جاباما
۸۶۳۸۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قطبی: انتظار دارند «قطبی» تیم را قهرمان کند

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است اگر به این تیم به موقع شوک وارد نمی‌شد الان باید برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید.

خبرگزاری تسنیم: افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره شما (خبرنگاران) را می‌بینم و تشکر می‌کنم از حمایت شما. ما چندین هفته سخت را پشت سر گذاشتیم. چند هفته آخر سخت بود، چون امید برای قهرمانی و آسیا کم بود و در میانه جدول قرار داریم، تمرکز کم می‌شود و کارمان سخت‌تر بود.

بازی فردا بازی حساسی برای دو تیم است، چون مردم خوزستان عشق به فوتبال دارند. این دیدار برای تراکتورسازی مهم است، زیرا سهمیه آسیا می‌خواهد. بازی سختی برای آنهاست و استرس زیادی دارند. از هواداران دعوت می‌کنم از ما حمایت کنند تا فصل را به بهترین نحو تمام و بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ماندنش در فولاد در فصل آینده گفت: ابتدا این موضوع به مدیریت باشگاه و مذاکره ما برمی‌گردد و سپس من باید با خانواده‌ام در این‌باره صحبت کنم و تصمیم بگیریم. درباره عملکردم باید بگویم که بهترین تلاش خودم را در عمرم انجام دادم. شاید نتایج باب میل نبود، اما می‌توانستیم برای صعود به آسیا بجنگیم. این تیم در حال سقوط بود و اگر شوکی به آن وارد نمی‌شد الان باید برای بقا می‌جنگید.

وی خاطر نشان کرد: مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نگذاشت ما کار خود‌مان را انجام دهیم. برای مثال فرزاد جعفری هم از هواداران و هم از سرپرست تیم حریف کتک و فحش خورد، اما درست ۳۰ ساعت قبل از بازی ما اعلام می‌کنند که او محروم است! من همیشه عادت ندارم درباره داوری‌ها صحبت نمی‌کنم، اما گاهی سوت‌های ناعادلانه زده می‌شود و در خانه پنالتی‌هایی علیه ما می‌گیرند که درست نیست.

امیدوارم هر چه زودتر VAR به لیگ برتر بیاید تا شاهد این اشتباهات نباشیم. فرزاد جعفری اگر بازیکن پرسپولیس، سپاهان و یا استقلال بود این‌گونه ۳۰ ساعت قبل از بازی چنین محرومیتی برایش به وجود نمی‌آمد. این مسائل است که ما را ناراحت می‌کند.

«عاشق کارم هستم و هر روز به تیمم هیجان می‌دهم.»، قطبی با بیان این جمله تصریح کرد: سعی می‌کنم هر جا که مشغول به کار هستم بهترین باشم و سعی می‌کنم حتی اگر خودم شرایط بدی داشتم، ولی انرژی مثبت را به تیم برسانم، زیرا می‌دانم این در تیمی مثل فولاد انگیزه می‌شود. ما مشکلات زیادی داریم. مثلاً ما از بازیکنان خارجی‌مان انتظار بهترین عملکرد را داریم در حالی که وضع خوبی ندارند.

شیمبا اکنون کاندیدای اصلی آقای گلی است، اما وقتی پول او به موقع پرداخت نمی‌شود چه انگیزه‌ای می‌تواند داشته باشد؟ زمانی که بازیکن ژاپنی ما طبق بند قراردادش پول نمی‌گیرد و تاریخ‌های متفاوتی برای پرداخت قراردادش اعلام می‌شود، چگونه تأثیرگذار باشد؟ رافائل مسی خانواده ۱۰ نفره خود را حمایت می‌کند، اما وقتی پولی نمی‌گیرد حتی نمی‌تواند با آنها صحبت کند و برای‌شان پول بفرستد.

مسئولیت مالی خانواده‌ با مسی است، اما او پولش را به موقع دریافت نمی‌کند. با وجود همه‌ی این مشکلات انتظار دارند که افشین قطبی هر هفته سه امتیاز را کسب کند و فولاد را قهرمان کند. اگر مشکلات برطرف شود این کارها عملی خواهد شد، اما تا وقتی مشکلات هست ایجاد انگیزه برای بازیکن و قهرمانی سخت می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از تیم‌های پرمهره لیگ است. در هفته‌های اخیر نه تنها تراکتورسازی، بلکه پرسپولیس و سپاهان هم خیلی سخت نتیجه گرفتند. این موضوع به تمرکز، خستگی بازیکنان و حساسیت مسابقات برمی‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج