جاباما
۸۶۳۶۷۸
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

۴۰ هکتار از جنگل‌های گچساران در آتش سوخت

رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: در پی آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از جنگلها و مراتع ارتفاعات آبگرمو، امامزاده اسماعیل و کارکنان دولت گچساران سوخت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: در پی آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از جنگلها و مراتع ارتفاعات آبگرمو، امامزاده اسماعیل و کارکنان دولت گچساران سوخت.

فرجام جلیلی افزود: آتش سوزی در کوه‌های کارکنان در ساعت ۱۶ روز گذشته در شهرستان گچساران آغاز شد.

وی بیان کرد: این آتش سوزی پس از یک ساعت مهار شد که مجددا این آتش در جای دیگر از کوه های کارکنان و ارتفاعات آغاز شد و پس از تلاش بسیار در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه شنبه شب مهار شد.

رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران تصریح کرد: این آتش سوزی از کنار منازل شهری در محله کارکنان دولت گچساران آغاز و از پایین به ارتفاعات کشیده شده بود.

جلیلی عنوان کرد: برای مهار این آتش سوزی بالغ بر ۱۵ نفراز نیروهای محلی، منابع طبیعی، انجمن کوهنوردی و محیط زیست شرکت کردند.

وی ادامه داد: بر اثر این آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از جنگلها و مراتع ارتفاعات آبگرمو، امامزاده اسماعیل و کارکنان دولت گچساران سوخت.

رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیز داری شهرستان گچساران اضافه کرد: وزش باد شدید این آتش را به سمت ارتفاعات کشانده و آن را گسترش داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت باید جنگلهای بیشتری را نابود کند

      پاسخ ها

      • عزت الله

        محله کارکنان جزوه مناطق عیانی گچساران است وگران بودن نرخ زمین

    • بدون نام

      باید علت آن مشخص شود ،،،،،،،،،

    • بدون نام

      چندروز پیش حوالی ساعت سه بعد از ظهر از مسیر رد میشد م اتش سوزی داخل مزارع حاشیه جاده بود صاحب ملک داشت اتش خاموش میگرد همراه یکی از همکارانم وشهردار محل با بیل واب پاشی با سطل و....مشغول خاموش کردن اتش بودیم باتوجه به بعد مسافت خودروهای امدادی هنوز نرسیده بودند باهر زحمت جلوی پیشرفت اتش گرفته شده بود آقایی با کت وشلوار اتو کشیده ازخودرشخصی اش پیاده شروع به سلفی گرفتن شده بعد از اینکه اتش نشان ها حاضر واتش مهارشد گفتند این مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه میباشد فکرکنم مسولین گچساران داشتن سلفی می گرفتن اتش وسعتش زیاد شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج