جاباما
۸۶۳۹۶۳
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

مهاجری: بازی با پدیده برای آذربایجان مهم است

سرمربی ماشین سازی می‌گوید که بازی با پدیده برای این تیم مهم نیست و تنها برای فوتبال آذربایجان مهم خواهد بود.

ورزش سه: رضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: آخرین بازی فصل برای ما است و امیدوارم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و ضمن ارائه بازی خوب، نتیجه بگیریم. شرایط تیم خوب است.

دو، سه بازیکن مصدومیت جزئی داشتند که با تلاش کادر پزشکی احتمالاً آن‌ها را مقابل پدیده خواهیم داشت. فردا کار سختی داریم. پدیده از تیم‌های خوب لیگ برتر است. اگر بازیکنان آماده و دقت و تمرکز لازم را داشته باشند، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. ما هفته قبل نتیجه خوبی در تهران مقابل پرسپولیس گرفتیم و به همین دلیل روحیه بالایی داریم. اگر بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده شوند، نتیجه خوبی برابر پدیده کسب می‌کنیم.

مهاجری: بازی با پدیده برای آذربایجان مهم است

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه گفت: این بازی مانند همه بازی‌ها مهم است. سعی کردیم در تمام بازی‌ها با تمام قدرت به میدان برویم. این که تا چه حد موفق بودیم، بحث دیگری است. امیدوارم فردا هم بازیکنان انگیزه لازم را داشته باشند تا با خاطره خوش کار را تمام کنیم. از هواداران ممنونم که همواره حامی ما بودند و تا به اینجا در ورزشگاه بنیان دیزل شرایط مثبت خوبی دیده‌ام.

مهاجری درباره کنار گذاشتن چند بازیکن از تیمش و نیامدن کاپیتان این تیم به تمرینات طی هفته گذشته، گفت: ما یک تیم هستیم. شرایط خاصی داریم ولی سعی می‌کنیم لیگ برتر را به خوبی تمام کنیم. همیشه سعی می‌کنیم که در تیم نظم و دیسیپلین خاصی به وجود آوریم ولی به هر دلیل این اتفاق رخ نداد و مجبور شدیم تصمیم انضباطی بگیریم و فردا هم با نفرات بازی با پرسپولیس، مقابل پدیده به میدان می‌رویم.

او درباره برنامه‌ای که برای فصل آینده به باشگاه ماشین‌سازی ارائه کرده گفت: چیزی که برای ادامه همکاری نیاز بود را به باشگاه ارائه کردم. امیدوارم کار را با 15 روز استراحت شروع کنیم. قطعاً سال آینده سخت‌تر است و نقاط ضعفمان را باید جبران کنیم و انتظارات بیشتر است. اعتقادی وجود دارد که ماشین‌سازی نباید هزینه زیادی انجام دهد و سیاست باشگاه استفاده از بازیکنان جوان و بومی است. الویت‌های ما مشخص است. تا جایی که ممکن خواهد بود این برنامه را انجام می‌دهیم و در غیر این صورت به سراغ بازیکنان سایر استان‌ها می‌رویم.

مهاجری با بیان اینکه ۷۰ درصد از بازیکنان تیمش برای فصل آینده قرارداد دارند، گفت: منتظریم فصل تمام شود. ما فردا یک بازی مهم داریم. این بازی برای ما مهم نیست اما برای لیگ برتر و فوتبال آذربایجان مهم است. بعد از اتمام این بازی، تمام سیاست‌های سال آینده را با مدیریت در میان می‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      شما فقط حفظ ظاهر می کنید! میگید ماشین سازی ولی عملا برای تیم اول مالک خودتون زور می زنید تا تراکتور بتونه سهمیه بگیره که دیگه بسه چون همون پنجم می مونه به هرحال شما زحمت خودتون را برای تراکتور تا آخر فصل کشیدید!!:خسته نباشید!

    • بدون نام

      اصل فوتبال هواداران هستن چون هواداران هستن که با شور و اشتیاق به بازیکنان انگیزه میدن و لذت فوتبال به هواداران است . تیم ماشین سازی که کلا 50 تا هوادار نداره باید واگذار بشه در ضمن این تیم و سرمربی کیسه کشش برای خودشون بازی نمکنن شدن نردبان تیمهای خاص

    • بدون نام

      هفته قبل روبروی سپاهان ی بازی تمرینی و دست گرمی انجام دادن و بعدش با وعده پاداش به شله زرد راه دادن و روبروی پرس با 1000 درصد توان بازی کردن

    • بدون نام

      کلا تیمهایی که مهاجری مربی شون بوده فوتبال کثیف و حال بهم زنی بازی میکنن ولی دم یحیی گرم که با تیم پدیده که قبلا مهاجری مربی اش بود فارغ از نتیجه بازی بسیار چشم نوازی انجام دادن و حقشون قهرمانی بود

    • بدون نام

      اصلا نباید به مهاجری تیم بدن که کلا فوتبال را خراب و ویران میکنه . متاسفانه مهاجری بخاطر شخصیت ضعیفش مورد سو استفاده قرار میگیره این فصل مهاجری دربست در خدمت زنوزی بود و کار چاق کن تراختور و جالبه که خیلی هم از خودش ممنون هست

    • kardook

      منظورش سوراختوره

    • ایرانی

      این مهاجری بیچاره شده رفتگروجاده صاف کن سولاختور.اون تیم که خودش عرضه نداره ازین تیم ومهاجری که مجبوره براسیرکردن شکمش حق کشی کنه.تبانی کنه.6 امتیازتقدیم اربابش کنه وقتی میبینه تیم اول ارباب بااون 6 امتیازم کاری ازپیش نمیبره طبق دستورزنوزی به سپاهان راه میده غافل ازاینکه خدااون بالامراقب همه چی هست ونمیزاره پرسپولیس باکثافتکاریهای مهاجری وزنوزی وسپاهانی هاصدمه ببینه. اینه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج