۸۶۳۷۸۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبت ۷۶۰ مورد همسر آزاری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ۷۶۱ مورد همسرآزاری و سه مورد کودک آزاری طی سال ۹۷ در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ۷۶۱ مورد همسرآزاری و سه مورد کودک آزاری طی سال ۹۷ در این استان خبر داد.

کامروز امینی در جمع خبرنگاران افزود: طی سال ۹۷ تنها سه مورد کودک آزاری در این استان پرونده تشکیل شده بود که کودک آزاری به آن معنا نبود بلکه از معلم شکایت کرده بودند.

وی اظهار کرد: ۷۶۱ پرونده تحت عنوان همسر آزاری طی سال ۹۷ در مراکز پزشکی قانونی استان تشکیل شد که از این تعداد ۷۲۱ مورد مربوط به زنان و ۴۰ مورد نیز مربوط به مردان بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تشکیل این تعداد پرونده در سال ۹۷ نسبت به سال قبل ۷.۶۴ درصد افزایش داشته است.

امینی تصریح کرد: ۵۸۷ جسد را پزشکی قانونی استان طی سال ۹۷ معاینه و جواز دفن برای آنها صادر کرد که از این تعداد ۴۵۵ نفر مرد و ۱۳۲ نفر زن بودند. معاینه این تعداد جسد نسبت به سال قبل ۳.۷۱ درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: بیشتر اجساد که به پزشکی قانونی ارجاع می شوند فوت های غیرطبیعی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بر اساس آخرین سالنامه آماری پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه معاینات سرپایی نسبت به جمعیت رتبه اول را در بین استانهای کشور داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دریغ است ایران که ویران شود

      دختر عمو پسر عمو ها باهم نمی سازند

    • دستتون درد نکنه

    • دستتون درد نکنه

    • بدون نام

      حمایت قانونی وغیر شعاری از زنان باعث خیلی از آرامشها در جامعه می شود و آمار طلاق را به حد صفر می رساند این کشف حجاب زنان و دوچرخه سواری زنان و برخورد منفعلانه و خشونت آمیز با زنان باعث معضلات زیادی در جامعه خواهد شد باید فکری کرد با خشونت نمی شود مشکل رو حل کرد زیرا یک مشکل کوچک و حل شدنی تبدیل به بحران می شود و همه ی جامعه را درگیر می کند مثلا دو چرخه های مخصوص بانوان می شود طراحی کرد درگیری با بانوان به نفع جامعه نیست قوانین حمایتگرانه ی قانونی از زنان باعث محبوبیت حکومت خواهد شد الان زنان برای یک سکه ی مهریه ی خود اسیر دادگستری هستند .... این بی مهری قانونی به بحران میتواند منجر شود محبوبیت نظام به حمایت از زنان در محاکم قانونی که حمایت از خانواده است بستگی دارد ....از متخصصان عذر می خوام شاید نظرمن کلا اشتباه باشه اما این ها رو از روی دلسوزی بیان کردم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج