جاباما
۸۶۳۸۷۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

شکوری: با ویلموتس تقریبا توافق کردیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: با ویلموتس تقریبا به توافق رسیدیم و او هم از جو کشورمان خوشش آمده است.

خبرگزاری فارس: ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که به صورت تلفنی با بخش ورزشی شبکه خبر صحبت می‌کرد، در خصوص آخرین وضعیت مارک ویلموتس گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر با ویلموتس در حال مذاکره هستیم و تقریبا مراحل نهایی طی می‌شود اما هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است. باید مسائلی که در یک قرارداد حرفه‌ای وجود دارد بررسی شود و رایزنی‌ها از سوی هر دو طرف در حال انجام است و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم طی چند روز آینده این قرارداد نهایی شود.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط قرار نیست امروز قراردادی امضا شود، افزود: فعلا در حال مذاکره هستیم، اما این مسئله را حتما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. در حال مذاکره هستیم و امکان دارد امروز یا طی روزهای آینده این قرارداد امضا شود، اما به محض امضای قرارداد آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و در حال حاضر آقای ویلموتس از امکانات ما دیدن می‌کند.

شکوری در خصوص اینکه در یک هفته اخیر خیلی از رسانه‌های ایران و دنیا روی بحث حضور ویلموتس در ایران مانور می‌دادند اما فدراسیون فوتبال هیچ خبری در این خصوص منتشر نکرد اظهار داشت: شرایط حرفه‌ای دنیا همین است و زمانی که قراردادی نهایی شود، از طریق مرجع رسمی اعلام خواهد شد و فدراسیون فوتبال هم همین کار را انجام داد، اگر این بحث رسانه‌ای می‌شد یا اینکه به صورت قطعی آن را اعلام می‌کردیم، امکان داشت مسائلی به وجود بیاید و به همین دلیل ما از این موضوع جلوگیری کردیم. سعی می‌کنیم مشکلاتی که در قراردادهای قبلی وجود داشت، در این قرارداد لحاظ شود و خیلی شفاف و صادقانه پیش می‌رویم. هر دو طرف تلاش می‌کنند خواسته‌های خود را مطرح کنند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به صورت قطعی اعلام کرده بود که ویلموتس سرمربی تیم ملی شده اما هنوز قراردادی امضا نشده است، اما در سایر کشورهای دنیا نهایتا یکی دو روز این مسئله مبهم است، اما انتخاب سرمربی تیم ملی ایران کشدار شده، افزود: با توجه به شرایطی که داخل آن هستیم باعث می‌شود که شرایط ما با همه جای دنیا فرق داشته باشد، به هر حال ما در شرایط اقتصادی و سیاسی خاصی قرار داریم و به همین دلیل مجبور بودیم که دست به عصاتر پیش برویم. فردا هم که بازی‌های لیگ است و هواداران تمرکز خود را روی این بازی‌ها بگذارند و بعد از آن ما هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. قطعا اولویت ما، هواداران و همه مردم این است که یک قرارداد خوب بسته شود. از هر چیزی مهمتر موفقیت تیم ملی است و اگر این قرارداد خوب بسته شود، ضامن موفقیت تیم ملی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که ویلموتس چند درصد به قرارداد بستن با فدراسیون ایران نزدیک است، ادامه داد: نمی‌توانم درصد بگویم، چرا که ما باید روی تک‌تک بندهای قرارداد صحبت کنیم.

شکوری در خصوص اینکه یعنی پیش از این هیچ صحبتی با ویلموتس انجام نشده و پیش قراردادی هم برای او نفرستادید، گفت: گزینه ما فقط ویلموتس نبود بلکه گزینه‌های ما زیاد بود، اما ما با او تقریباً به توافق رسیدیم، اما باید روی بندهای قرارداد مذاکره شود تا به نتیجه نهایی برسیم. همین حالا آقای تاج در جلسه است. ما برای این مربی شرایط را شرح دادیم که مردم چقدر پیگیر هستند. او از جو ایران خوشش آمده اما باید بندهای قرارداد تک‌تک جلو برود، چون عجله کردن در این زمینه کار درستی نیست. مطمئنا مردم هم توصیه نمی‌کنند ما روی این قضیه عجله کنیم.

وی در پاسخ به صحبت‌های مجری برنامه که گفته بود ویلموتس افتخارات زیادی ندارد و تیم ملی ایران برای او یک گزینه پرافتخار است، تصریح کرد: البته باید این را بگویم که نسل طلایی فوتبال بلژیک را او پرورش کرده و روی رزومه او بعدا می‌توانیم صحبت کنیم، این حرفها کمی کم‌لطفی است، اما می‌شود در این خصوص بعداً بحث کرد، او جزو مربیانی است که می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند، فعلا در حال مذاکره هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با یک مربی در پیتی قرارداد بستین انگار شاخ غول را شکستین

    • شیخ نژاد

      موفقیت ۳۰دزصد

    • من

      خیلی غلط کردین.این همه پول واسه یه ادم بی کارنامه.قطبی قلعه نوعی برانکو هزاران بار شرف دارن پ بهتر از این مربی هستن.حداقل لیکنز بهتر از این هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برانکو که شرف نداره اون باعث رفتن کیروش و.اومدن این ببو شد

    • بدون نام

      خسته نباشین هنر کردین کیروش رو بیرون کردین تا یه مربی درجه سه رو جانشینش کنید واقعا هنر کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج