۸۶۳۷۴۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

جزئیات برقی کردن تاکسی‌های تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از برقی کردن تاکسی‌های تهران با همکاری گروه صنعتی مپنا خبر داد و گفت: در این طرح، ۸۰ هزار تاکسی تهران، برقی خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از برقی کردن تاکسی‌های تهران با همکاری گروه صنعتی مپنا خبر داد و گفت: در این طرح، ۸۰ هزار تاکسی تهران، برقی خواهند شد.

علیرضا قنادان درباره آمادگی گروه صنعتی "مپنا" برای برقی کردن تمام تاکسی‌های تهران اظهار کرد: همکاری مشترکی بین ما و گروه مپنا از مدت‌ها قبل آغاز شده و اواخر سال گذشته جهت هماهنگی بیشتر جلسه‌ای با حضور مدیرعامل گروه صنعتی مپنا برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد مهندسین این مجموعه، طرح‌های خود برای برقی کردن ۸۰ هزار تاکسی‌ تهران را ارائه کردند که قرار شد به‌صورت پایلوت این طرح اجرا شود و بعد از رفع نواقص احتمالی به صورت کلی اجرا شود.

قنادان گفت: همزمان با برگزاری جشنواره تاکسیرانی شهر تهران که چندی پیش در برج میلاد برگزار شد، مجدداً جلسه‌ای بین سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان تاکسیرانی و پژوهشگاه نیرو وابسته به وزارت نیرو در ارتباط با موضوع اشاره شده برگزار و تبادل‌نظر شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به این پرسش که برقی کردن ۸۰ هزار تاکسی در تهران در چه بازه زمانی به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: در این زمینه نمی‌توان زمانی اعلام کرد اما تلاش می‌شود در یک بازه زمانی مشخص و مدیریت شده، تاکسی‌های تهران را برقی کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه هزنیه برقی کردن تاکسی‌های تهران چه میزان بر آورد شده است، افزود: در این بخش باید در انتظار برآورده‌های شرکت مپنا باشیم اما قطعا این اتفاق هم در هزینه‌های سوخت و کاهش آلودگی هوای شهر موثر خواهد بود.

قنادان خاطرنشان کرد: تکنولوژی که برای برقی کردن تاکسی‌های استفاده خواهد شد به‌گونه ای خواهد بود که خودروها هم برقی باشند و هم بنزینی ضمن اینکه به‌زودی در ارتباط با این طرح، اطلاع‌رسانی دقیق‌تری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      یا بسم الله قنادان اول بیمه رانندگان بعد نوسازی ناوگان عملی کن دو وعده پوچ اول مدیریتت که دادی بعد میفهمیم حرفت حرفه که از وقتی اومدی تو سازمان جز ذلت برای ما رانندگان چیزی نداشتی

    • انتقاد سازنده

      بخدا راهش همینه . جنابان پرفسور . این کار باید ۱۵ سال پیش انجام میشد نه الان . ولی از شماها همینم بد نیست . اتوبوسها یادتون نره چون اتوبوسهای واحد دیگه کارشون از آلودگی گذشته و دارن فاضلاب تزریق میکنن توی هوا .

    • بدون نام

      صد سال بعد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج