۸۶۴۰۷۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

دی‌یونگ: از رفتن ناراحت نیستم، ولی دلم تنگ می‌شود

بعد از قهرمانی آژاکس در لیگ اردیویزی هلند، فرانکی دی‌یونگ، ستاره این تیم که از فصل آینده در بارسا توپ خواهد زد گفت از تصمیم خود برای ترک آژاکس و پیوستن به بارسا متاسف نیست.

ورزش سه: فرانکی دی‌یونگ، ستاره آژاکس بعد از آنکه این تیم دیشب موفق شد قهرمان لیگ اردیویزی هلند شده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد گفت همیشه با لذت به روزهای حضورش در آژاکس نگاه خواهد کرد اما از ترک این تیم متاسف نیست و منتظر حضور در ترکیب بارسلونا است.

هافبک هلندی آژاکس تابستان امسال به بارسلونا خواهد پیوست. او چندی پیش با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو انتقال خود به غول کاتالان را قطعی کرده بود.

دی‌یونگ دیشب بعد از قهرمانی آژاکس در لیگ هلند به خبرنگاران گفت:" من متاسف نیستم ولی حیفم می‌آید. چون معتقدم ما امسال با استانداردهای لیگ هلند تیم منحصربفردی هستیم. امسال به ما در آژاکس خیلی خوش گذشت و با هم لحظات بزرگی را تجربه کردیم. شکی نیست که دلم برای این شرایط تنگ خواهد شد".

ستاره خط میانی آژاکس در ادامه گفت:" بزرگترین لذت بازی در آژاکس این است که تعداد زیادی فوتبالیست خوب در این تیم دور هم جمع شده‌اند. بازیکنانی که با سبک فوتبال آژاکس هماهنگ هستند و برای همین بازی در این تیم را لذت‌بخش می‌کنند. من به همین خاطر است که از بازی در آژاکس لذت می‌برم. دلم برای اردیویزی تنگ می‌شود. من اینجا روزهای فوق‌العاده‌ای داشتم. البته دوران حضورم در آژاکس خیلی طولانی نبود ولی عالی بود".

دی‌یونگ می‌گوید از پیوستن به تیمی که مسی در آن حضور دارد هیجان‌زده است. او در این باره گفت:" همبازی شدن با مسی واقعا فوق‌العاده است. از این به بعد مجبورم بارها و بارها توپ را به مسی پاس بدهم!".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این رفتن قراره حیای ناراحت بشی بدبخت چون برات تاسف می خورم

    • N

      خخخخ این نظر اولی خیلی زده دلت واس خودت و تیمت بسووووووووزه ببین با اختلاف توی دوتا از الکلاسیکو ها بریم یکیش ک پنج تا خوردین یکیشم ک س هیچ باختین یکیم مساوی کلا توی این س تا بازی ۲ بار ب بارسا گل زدین بارسا ۹ تا این موقع هس ک این حرف میشه خار چشم و دهن تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت تو هیچی از فوتبال نمیدونی چون آخر هرچی شانس و اقبال این شانسلوناست.که تو سالیکه رئال اصلا وضعیت خوبی نداره چهارتا بازی بايد با پنالسلونا انجام بده تا 90سال ناکامي هاشون تو برد الکلاسيکو جبران کنند .انصاف داشته باشید بازی رئال میکرد گل شانسلونا میزد .فقط هم سوارز قشنگ بازی میکنه اما همه احمق هایی چون شما میگید لوله .همون که تو بازی برگشت لیورپول هیچ پخي نبود همونيکه با رم پارسال هیچ پخي نبود .اما دو ایم دوسال کريس با رئال تو بازی برگشت سه تا به ولفسبورگ زد و کامبک کرد و امسال هم سه تا به اتلتيکو زد و کامبک کرد. تو چی میگی جوجه

    • بدون نام

      احسنت به دی یونگ

    • بدون نام

      بارسا بهترین تاریخه
      چرا داری زر میزنی آخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج