۸۶۳۸۲۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

اخذ مالیات اجاره از صابخانه‌های بی‌انصاف

وزیر راه و شهرسازی گفت: اصلاحیه ای را با مجلس شورای اسلامی پیگیری می کنیم که در صورت تصویب چنانچه سقف اجاره بهای مسکن رعایت شود مشمول معافیت مالیاتی شود در غیر این صورت اخذ مالیات به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

ایرنا نوشت: وزیر راه و شهرسازی گفت: اصلاحیه ای را با مجلس شورای اسلامی پیگیری می کنیم که در صورت تصویب چنانچه سقف اجاره بهای مسکن رعایت شود مشمول معافیت مالیاتی شود در غیر این صورت اخذ مالیات به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

«محمد اسلامی» در جمع خبرنگاران، افزود: این اصلاحیه هنوز در مرحله اجرایی نیست و در تعامل با مجلس هستیم. نکته مهم این اصلاحیه این است که کار اثربخشی برای مستاجران انجام شود.

وی ادامه داد: برای اتصال سامانه مالیاتی آن نیز اقداماتی را انجام دادیم و باید چند سیستم به هم متصل شود. البته مهم این است که اطلاعات دقیق وجود داشته باشد و از آن استفاده کرد.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه مسکن گفت: مسکن تابع شرایط عمومی و اقتصادی کشور است و تابع بخش مسکن نیست.

اسلامی افزود: کار مهمی که انجام می دهیم عرضه زمین و مشوق هایی است که ایجاد کردیم و علاوه بر آن تسهیلات را برای سازندگان افزایش دادیم که قابل انتقال به خریداران است.

وی تاکید کرد: در واقع امکانی در جهت ساخت و ساز فراهم کردیم تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی درباره فرآیند بازسازی زیرساخت های تخریب شده در سیل، گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه ها آسیب دیده که ۱۱ هزار و ۸۰۰ کیلومتر آن بازسازی شده و مردم استفاده می کنند.

وی افزود: البته نیاز به ترمیم اساسی وجود دارد. الان ترمیم موقت است و بازسازی زیرساخت های آسیب دیده از سیل تا پایان سال ۱۳۹۸ صددرصد به اتمام می رسد.

اسلامی گفت: البته برخی از این راه ها که مهمترین آن خرم آباد به پلدختر است در حدود ۴۰ کیلومتر از این راه، آسیب جدی است که در حال بازسازی است اما بخشی از آن باید راه جدیدی در محور ایجاد شود که نقشه های آن تهیه و پیمانکاران نیز تعیین شده است.

وی تصریح کرد: در حقیقت در فرآیند بازسازی قرار دادیم و با تامین منابع مالی انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب چه تاثیری در حال مستأجران داره ؟؟؟
      شما هم فکر جیب بی انتهای خودتونین نه فکر مردم.

      پاسخ ها

      • علی

        من خودم تو املاکم اولا همه اجاره نامه ها دستی و بدون کد رهگیری گرفته میشه و دوما اداره دارایی با روشهای قدیمی فیش برق و اینا نمیتونه خالی یا پر بودن رو بفهمه حالا اینهمه وقت و هزینه بکنین اخرش باز هیچ

    • بدون نام

      چرند دارید میگید.این چه سودی واسه مستاجر داره؟

    • کیروش

      احمق ها قیمت مسکن رو کنترل کنید

    • بدون نام

      فقفط دستتون تو جیب مردم چه فرقی برای ممستاجری داره که الونک خریدن براش فراتر از رویا است

    • کهنه سرباز وطن

      تو رو خدا بس کنید نمی خواهد برای مستاجران دلسوزی کنید بهانه دست موجرها ندهید تا آلان هم بنگاه های معاملات ملکی به بهانه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده کلی مستاجران رو می تیغند .لطفا برای رضای خداوند متعال و رسول الله کاری برای ما انجام ندهید .

    • بدون نام

      تا خوده دولت ساختمان سازی نکند وبه دست مردم بصورت اجاره بشرط تملیک نکند کسی خانه دار نمی شود
      وبعضی از مالکان ازخدا بی خبر ظلمشان رابیشتر میکنند

    • بدون نام

      مدیران نادان و فاسد====همه جوره ظلم وفساد سازمانی

    • بدون نام

      شهرستانیها هم نگاه به پایتختیها میکنند خانه فرق نمیکند چند سال ساخت است قیمت سرسام اورشده برای مردم کاری کنید مردم بسبار در فشارن

    • بدون نام

      آفرین به شما که شیب ملایم روخوب یاددارین اول بهونه صاحبخونه بی انصاف بعدش که جاافتاد مالیات ببندید به مردم

    • بدون نام

      به خدا اگر این طرح در مجلس اجرایی مردم در رفاه زندکیخواهند کرد

      پاسخ ها

      • امیر

        سلام . شما اشتباه میکنید عزیز ، اینا برای خودشان کیسه دوختن که مالیاتشو بگیرن . آخه بنده خدا چقدر ساده ایی شما . اگر این طرح اجرایی شود صاحب خانه هیچوقت این مالیات را از جیب خودش نمیدهد ، از من و شما که مستاجر هستیم، خواهد گرفت .

      • امیر

        آخه کدام طرحشان به نفع مردم بوده کدام کار را به سرانجام رساندند که من و شما که مستاجریم به نفعمان باشد..

    • امیر

      مالیات رو اگر به مستاجر بدهید بله شما درست میگویید . برای مستاجر خوب میشود . اما به نظرم شما به نفع خودتان این کار را میکنید که مالیات به جیب خودتان سرازیر شود نه مستاجر . یعنی یه دکان باز میکنید برای خودتان نه برای من که مستاجر هستم یا امثال من .
      چه جالب میگیدها ، از صاحب خانه مالیت بگیری بزنید به جیب خودتان و هر صاحب خانه ایی به قول شما اجاره بالایی بگیرد مالیات بیشتری بپردازد . خب اینطور صاحب خانه هیچوقت از جیب خودش نخواهد داد اون مالیات هم از مستاجر بنده خدا میگیره . آقا لطفا و خواهشا بیخیال ، خواهش میکنم در این کار هیچ اقدامی نکنید که صدرصد اطمینان دارم که بدترش میکنید نه بهتر . فشار های بیشتری سرمون میاید . خواهشا بزارید خودمان با صاحبخانه توافق میکنیم و میبندیم ‌. شما میایید ابروشو درست کنید یهو میزنید چشمشم کور میکنید.
      شما کیسه برای خودتون میخواهید بدوزید و از این راه یه درآمد برای خودتان، اینو اطمینان دارم.
      اگر همین نشد ،،
      با این طرح کجاش به نفع ما مسناجرها میشه؟؟

    • امیر

      چه نفعی داره برای من که مستاجرم . این فقط به نفع خودتون بود که . آقا لطف کنید برای ما مستاجرها کاری نکنید . چون میدونم بدتر میشه . در هر جا مداخله کردین بدتر شده که بهتر نشده . خواهش میکنیم این کار را انجام ندهید .

    • امیر

      تو را به خدا برای ما مستاجرها کاری نکنید . ما خودمان میدانیم چه کار کنیم.

    • حامی

      اصلا نباید در مقابل کرایه کم به مستاجر مالیات از صاحبخانه کم گرفته میشود بالا صاحبخانه با بنگاه زد وبند میکنند تا یک مستاجرء گیر می آورند که صاحبخانه با کرایه کم به مستاجر داده است صاحبخانه از مالیات معاف میشود.اگر بنگاهداری نرخ کمیسیون قرار بانرخ بالا گرفت دولت هم ار بنگاه دارمالیات بگیر واز صاحبخانه‌ها. از طریق مالیات گرفته شده از طریق بانک به مستاجر داده شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج