۸۶۳۷۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آرین روبن: شاید آخر فصل بازنشسته شدم

آرین روبن، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ می‌گوید بعد از جدایی از بایرن در پایان فصل جاری، اعلام بازنشستگی و آویختن کفش‌ها یکی از گزینه‌های او خواهد بود.

ورزش سه: آرین روبن، وینگر هلندی کهنه‌کار بایرن مونیخ در پایان فصل جاری بعد از یک دهه حضور در غول باواریایی، آلیانز آرنا را ترک خواهد کرد ولی روبن ۳۵ساله هنوز اعلام نکرده که برای بعد از جدایی‌اش از بایرن چه تصمیمی دارد.

با اینکه روبن امسال در آخرین فصل حضورش در بایرن به دلیل مشکلات جسمانی فصل چندان پرفروغی نداشت ولی از هم‌اکنون شایعاتی درباره پیوستن به او به تیمهایی مثل اینتر و باشگاه‌های هلندی سابقش، آیندهوون و گورینگن وجود دارد.

آرین روبن دیروز در یک کنفرانس خبری گفت:" من در حال تصمیم‌گیری هستم و به مراحل آخر رسیده‌ام. ولی همه چیز به مصدومیتم بستگی دارد. دلم می‌خواهد اول دوباره بتوانم در میدان بازی کنم و بعد درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم".

ستاره کهنه‌کار هلندی در ادامه گفت:" امیدوارم بتوانم ظرف یکی دو هفته دیگر به تصمیم برسم ولی نمی‌توانم قولی بدهم. این برای من تصمیم ساده‌ای نیست. کل پکیج باید مناسب باشد نه فقط از نظر فوتبالی. من باید شرایط خانواده‌ام را هم در نظر بگیرم".

آرین روبن در ادامه گفت:" ساده‌ترین کار برای من این است که فوتبال را کنار بگذارم. این هم یکی از گزینه‌های من است ولی مطمئن نیستم که به آن خواهم رسید یا نه".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج