۸۶۴۱۹۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

منچسترسیتی یک قدم تا اخراج از لیگ قهرمانان

تحقیقات یوفا در مورد تخلف مالی باشگاه منچسترسیتی امروز به اتمام رسید و پرونده به واحد قضایی ارجاع داده شد.

ورزش سه: بعد از گزارش افشاگرانه چند ماه قبل نشریه اشپیگل در مورد تلاش های سیستماتیک باشگاه منچسترسیتی برای دور زدن قوانین فیرپلی مالی یوفا، کمیته انضباطی این نهاد تحقیقاتی را در مورد این موضوع آغاز کرد و هیئت مدیره بخش کنترل مالی یوفا دو هفته قبل در سوئیس جلسه ای برگزار کرده تا در مورد این پرونده به جمع بندی نهایی برسد.

منچسترسیتی یک قدم تا اخراج از لیگ قهرمانان

چند روز پیش، نشریه نیویورک تایمز ادعا کرد که این هیئت که ریاست آن را ایو لِتِرمه، نخست وزیر سابق بلژیک، برعهده دارد، قصد دارد منچسترسیتی را برای یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند.

در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، این برای منچسترسیتی که روز گذشته برای چهارمین بار در هشت سال اخیر قهرمان لیگ برتر شد، ضربه بزرگی خواهد بود و از لیگ قهرمانان کنار گذاشته خواهد شد. فتح لیگ قهرمانان یکی از اهداف اصلی مالکان ثروتمند سیتی از زمان خریدن این باشگاه بوده که هنوز به آن نرسیده اند.

گویا مشاهدات و نتایج تحقیقات واحد بازرسی یوفا دارای مواردی بوده که لازم دانسته شده این پرونده برای صدور حکم نهایی به کمیته قضایی اتحادیه فوتبال اروپا ارجاع داده شود. این خبر امروز توسط «ایوه لترمه» نخست وزیر سابق بلژیک و رئیس واحد بازرسی یوفا تأیید شد.

باشگاه منچسترسیتی در واکنش به انتشار خبر ارجاع پرونده‌اش به واحد قضایی یوفا بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: «باشگاه منچسرسیتی از بیانیه یوفا ناراضی است، اما متأسفانه از انتشار آن غافلگیر نشده است. باشگاه منچسرسیتی کاملاً اطمینان دارد که نتیجه رسیدگی به این پرونده توسط یک نهاد قضایی مستقل مثبت خواهد بود. اتهامات نسبت داده شده به سازوکار مالی این باشگاه همچنان کذب است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هروقت امباپه یال قبل اخرج شد از پی اس سیتی هم محروم میشه پول عرب بد چیزیه تازه اون که مال قطر بود این مال امارات هست ه رفیق فاب ترامپ جون هست .بعدم فهمیدی چی گفتم سال قبل قرارداد امباپه فسخ شد و اومد رئال دادگاه حکم کرد. یعنی نمیشه دیگه کار از کار گذشته اینم نمیشه هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج