جاباما
۸۶۳۹۷۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۱۴بازیکن رئال مادرید به دنبال باشگاه‌هایی جدید

بسیاری از بازیکنان کنونی رئال، این تیم را در تور تابستانی همراهی نخواهند کرد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، درباره شرایط نقل و انتقالاتی رئال در تابستان ۲۰۱۹ و بازیکنانی که قرار است به برنابئو بیایند، صحبت های زیادی مطرح شده است.

آمدن ادن هازارد قریب الوقوع است، پل پوگبا بزرگترین آرزوی زیدان محسوب می‌شود، فرلاند مندی گزینه ای ایده آل برای رقابت با مارسلو خواهد بود و لوکا یوویچ نیز گزینه ای است که قرار است در خط حمله به کمک کریم بنزما بیاید.

اما واقعیت این است که قبل از خرید هر بازیکنی، بازیکنانی باید از ترکیب کنونی کنار گذاشته شوند تا جا برای خریدهای جدید باز شود. باشگاه اکنون به دنبال یافتن مقصدی مناسب برای ۱۳ تا ۱۴ بازیکن است، بازیکنانی که بسیاری از آن ها، جایی در برنامه های زین الدین زیدان نخواهند داشت.

اگر شرایط به همین شکل باقی بماند، تنها ۱۹ بازیکن در روز ۸ جولای با هواپیمای رئال به سمت آمریکا پرواز خواهند کرد (تور پیش فصل) که سه نفر از آن ها نیز دروازه بان هستند؛ تیبو کورتوا، لوکا زیدان و آندری لونین. البته با در نظر گرفتن این که پیش از این به کیلور ناواس گفته شده می‌تواند رئال را ترک کند.

در خط دفاع مندی را خواهیم داشت، که البته هنوز آمدن یا نیامدن او مشخص نیست. در کنار او، دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا، سرخیو راموس، رافائل واران، ناچو، مارسلو و ادر میلیتائو هم خواهند بود.

خط هافبک جایی است که احتمالا چهره های جدیدی به خود خواهد دید. خرید پوگبا در اولویت است و بعد از او نام های دیگری نظیر دنی فن‌دبیک، میرالم پیانیچ و کریستین اریکسن نیز به رئال لینک شده اند. هر کدام از این نام ها می‌توانند به نام هایی که اکنون در باشگاه حضور دارند، تونی کروس، کاسمیرو، لوکا مودریچ، فده والورده و مارکو آسنسیو اضافه شوند.

در خط حمله نیز حضور کریم بنزما، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئز در این هواپیما قطعی است و شاید هازارد یا یوویچ نیز آن ها را در این سفر همراهی کنند.

اما در حالی که هنوز چیزی قطعی نشده، به برخی بازیکنان اطلاع داده شده که در تابستان به دنبال باشگاه های جدیدی بگردند. در دیدگاه شخصی خود زیدان، ناواس و گرت بیل دو تن از این بازیکنان هستند که آینده ای در مادرید نخواهند داشت. خسوس وایخو و سرخیو رگیلون نیز دو بازیکنی هستند که باشگاه ترجیح می‌دهد در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در جایی به جز برنابئو بازی کنند. بازگشت تئو هرناندز از دوره قرضی نیز چندان محتمل نیست.

دنی سبایوس و مارکوس یورنته نیز جایی در برنامه های زیدان ندارند. متئو کواچیچ، خامس رودریگز، مارتین اودگارد و اسکار رودریگز نیز همگی با حضور در دیگر باشگاه ها، فصل را در مکانی به جز برنابئو سپری خواهند کرد. رائول دی‌توماس و بورخا مایورال به رئال بازخواهند گشت، اما شاید ایسکو علیرغم میل باطنی، رئال را ترک کند. لوکاس واسکز هم احتمالا چندماه بیشتر سرگردانی را تجربه کند.

براهیم دیاز و ماریانو دیاز نیز دو بازیکن دیگری هستند که شک و تردید درباره آینده آن ها بسیار زیاد است، بازیکنانی که در این فصل بسیار کمتر از آن جه انتظار می‌رفت، بازی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      براهیم و ایسکو بمونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج