جاباما
۸۶۴۲۱۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

اختصاص ۵هزار میلیارد تومان وام برای سیل‌زدگان

رئیس‌کل بانک مرکزی از اختصاص ۵,۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هفت و ۱۵ ساله به بخش‌های کشاورزی و مسکن مناطق سیل‌زده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا : رئیس‌کل بانک مرکزی از اختصاص ۵,۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هفت و ۱۵ ساله به بخش‌های کشاورزی و مسکن مناطق سیل‌زده خبر داد.

عبدالناصر همتی در جمع مدیران عامل بانک‌های کشور با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام، یکی از اولویت‌های مهم سیستم بانکی را تأمین نقدینگی بنگاه‌های تولیدی عنوان کرد و از مدیران بانکی خواست با شناختی که از واحدهای تولیدی فعال و مؤثر کشور دارند نسبت به پشتیبانی از آن‌ها اقدام کنند.

همتی با اشاره به اختصاص ۵,۰۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه هفت و ۱۵ ساله برای بخش کشاورزی و مسکن مناطق سیل‌زده از مدیران بانک‌ها خواست در پرداخت سهمیه‌های تعیین شده تسریع کرده و بانک مرکزی نیز از نظر اعتباری از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به قول عراقچی۳۰۰هزارمیلیاردتومان هزینه صررافغانیاس به جز۲ملیون شغل اشغال کردن البته عراقچی فکرکنم فقط جمعیت ورامین شون گفته نصف کمترگفته وبیشترازاینهاس ۲۰ملیون نفرومجلس گفته فقط بالا۳ملیون افغانی فقط توکاریاختمانی اشغال کردن وچندبرابراین توشغلهای دیگه قاچاقی بایداخراج بشن وهمین خرج ایران بایدبش سیل زدهها

    • بدون نام

      خخخخ میخوان دوباره اختلاس کنند و ریالی برای مردم سیل زده خرج نخواهد شد و قطره ای از دریا بهشون میرسه و میگویند همینی هست میخواهی بخواه نمیخواهی خفه شو

    • بدون نام

      خخخخ میخوان دوباره اختلاس کنند و ریالی برای مردم سیل زده خرج نخواهد شد و قطره ای از دریا بهشون میرسه و میگویند همینی هست میخواهی بخواه نمیخواهی خفه شو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج