جاباما
۸۶۳۵۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سردار استکی: آمریکا اگر توان حمله به ایران را داشت، درنگ نمی‌کرد

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) گفت: امروز ایران یک ابر قدرت جهانی محسوب می‌شود، اگر آمریکا می‌توانست به ایران حمله کند تا به امروز این کار را کرده بود.

خبرگزاری فارس: سردار جواد استکی شامگاه چهارشنبه در سالگرد شهادت سردار عباسعلی جانثاری و شهید آقابابایی اظهار کرد: فضای جامعه باید از شهدا و یاد و خاطره آنها همواره عطرآگین باشد چراکه جنگ یک دانشگاه بود و رزمندگان همه در آن تعلیم دیده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) افزود: اینکه گفته می‌شود چرا در بسیج و سپاه فرماندهان همواره جلوتر از رزمندگان شهید می‌شدند به دلیل این است که فرمانده در سپاه و بسیج برای هر کاری اول خودش پیش قدم می‌شود.

سردار استکی: آمریکا اگر توان حمله به ایران را داشت، درنگ نمی‌کرد

وی ادامه داد: توپخانه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه از بهترین و موثرترین توپخانه‌های زمان جنگ بود، این توپخانه پس از جنگ و در مقابله با پژاک در شمال‌غرب کشور نیز بسیار خوب عمل کرد و امروز اگر می بینیم در شمال غرب کشور پژاکی وجود ندارد به خاطر رشادت‌های این افراد است.

استکی با اشاره به اینکه باید همواره تهدید دشمن را حس کنیم و به لبخند آنها دل خوش نباشیم، خاطرنشان کرد: پژاک و توطئه کردستان در اوایل انقلاب همگی برای جدا کردن این منطقه از ایران به وجود آمد و این تروریست‌ها واقعاً نتوانستند در ایران کاری از پیش ببرند وگرنه همین بلایی که امروز بر سر سوریه و عراق آمده در ایران هم رخ می‌داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها فکر نکنند ایران هنوز ایران 200 سال قبل است، افزود: امروز ایران یک ابر قدرت جهانی محسوب می شود و اگر آمریکا می‌توانست به ایران حمله کند تا به امروز این کار را کرده بود چراکه آنها مصوبه شورای امنیت و سازمان ملل را نمی‌خواهند.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که امروز مهم جلوه می‌کند حفظ ارزش‌ها و بازی نکردن در زمین دشمن است چراکه 12 سال پیش بهانه هسته‌ای ایجاد شد و رهبری این مسأله را هدایت و حمایت کردند امروز هم مطمئناً پس از موضوع هسته‌ای بهانه‌های دیگر تراشیده می‌شود.

استکی در پایان تأکید کرد: آنچه امروز مهم است حفظ رهبری است اگر می‌بینیم که کشورهای منطقه روزگاری اینچنین دارند به خاطر نداشتن رهبری است پس باید از این سرمایه حمایت و حفاظت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج