جاباما
۸۶۳۸۶۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

حماس: گنبد آهنین را به گنبد کارتونی تبدیل کردیم

نماینده جنبش حماس با تاکید بر اینکه مقاومت از عنصر غافلگیری استفاده کرده است، بیان کرد: مقاومت در اتاق عمل مشترک تصمیم گرفت قدرتی در حد توانایی در عرصه موشکی بدهد. شهرک‌نشین‌ها مجبور شدند تا به پناه‌گاه‌ها بروند. ۷۰۰ موشک در ۴۸ ساعت پرتاب کردیم و گنبد آهنین را گنبد کارتونی تبدیل کردیم.

خبرگزاری ایلنا: نماینده جنبش حماس با تاکید بر اینکه مقاومت از عنصر غافلگیری استفاده کرده است، بیان کرد: مقاومت در اتاق عمل مشترک تصمیم گرفت قدرتی در حد توانایی در عرصه موشکی بدهد. شهرک‌نشین‌ها مجبور شدند تا به پناه‌گاه‌ها بروند. ۷۰۰ موشک در ۴۸ ساعت پرتاب کردیم و گنبد آهنین را گنبد کارتونی تبدیل کردیم.

خالد القدومی صبح امروز چهارشنبه در نشست تخصصی به مناسبت روز نکبت در جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد، گفت: ما سه الگو و نماد در منطقه داریم؛ نخست، دشمن صهیونستی، دیگری، همراهی با دشمن صهیونیستی و آخری، دشمنی با دشمن صهیونیستی است. ما بیشتر از این سه تقسیم‌بندی، تقسیم‌بندی دیگری نداریم. به نظر من، ما در محور مقاومت در کنار فلسطین و قدس و علیه دشمن صهیونیستی و همراهانش هستیم.

وی با بیان اینکه بحث سازش مطرح است ولی ما به چیز دیگری جز مقاومت اعتقاد نداریم، اظهار داشت: این رویکرد، اعتقاد داریم خدا و پیروزی در کنار ما وجود دارد. این رویکرد از لحاظ روانی باعث اطمینان خاطر و آرامش هم است. شبهه‌ای در این باره وجود ندارد. در رویکرد شیاطین عرب و هم جریان سازش، هر شب کابوس دارند که به کدامین سمت بروم ولی ما مطمئن هستیم و آرام هستیم زیرا هدف ما محو اسرائیل است.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه جز مقاومت راه دیگری پیشروی ملت فلسطین وجود ندارد، تصریح کرد: رویکرد مقاومت نشان داده موجب رنجش و آزار صهیونیست‌ها شده است و به دغدغه فکری و روانی در راس هرم نظام سیاسی آمریکا و اسرائیل شده است. ترامپ چقدر شماره می‌دهد؟ چون دغدغه فکری دارند. ما علیه دشمن حرکت می‌کنیم. دشمن ما ایران و اسلام نیست بلکه دشمن ما رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا در منطقه است.

قدومی با بیان اینکه ما تا آخر ایستاده‌ایم، خاطرنشان کرد: مقاومت امروز دستاوردهایی داشته است. امروز کامیاب‌تر و موفق‌تر از قبل شده‌ایم. ما امروز نکبت را به مسرت تبدیل کرده‌ایم. ۴۸ ساعت نکبت در غزه را به امید و پیروزی تبدیل کرد.

وی در تشریح جریان کنونی مقاومت در عرصه سیاسی ابراز داشت: در زمینه سیاسی می‌فهیم وضعیت داخلی اسرائیل به گونه‌ای است که می‌خواهند دستاوردهای سیاسی برسند. همین مسئله موجب شده تا به اشتباه به غزه حمله کنند چون فکر می‌کنند غزه منطقه مظلوم و ضعیفی است اما با وجود پیروزی، نتوانستند دولت را تشکیل دهند و فشار خانواده سربازانی که دست مقاومت دارند، موجب شد تا به غزه حمله کنند تا مسائل تحت شعاع قرار دهند ولی با دستاوردی روبه‌رو نشدند.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه آمریکایی‌ها توطئه و برنامه علیه منطقه و فلسطین دارند ولی به نظر ما به نتیجه‌ای نخواهند رسید، عنوان کرد: ۷۱ سال است که فلسطین در برابر انواع توطئه‌ها ایستاده‌اند. ۱۱ روز است که علیه غزه‌ای که تحت محاصره است، حمله کرده‌اند ولی به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

قدومی با تاکید بر اینکه اقدامات آمریکا به نتیجه‌ای نمی‌رسد مگر آنکه ما متحد باشیم، یادآور شد: هدف حمله به غزه عوض کردن زمین بازی در غزه بود ولی مقاومت اجازه تغییر شرایط میدان را به دشمن نداد. دشمن به دنبال بازگشت به سیاست ترور کردن مجاهدین است. ما اجازه نمی‌دهیم دشمن وارد این سیاست شود چراکه جواب محکمتری به آنها می‌دهیم.

وی افزود: سیاست ما موجب شد تا در ۴۸ ساعت گنبد آهنین آنها به گنبد کارتونی تبدیل شود. دیگر ما قدرت بازداندگی نداریم بلکه قدرت نظامی هم داریم و موجب تعادل قدرت شده است.

نماینده جنبش حماس با تاکید بر اینکه مقاومت از عنصر غافلگیری استفاده کرده است، بیان کرد: مقاومت در اتاق عمل مشترک تصمیم گرفت قدرتی در حد توانایی در عرصه موشکی بدهد. شهرک‌نشین‌ها مجبور شدند تا به پناه‌گاه‌ها بروند. ۷۰۰ موشک در ۴۸ ساعت پرتاب کردیم و گنبد آهنین را گنبد کارتونی تبدیل کردیم.

قدومی با بیان اینکه مقاومت عامل افتخار دشمن را که گنبد آهنین بود، به عامل ذلت تبدیل کرد، یادآور شد: ما خانه رئیس سابق شاباک را هدف قرار دادیم و این، یعنی موشک‌های مقاومت دقیق‌تر شد و هدف‌هایشان مشخص‌تر شده است در حالی که موشک‌های ما تولید محلی دارند. تکنولوژی نیروی هوایی مقاومت رشد پیدا کرده است. روزنامه‌های اسرائیلی از پرتاب موشک از طریق پهپاد خبر داده‌اند یعنی ما نیروی هوایی داشتیم.

وی اضافه کرد:‌ ما فردا نمی‌توانیم قدس را آزاد کنیم. راه ما طولانی و پر چالش است ولی ناامید نشده و توانسته‌ایم به دشمن حمله کنیم. متاسفانه العربیه کلیپی را پخش کرد که در شهرک‌های صهیونیست‌نشین را پخش کرد. این کانال عربی است یا عبری؟ با پخش این فیلم چه هدفی را داشتند؟ شیاطین عرب بعدتر از شیاطین دیگر هستند. اسرائیل پیشرفته است ولی به معنای عدم مواجه ما نیست. در سال ۲۰۱۴ دیدید مقاومین تلویزیون اسرائیل را هک کرده و ۱۵ دقیقه کلیپ تانک‌های مقاومت را نشان داد.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه ما به فرموده رهبر انقلاب نیازمند صبر هستیم، عنوان کرد: ربع پایانی حیات اسرائیل باقی مانده است. این مسئله نیازمند صبر است.

قدومی با اشاره به اعزام ناو آبراهام لینکلن به خلیج فارس گفت: دشمن احمق است ولی شرایط جنگی رخ نمی‌دهد. نه آمریکا و ترامپ، نه کشورهای اروپایی نمی‌خواهند به سمت جنگ بروند. البته جنگ ممکن است ولی دشمن بداند محور مقاومت، نمی‌توانند در برابر هدف قرار گرفتن یک جزء از خود، خاموش باقی بماند. جولان را به اسرائیل دادند ولی مقاومت نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

وی با بیان اینکه ما اجازه هیچ گستاخی را به دشمن نمی‌دهیم، اظهار داشت: معامله قرن موفق نخواهد شد و به نتیجه نمی‌رسد. این مسئله به شرط این است که تفرقه در منطقه کنار برود و متحد شویم و با دشمن واحد رژیم صهیونیستی است، مواجه شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سپر کردن مردم بدبخت

    • ترسو

      چه جالب !! عين ما كه كاخ سفيد رو حسينيه كرديم ..........

    • ali

      بدون شک تا 30 سال اینده امریکا و اسرائیل را فقط در تاریخ میتوان یافت.

    • بدون نام

      ۷۰۰ موشک !!! و چقدر خسارت وارد کردید ؟؟؟؟؟ واقعا خودتون را مسخره کردید !!!!

    • سید موسوی

      این یعنی چی ؟؟
      یعنی اگه ساست نه غزه نه لبنان رو اجرایی میکردیم
      الان حماس به پندش هم نبود ناو جنگی میاد خلیج فارس..
      ولی الان داره سیاست های ایران خودشو نشون میده ..
      حماس میگه ما نمیتونی سکوت کنیم..
      یعنی شما اونجا تیر به طرف ایران بزنید
      ما اینجا موشک‌ول میدیم رو سراییل

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ ۷۰۰ تا موشک زدین ۴ نفر کشته شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج