۸۶۴۱۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بگوویچ: حالا باید یک تیم قوی تشکیل بدهیم

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که مربیگری در تیم ملی ایران، یک چالش جدید برای مارک ویلموتس است.

خبرگزاری تسنیم: وینگوو بگوویچ در خصوص آخرین وضعیت گل‌گهر و اینکه آنها چه زمانی برنامه‌های شان را برای فصل آینده آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: در فوتبال معمولاً زمان زیادی برای استراحت وجود ندارد، به همین دلیل من و باشگاه تلاش می‌کنیم تا خیلی زود برنامه‌های موردنظر را اجرا کرده و اقدامات لازم را هم در زمینه جذب بازیکن انجام دهیم. ما چند هفته پیش یک موفقیت بزرگ را جشن گرفتیم، ولی خوشحالی دیگر تمام شده است و حالا باید یک تیم قوی برای فصل آینده تشکیل دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که هدف اصلی گل‌گهر در لیگ برتر چیست، تأکید کرد: این برای اولین بار است که گل‌گهر به لیگ برتر صعود کرده است و توقعات هم باید منطقی باشد. هدف ما این است که یک تیم خوب و شایسته تشکیل دهیم و نتایج خوبی هم بگیریم. حالا باید جلوتر برویم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

بگوویچ در خصوص هفته آخر لیگ برتر و اینکه کدام تیم به قهرمانی خواهد رسید عنوان کرد: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و طبیعتاً شانس بیشتری نسبت به سپاهان دارد. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و پرسپولیس باید در هفته آخر با بیشترین تمرکز بازی کند. امیدوارم که این تیم در نهایت قهرمان شود.

وی در رابطه با انتخاب مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران تصریح کرد: فدارسیون فوتبال تلاش کرد تا یک گزینه مناسب را انتخاب کند و امیدوارم که تیم ملی با مربی جدید، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. مربیگری در تیم ملی ایران، یک چالش جدید برای مارک ویلموتس است و طبیعتا او هم تلاش خواهد کرد تا بهترین تاثیر را داشته باشد. برای این مربی و همچنین تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج