۸۶۴۳۰۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

جای خالی پرچم ایران در مسابقات جهانی تکواندو

بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی در منچستر برگزار می‌شود که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری مسابقات دیده نمی شود.

ایرنا: بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی در منچستر برگزار می‌شود که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری مسابقات دیده نمی شود.

یک منبع موثق ضمن تائید این خبر گفت: پرچم کشورهایی که در این مسابقات حضور ندارند نصب‌شده و مقام های میزبان ادعا می‌کنند که جعبه حاوی پرچم ایران مفقودشده است.

مسابقه های تکواندوی قهرمانی جهان با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور در حالی از روز چهارشنبه در شهر «منچستر» انگلیس برگزار شد که تعدادی از اعضای تیم ایران برای حضور در این مسابقات با عدم دریافت روادید روبه رو شده‌اند.

پس از تلاش‌های صورت گرفته روادید «سجاد مردانی» و «آرمین هادی پور» از اعضای تیم ملی، «سید محمد پولادگر» رئیس فدراسیون ، «علی محمدبسحاق» مربی تیم ملی و «آرش فرهادیان» صادر شد.

بااین‌حال ویزای «میر هشام حسینی» بخت نخست تیم ایران و همچنین «عرفان ناظمی» صادر نشد تا این ۲ جوان شایسته حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست بدهند.

در واکنش به این مشکلات «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در انگلیس دریکی از صفحات مجازی خود اعلام کرد: «امروز در پیگیری مجدد صدور ویزای تیم ملی تکواندو با سفیر انگلیس در تهران گفت‌وگو کردم. وی می‌گفت بر اساس رویه قانونی، ۱۱ روز برای رسیدگی به درخواست ویزای ورزشی زمان نیاز است و مسئولین انگلیسی به وی اطمینان داده‌اند که تمامی ویزاهایی که در این مقطع زمانی درخواست شده، صادرشده‌اند. به هر صورت، شرایط ناراحت‌کننده‌ای است»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      هههههه

    • کامران

      وزیر پی گیر اینها نیست میره تو قهرمانی تیم حکومتی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج