۸۶۳۷۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هررا: ناکامی یونایتد تقصیر مورینیو نبود

آندر هررا با دفاع از ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد می‌گوید ۷۵درصد ناکامی یونایتد در فصل جاری تقصیر بازیکنان این تیم بوده و مورینیو در یونایتد هر کاری از دستش برآمده انجام داده است.

ورزش سه: آندر هررا، هافبک منچستریونایتد که با شروع فصل تابستان به دلیل منقضی شدن مدت قراردادش این باشگاه را ترک خواهد کرد و شایعات زیادی درباره پیوستن او به پاری سن ژرمن وجود دارد می‌گوید اوله گنار سولسشر، بهترین گزینه برای موفق کردن دوباره یونایتد است و همه بازیکنان پشت سر این سرمربی نروژی هستند.

هررا همچنین از ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد که در ابتدای فصل هدایت این تیم را به عهده داشت ولی اخراج شد و جای خود را به سولسشر داد دفاع کرده و می‌گوید علت ناکامی یونایتد در دوران مورینیو، بازیکنان این تیم بوده‌اند و نه سرمربی پرتغالی.

هررا با بیان اینکه علت ناکامی یونایتد در فصل جاری بازیکنان این تیم بوده‌اند گفت:" ما باید مسئولیت را به عهده بگیریم. همه ما. مقصر جلوه دادن دیگران منصفانه نیست. وقتی یک تیم فصل بدی را پشت سر می‌گذارد ۷۵ درصد تقصیرها به گردن بازیکنان آن تیم است".

این هافبک اسپانیایی در ادامه گفت:" وقتی یک مربی اخراج می‌شود خیلی ساده می‌شود همه تقصیرها را گردن او انداخت ولی ناکامی منچستریونایتد تقصیر همه ما است. همه بازیکنان یونایتد به خاطر اتفاقاتی که امسال افتاد مقصر هستند. ما امسال خیلی بد کار کردیم".

هررا در ادامه گفت:" البته ما نقاط قوتی هم داشتیم ولی اینها کافی نبود. فکر کنم چهارده تیم بعد از ما اگر در لیگ برتر ششم می‌شدند امروز خوشحال بودند ولی منچستریونایتد نمی‌تواند از این رتبه راضی باشد. من احترام زیادی برای ژوزه قائلم. او در اولین فصل حضورش در یونایتد خیلی موفق بود و امسال هم هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج