۸۶۴۱۹۷
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

ظریف: تیم «ب» دست به خودکشی خواهد زد

وزیر امور خارجه کشورمان در ژاپن اعلام کرد که تیم «ب» با اقدامات جنگ طلبانه دست به خودکشی سیاسی خواهد زد.

خبرگزاری فارس: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که به دعوت همتای ژاپنی به توکیو سفر کرده، با سه رسانه ژاپنی ان.اچ.کی، کیودو و تی‌.بی‌.اس در خصوص آخرین تحولات برجام و اقدامات عملی ایران، انتظار از جامعه جهانی و ... گفت‌وگو کرد.

وی در این گفت‌وگو عنوان کرد که تیم «ب» (بنیامین نتانیاهو، جان بولتون، محمد بن زاید و محمد بن سلمان) با اقدامات جنگ طلبانه، دست به خودکشی (سیاسی) خواهد زد.

ظریف همچنین خاطرنشان کرد: آیا جهان متمدن قلدری رژیم آمریکا علیه کسانی که قانون را رعایت کرده و قطعنامه شورای امنیت را اجرا می‌کنند، می‌پذیرد؟!

ظریف: تیم «ب» دست به خودکشی خواهد زد

وزیر امور خارجه پیش از این هم گفته بود که گروهی متشکل از «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی تلاش می‌کنند تا در منطقه درگیری نظامی ایجاد کنند.

به گزارش فارس، رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیشب (چهارشنبه) 25 اردیبهشت ماه پس از سفر به ترکمنستان و هندوستان، در پاسخ به دعوت «تارو کونو» همتای ژاپنی وارد توکیو شد و امروز ضمن دیدار با وزیر خارجه ژاپن با «شینزو آبه» نخست‌وزیر این کشور نیز ملاقات و گفت‌وگو کرد.

ظریف در پایان دیدارش با همتای ژاپنی به تشریح گفت‌وگوهای انجام شده پرداخت و افزود: در مورد شرایط کنونی منطقه، اقدامات آمریکا و نحوه حفاظت از برجام، اگر جامعه بین‌المللی علاقه مند باشد از برجام حمایت کند، گفت‌وگو شد.

وی افزود: روش‌های کاهش تنش در منطقه و توقف اقدامات جنگ طلبانه آمریکا را برای ایشان توضیح دادم و اینکه ایران به دنبال درگیری در منطقه نیست، ولی همواره از منافع خود با قدرت دفاع کرده و اکنون نیز همین کار را انجام خواهد داد.

رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: در این دیدار همچنین در خصوص ضرورت اینکه اگر قرار است جامعه بین المللی برجام را حفظ کند، در زمینه عادی کردن روابط اقتصادی ایران که هدف برجام بوده است، باید تعهد و اقدام کنند و جز این راه روشی برای حفظ برجام وجود ندارد، گفت وگو کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ظریف دروغگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعههههههه

    • بدون نام

      درود برظریف

    • بدون نام

      و تیم شما فقط سفر ه مردم رو نشانه گرفتن چرا همش دنبال جنگ و درگیری هستیم چون تو این چهل سال فقط تخم کینه رو در مردم کاشته و مردم رو به حماقتها شان راضی کردین تا دیروز هر کی میخواست کمک کنه رو نابود کردین و دزدان اختلاس گر رو آزاد گذاشتین تا هر کاری دلشان میخواد بکنند بدون بازخواست مردم اگه متحد نباشیم نابود خواهیم شد

    • والنتیناخانم

      توهیچی سرت نمیشه فقط بلدی انگشت هات روبگیری بالاتوبایدخودکشی کنی

    • بهمن

      خدا حفظش کنه اقای ظریف رو که برای احقاق حق ایران داره تلاش میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای احقاق حق ایران داره تلاش میکنه؟

    • وانک علا خلق عظیم

      ظریف شما تومسافرتهای سیاسی شما فقط به کشور وملت شریف وولایتمدار ایران ضرر زدی تیم ب که اسمش شماگذاشتی بمیرن برن به جهنم ولی شماوتیمت چیکار کردین برای ملت جز تحریم بدبختی گرسنگی بااین برجامت که امضا کردی بدون هیچ فهمی باهمه نصیحت مقام معظم رهبری آخرش داری فقط شعار میدهید خصوصا این سخنگوی جدیدت گل و بلبل میکنه عمو آدم قحطی هست توکشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران طعنه وخنده سیرشدیم امیدی برای ملت وکشور ندارید ونخواهبد داشت تیم ر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای طریف از کدام خمیر دندان استفاده میکنی که دندان هات همیشه سفیده لبت خندانه .و....

    • وحید

      خداسرشاهده اگرامریکا کوچکترین حرکتی بکند عربستان تلاویو بحرین وامارات باخاک یکسان میشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج