۸۶۳۶۳۰
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس خواهان ماندن برانکو تا ۱۴۰۲

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس مصاحبه‌ای کرد تا ذهن خیلی‌ها به این سمت برود که برانکو هم قصد دارد برای آینده‌اش تصمیمات تازه‌ای بگیرد.

فرهیختگان: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس مصاحبه‌ای کرد تا ذهن خیلی‌ها به این سمت برود که برانکو هم قصد دارد برای آینده‌اش تصمیمات تازه‌ای بگیرد. او از پیشنهادهای تازه‌اش گفته و همین مورد باعث شده به نظر برسد که شاید او از شرایط خاص پرسپولیس در پرداخت‌هایش به تنگ آمده یا می‌خواهد در اوج محبوبیت این تیم را ترک کند. سعی کردیم از داخل باشگاه در رابطه با این موضوع اطلاعاتی کسب کنیم و آنچه شما خوانندگان «فرهیختگان» در ادامه می‌خوانید یک جمع‌بندی کلی از همه شنیده‌هایمان است.

درخواست رسمی پرسپولیس از برانکو

همان‌طور که خود برانکو هم اعلام کرده باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی از وی خواسته قراردادش را تمدید کند. این پیشنهاد درحالی مطرح شده که برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. برخی نزدیکان باشگاه می‌گویند با توجه به عملکرد خوب این مربی و همچنین درخواست هواداران پرسپولیس برای باقی ماندن برانکو یک سال زودتر پیشنهاد تمدید قرارداد را به برانکو داده‌اند و قرار است در جلسات آتی بعد از اتمام بازی‌های لیگ، حذفی و آسیا در این مورد بحث و گفت‌وگوی بیشتری صورت بگیرد. باشگاه پرسپولیس تاکید دارد برای تمدید این قرارداد تلاشش را خواهد کرد.

تمدید قرارداد تا سال 1402

اطرافیان باشگاه می‌گویند در جلسه‌ای که ایرج عرب با برانکو داشته به او پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال ۱۴۰۲ را داده است. برانکو تا پایان فصل ۱۳۹۹ با پرسپولیس قرارداد دارد و پرسپولیس خواهان ادامه همکاری با او تا سال ۱۴۰۲ است. البته باید دید در این رابطه چه توافقاتی صورت خواهد گرفت.

برانکو مایل به ماندن است

این را ما نمی‌گوییم، گفته یکی از نزدیکان باشگاه است! برانکو تمایل به ماندن دارد. می‌گویند او از کار کردن در پرسپولیس ابراز رضایت کرده و همین موضوع خوشبینی مسئولان را برای تمدید شدن قرارداد برانکو بیشتر کرده است. حال باید دید در پایان فصل شرایط مذاکرات به کجا خواهد رسید.

منظور پیشنهاد پرسپولیس بوده!

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد منظور برانکو از دریافت پیشنهاد جدید از همین باشگاه پرسپولیس بوده است. می‌گویند برانکو همیشه از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته و هم‌اکنون هم این پیشنهادها ارائه می‌شود اما برانکو تا زمانی که با پرسپولیس قرارداد داشته یا دارد به این پیشنهادها هیچ پاسخی نداده و نمی‌دهد. ظاهرا منظور برانکو همین درخواست تمدید پرسپولیس بوده اما تصور بقیه پیشنهادهای خارجی به این مربی بوده است.

نفس راحت پرسپولیس

می‌گویند خیال پرسپولیس از بابت انتخاب سرمربی تیم ملی راحت شده و قرار است ویلموتس هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد و به همین دلیل پیشنهاد تمدید قرارداد ۳ ساله را به این مربی داده است. مطرح شدن موضوع مذاکره فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و حصول توافقات برای همکاری پرسپولیسی‌ها با خیالی راحت‌تر با برانکو وارد مذاکره می‌شوند. البته پرداخت طلب این مربی و باقی‌مانده مبلغ کم برای تسویه پایان فصل هم به آغاز این مذاکرات کمک کرده است.

لیست برانکو بعد از جام‌حذفی

برانکو برای فصل بعد نفراتی را برای تقویت تیمش زیر نظر گرفته است. باشگاه اصرار دارد هیچ لیستی از طرف او به آنها ارائه نشده است. اما شنیدیم نام برخی نفرات از زبان او به مدیر باشگاه منتقل شده. قرار است بعد از پایان بازی‌های جام‌حذفی لیست نهایی مشخص شود. پرسپولیسی‌ها برای حاشیه درست نشدن به‌خصوص در بازی با سپاهان در جام‌حذفی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      بعد از ۱۴۰۰ دیگه تضمینی نیست!؟

    • بدون نام

      تضمین بودن برانکو حتما هس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خدا کنه یه سه سال دیگه هم بمووووووووووونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اقای عرب ،آقایوووووون هیئت مدیره ی عزییییییییییززززززززززز ؛گزینه ی عالیتر بجز برانکو در حال حاضر نیس .
      برانکووووووووو جان خواهش میکنم بموووووووووووون تا 1402!!!!!!!!!!!!

    • آرش

      بابا بیخیال مربی ترسو د بزدل تا ۱۴۰۲ بمونه که چی بشه.هر چی بلد بوده روکرده دیگه. بزانکو اگه تو یه بازی محکوم بهبرد با بیش از ۱۰ گل هم باشه باز با دوتا هافبک دفاعی بازی میکنه و تک مهاجم. تفکراتش خیلی دفاعیه .همه بردها با ۱ گل اسرار به بازی آهسته و مهاجمهای ایستا اعتفاد نداشتم به مهاحم سایه اینا بدیاشه به نظرم بره بهتره

      پاسخ ها

      • محمد

        تو از فوتبال چی سرت میشه چرت وپرت میگی ....برانکو عشقه

    • بدون نام

      برانکجان!
      تا 1400روی این دولت حساب کن

    • دادا

      تا برانکو هست، پرسپولیس در اوج هست

    • بدون نام

      لعنت به تو دلال موزی که تا وقتی وجود نامبارک تو هست و فوتبال ملت برای نابود کردن تیم ملی با عقده ای بازیهات که باعث رفتن کیروش و اومدن یه ببو گلابی شد هر روز باید به فحشت بکشند. از این تاریخ به بعد اگر تیم ملی تو هر بازی نتیجه نگیره مردم برانکو و اون طرفدارهای احمقش که باعث این وضع شدند و مقصر میدونند

      پاسخ ها

      • محمد حسین محمودی

        چقدر قشنگ داری می سوزی و هی چرا و پرت میگی دلال که شفر تون بود خوب حالتون رو گرفت تعصبت رو یه خرده کنار بذار میدانم اتش گرفتی چون میدانید تا هر زمانی که برانکو هست پرسپولیس قهرمان خواهد بود شما باید برای مقام دوم به بعد با هم دستان سپاهان تراکتور ووو شاید پدیده برای سال بعد با پرسپولیس بر سر قهرمانی مبارزه کند شب بخیر

      • بدون نام

        محمد حسین محمودی
        خاک بر سر هر دوتا تیم قرمز و ابی. ..من حق ومیگم نه طرف پرسپولیسم نه استقلال اما این برانکو یه دلال موزیه که با امید مربی شدن تیم ملی کاری کرد که کیروش بره این چه ربطی به شفر داره ببو؟

    • عاشق پرسپولیس

      ایول باباحرف دلمون روزدیدبایدبمونه

    • هرچه برانکو بگه

      برانکو مث سرآلکس فرگوسن در عشقپولیس جاودانخ هست وخواهد ماند
      به امید هتریک قهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج