جاباما
۸۶۴۰۹۷
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

جزئیات محدودیت ترافیکی در میدان امام حسین

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در طول خیابان دماوند از تقاطع سبلان تا میدان امام حسین(ع) و در طول خیابان انقلاب از پل روشن‌دلان تا میدان امام حسین (ع) توقف تمام وسایل‌نقلیه تا ساعت ۱۲ امروز ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در طول خیابان دماوند از تقاطع سبلان تا میدان امام حسین(ع) و در طول خیابان انقلاب از پل روشن‌دلان تا میدان امام حسین (ع) توقف تمام وسایل‌نقلیه تا ساعت ۱۲ امروز ممنوع است.

سرهنگ محمد رازقی از محدودیت تردد در محدوده میدان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم "مادر امت" از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در میدان امام حسین(ع) پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را در محدوده مراسم در نظر گرفته است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بر اساس این تمهیدات در طول خیابان دماوند از تقاطع سبلان تا میدان امام حسین(ع) و در طول خیابان انقلاب از پل روشن‌دلان تا میدان امام حسین (ع) توقف تمام وسایل‌نقلیه از ساعت ۷ صبح تا پایان یافتن مراسم ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مراجعه تعداد قابل توجهی اتوبوس، پیش‌بینی افزایش حجم تردد در این محدوده را داریم لذا به رانندگان محترم پایتخت توصیه می‌‌شود برای برنامه‌ریزی سفرهای درون‌شهری و برون شهری خود و برای تردد در این مسیر از محورها و مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در صورت ایجاد محدودیتهای مقطعی که توسط همکاران ما در این محدوده اجرا می‌شود با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج