جاباما
۸۶۴۱۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جنگ ۴تیم در سری A؛ به خاطر ۲سهمیه

با اینکه یوونتوس برای هشتمین بار متوالی قهرمان سری A شده و ناپولی هم رده دوم خود را قطعی کرده اما هنوز تنور مسابقات در دو هفته پایانی داغ است.

فرهیختگان: با اینکه یوونتوس برای هشتمین بار متوالی قهرمان سری A شده و ناپولی هم رده دوم خود را قطعی کرده اما هنوز تنور مسابقات در دو هفته پایانی داغ است. چهار تیم به صورت جدی و یک تیم روی کاغذ برای رسیدن به دو سهمیه باقی‌مانده یو‌سی‌ال شانس دارند.

هم‌اکنون اینترمیلان با ۶۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد، آتالانتا با ۶۵ امتیاز مقام چهارم را به خود اختصاص داده است، میلان با ۶۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته، رم هم با همین تعداد امتیاز تیم ششم جدول و تورینو هم با ۶۰امتیاز در رده هفتم است.

نراتزوری با هدایت لوچانو اسپالتی با کسب دو امتیاز از دو بازی باقی‌مانده می‌تواند حضور خود در لیگ قهرمانان فصل بعد را تضمین کند. آنها با میلان و رم فاصله چهار امتیازی دارند و در بازی رودررو مقابل آنها نمایش بهتری داشته‌اند. آنها این هفته میهمان ناپولی خواهند بود و در هفته سی‌وهشتم از امپولی پایین جدولی پذیرایی می‌کنند.

آتالانتای دوست‌داشتنی گاسپرینی در تقابل رودررو با تیم‌های رم و میلان ضعیف‌تر کار کرده و برای بالاتر بودن نسبت به آنها باید امتیازاتش بیشتر باشد. آنها با کسب چهار امتیاز از دو دیدار باقی‌مانده قطعا یکی از دو رده سوم و چهارم را به دست می‌آورند. با این حال کار دشواری برای الهه برگامو در پیش خواهد بود. آنها ابتدا باید در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف یوونتوس بروند و سپس در خانه با ساسولو پیکار کنند.

میلان و رم هر دو ۶۲ امتیازی هستند و با سهمیه «یو‌سی‌ال» سه امتیاز فاصله دارند. شاگردان گتوزو که در دو هفته اخیر به دو پیروزی دست پیدا کرده‌اند باید ابتدا در خانه به مصاف فروزینونه رده نوزدهمی بروند و در گام آخر در استادیوم پائولو ماتزای شهر فرارا رودرروی اسپال قرار بگیرند. دو دیداری که به نظر پیروزی در آن برای روسونری نباید چندان دشوار و غیرممکن باشد. آنها باید چشم انتظار شکست آتالانتا مقابل یوونتوس باشند.

رم کار دشوارتری نسبت به میلان دارد. آنها هم باید دو بازی خود را ببرند و هم امیدوار باشند که آتالانتا به یووه ببازد و تیم گتوزو در دو دیدار باقی‌مانده‌اش نتواند امتیازات کامل را تصاحب کند. جالوروسی ابتدا در هفته سی‌وهفتم میهمان ساسولو خواهد بود و سپس در هفته پایانی جلوی چشم تماشاگران خود میزبان پارماست. تیم تورینو هم که رده هفتم را به خود اختصاص داده تنها روی کاغذ شانس دارد و در واقعیت احتمال سهمیه گرفتن آنها در لیگ قهرمانان تقریبا صفر درصد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      من دوس دارم میلان بگیره منطورمم این نیست که اینتر نیگره فرقی برام نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج