۸۶۴۰۳۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

فروش لوازم‌آرایش، ر‌اهکار رفع درآمد كم داروخانه‌ها

با نگاهی گذرا به داروخانه‌های سطح شهر می‌توان به این مهم دست یافت که برخی داروخانه‌ها به محلی برای فروش لوازم آرایشی تبدیل شده‌اند و دیگر رنگ‌وبوی فروش دارو از این مراکز نمی‌آید که این خود جای بسی تأمل دارد.

روزنامه آرمان: با نگاهی گذرا به داروخانه‌های سطح شهر می‌توان به این مهم دست یافت که برخی داروخانه‌ها به محلی برای فروش لوازم آرایشی تبدیل شده‌اند و دیگر رنگ‌وبوی فروش دارو از این مراکز نمی‌آید که این خود جای بسی تأمل دارد.

داروخانه‌ها به‌رقیب جدی لوازم آرایش‌فروش‌ها تبدیل شده‌اند و حتی در برخی از موارد با اعمال تخفیف های ویژه و یا ارائه خدمات مشاوره بازار داغ‌تری نسبت به فروشگاه‌های لوازم آرایشی دارند. علت اصلی این مهم را می‌توان در وضعیت نامناسب اقتصادی داروخانه‌ها جست‌وجو کرد.

فروش لوازم‌آرایش، ر‌اهکار رفع درآمد كم داروخانه‌ها

دراگ‌استورها یا داروخانه‌ها در سطح شهر بسیار است که هر یک از آنها برای داشتن ویترینی زیبا و خیره‌کننده با دیگری به رقابت می‌پردازند، به‌گونه‌ای که در نگاه اول به این داروخانه‌ها کمتر کسی متوجه این موضوع می‌شود که اینجا داروخانه است و به محض ورود به این داروخانه‌ها جذب لوازم آرایشی و ویترین لوکس آنها می‌شود و در بیشتر اوقات در کنار خرید دارو لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز خریداری می‌کنند.

آنچه مسلم است امروزه برخی داروخانه‌ها تنها به‌واسطه فروش لوازم آرایشی سرپا هستند، چراکه در غیر این صورت از اقتصاد چندان مطلوبی بهره‌مند نیستند و شاید مجبور به تعطیلی داروخانه‌ها شوند، از این رو با ارائه خدمات مشاوره زیبایی و بهداشتی سعی در جذب هرچه بیشتر مشتری دارند، به‌گونه‌ای که عده‌ای از داروخانه‌داران می‌گویند، اگر لاین فروش لوازم آرایشی و بهداشتی نبود امروز باید داروخانه خود را تعطیل می‌کردند، چراکه از فروش دارو سودی عاید آنها نمی‌شود و تنها به‌خاطر مجوزی که دارند در کنار فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش دارو نیز مشغول هستند و البته برخی دیگر از داروخانه‌دارها نیز می‌گویند فروش بالای لوازم آرایشی تاثیر مثبتی بر فروش داروها نیز داشته است و این مهم تا حدودی توانسته مشکلات پیش روی داروخانه‌ها را مرتفع کند.

کاهش توان مالی مردم برای خرید داروهای گران‌قیمت نیز عامل دیگری برای نامناسب‌شدن شرایط اقتصادی داروخانه‌ها دارد، چراکه امروزه بسیاری از مردم دیگر نمی‌توانند هزینه پرداخت داروهای گران پوست را پرداخت کنند، از این رو داروهای موردنظر برای مدت طولانی در قفسه‌های داروخانه خاک می‌خورد که این نیز می‌تواند ضرر بسیاری را به مدیر داروخانه متحمل سازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت دیگه پول ندارن دارو بگیرن شمامملکت فذوختین به افغانیاازماست برماست

    • جعفر

      اصلا چنین چیزی نیست از نظر قانون صنفی این تداخل کسبی است که داروخانه ها نبلید لوازم ارایشی بفروشند یا چرا تمام داروسازها از بودجه این مملکت استفاده کردن تحصیل کردن پزشک داروسازی شدن عوض اینکه بروند چند نفری کارخانه تولید بزنند یا تحقیق برای کشف دارو بکنند فروشنده لوازم ارایشی وبهداشتی و دارو شدن ایا نمایندگان مجلس نباید قانونی به تصویب برسانند یک دکتر دارو ساز نباید دارو خانه داشته باشند تمام مغزهای داروساز ما شدن فروشنده و باید ملیلیارد دلار از خارج دارو وارد ات داشته باشیم یا یک رشته دارو فروشی در دانشگاه بگذارید . حالا فکرش بکنید پزشک داروساز بشود دارو فروش یک بی سواد بشود وارد کننده دارو یک مهندسی پزشکی بشود راننده تاکسی یک دیپلمه معمولی بشود فروشنده تهجیزات مهندسی پزشکی ما هنوز در یک شهر شرکت مهندسی تعمیرات لوازم مهندسی پزشکی نداریم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج