جاباما
۸۶۴۰۴۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد میانجیگری بغداد میان ایران و آمریکا

سفیر عراق در روسیه گفت بغداد به عنوان یک دولت مستقل اجازه نخواهد داد از خاک عراق برای اقدام علیه همسایگان استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سفیر عراق در روسیه گفت بغداد به عنوان یک دولت مستقل اجازه نخواهد داد از خاک عراق برای اقدام علیه همسایگان استفاده شود.

«حیدر منصور هادی» سفیر عراق در روسیه گفت بغداد به عنوان یک دولت مستقل اجازه نخواهد داد از خاک عراق برای اقدام علیه همسایگان استفاده شود.

منصور هادی در پاسخ به سؤالی درباره ادعای احتمال اقدام نظامی آمریکا علیه ایران، گفت: «عراق یک ملت مستقل است. اجازه نخواهیم داد از اراضی ما استفاده شود.» وی با ابراز امیدواری درباره اینکه نهایتا «هیچ اتفاقی رخ ندهد»، گفت بغداد می‌تواند از رابطه نزدیک خود با تهران و واشنگتن برای تلاش جهت کاهش تنش‌ها در منطقه استفاده کند.این دیپلمات عراقی تأکید کرد بغداد نمی‌خواهد «یک جنگ ویرانگر دیگر» را در منطقه غرب آسیا شاهد باشد.

اظهارات منصور هادی پس از آن مطرح می‌شود که رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی در روزهای گذشته تصویری تنش‌آلود از منطقه به تصویر کشیده و مدعی شده‌اند ممکن است ایالات متحده و ایران به زودی خود را درگیر یک نبرد نظامی ببینند.

با وجود این گزارش‌ها، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ادعای طرح‌ریزی برای اعزام ده‌ها هزار نیروی نظامی به غرب آسیا را تکذیب کرده است.وی گزارش‌های منتشر شده در روزنامه‌های«نیویورک‌تایمز» و «واشنگتن‌پست» درباره اختلاف نظر در دولتش در قبال ایران را هم تکذیب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیاز نیست شما میانجگری کنید همینکه به ایران خیانت نکنیدوخاک خودرا به دشمن برای حمله به ایران ندهید بزرگترین کمک است، درضمن خود ایران در کنارتهدید به امریکا دارند پشت پرده با هماهنگی دیگرکشورها گفتگومیکنندکه جنگ نشود

    • پیمان

      نیازی نیست شما ها خودتون تروریست هستید

    • سید رسول

      شما جیب ما را نزن،میانجیگری پیشکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج