۸۶۴۲۰۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

سرمربی استقلال هفته آینده مشخص می‌شود

معاون باشگاه استقلال درباره برخی مسائل پیرامون این باشگاه از جمله خداحافظی بازیکنان و انتخاب سرمربی و همچنین حواشی بلیت فروشی دیدار با سپیدرود صحبت کرد.

ورزش سه: هادی مباشری معاون باشگاه استقلال درباره اتفاقات حاشیه ای یکی دو روز اخیر این باشگاه صحبت کرد. او درباره موضوع بلیت فروشی دیدار امشب و اینکه گفته می شد بلیتی در ورزشگاه فروخته نمی شود، اظهار داشت: این مربوط به مصوبه ای است که از قبل از شروع سال ۹۸ شورای تامین داشته و خواسته که کلا بلیت ها به صورت اینترنتی فروخته شود

اما در هر بازی مساعدت کردند. مثلا دیدار قبلی ما مقابل الدحیل هم همین بود و شورای تامین بر خلاف مصوبه، اجازه فروش بلیت دستی را هم داد. حالا شورای تامین مثل بازی های قبلی، این بار هم تاکید کرده که بلیت فروشی اینترنتی باشد. باشگاه استقلال هم دخل و تصرفی ندارد و تابع مصوباتی است که باید اجرا شود.

ضمن اینکه بلیت را شرکت مبنا که ما با آن درگیری و مسئله مالی هم داریم، می فروشد. من بعید می دانم که شورای تامین در صورت حضور هواداران مساعدت نکند. به ویژه اینکه بازی آخر فصل هم هست. در بازی الدحیل هم کلی خواهش و التماس کردیم و در نهایت گیشه های بلیت فروشی باز شد و به درخواست ما پاسخ مثبت دادند. امروز باز هم سعی می کنیم درخواست کنیم و ببینیم که موافقت می شود یا نه.

او درباره اعتصاب بازیکنان و نرسیدن پول به آنها گفت: به خود من قول داده بودند که دست پر به رختکن و تمرین بچه ها بروم. کسی که پول را به باشگاه می دهد، کمی امضایش دیر و زود شده است. دیشب آخر وقت چک امضا شده و در دو بخش پول به حساب باشگاه واریز می شود. بخش اول این پول صبح امروز واریز شد. شنبه هم پول به حساب بچه ها می رود. این اتفاقات فعلا طبیعی است.

مباشری در مورد شایعات خداحافظی مهدی رحمتی از فوتبال در بازی امشب گفت: خسرو حیدری تایید کرد که امروز خداحافظی می کند. ما هم با وجود اینکه زمان نداشتیم، قرار است یک مراسم کوچکی برای او برگزار کنیم. اما آقای رحمتی چنین صحبتی با باشگاه نکرده است.

او درباره انتخاب سرمربی جدید برای استقلال گفت: من در جریان انتخاب مربی نیستم. خود آقای فتحی و آقای خطیر مستقیم در متن این کار قرار دارند. فقط می دانم چندین گزینه وجود داشته تا نهایتا به دو، سه نفر رسیده اند. احتمال زیاد تا آخر هفته آینده مربی اعلام می شود. البته باید ابتدا توافق انجام شود تا بتوان آن را اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیمو منحل کنید بره
      وزارت با خیال راحت پرسپولیسو بگیره دستش

    • بدون نام

      نکته میخواهند امیر لابی باز را بیارند

      پاسخ ها

      • آرش پنجه,

        خندداره☹

    • بدون نام

      یا خدا قلعه مرغی نیاد درسته مرغ گرونه ولی نمیخایم نمیخایم بجاش سنگدون مرغ.میخوریم ارزون ارزون ...چی.گفتم .......نیا آقا به روح مادرت نیا

    • علیرضا

      میخوان امروز فردا کنن تا تیم بسته نشه و بلای هر سال به روزش بیاد دیگه چی میخوان

      پاسخ ها

      • آرش پنجه

        فامیلت جیست

      • آرش پنجه,

        فامیلت چست؟

      • arsh

        جواب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج