۸۶۴۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد پیتر اشمایکل از اوضاع منچستر

سنگربان اسبق شیاطین سرخ بازیکنان فعلی منچستریونایتد را به نداشتن تعهد و بی‌مسئولیتی در قبال تیم‌شان متهم کرد.

تسنیم: پیتر اشمایکل، دروازه‌بان بازنشسته منچستریونایتد که یکی از ستاره‌‌های تیم رویایی شیاطین سرخ در سال ۱۹۹۹ بود، معتقد است برخی از بازیکنان تیم پیشین‌اش مانند قبل متعهد و مسئولیت‌پذیر نیستند.

منچستریونایتد در نخستین فصل پس از بازنشستگی سرالکس فرگوسن تحت هدایت دیوید مویس با روزهای اوجش فاصله زیادی داشته و بسیار بعید به نظر می‌رسد که شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش داشته باشد. مردان مویس نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی و جام اتحادیه هم نمایش‌های جالبی را ارائه نکرده‌اند و این فصل یکی از بدترین فصول تاریخ این تیم بوده است.

اشمایکل با نسبت دادن این ناکامی‌ها به بی‌مسئولیتی بازیکنان منچستریونایتد در قبال تیم‌شان اظهار داشت: در رختکن منچستریونایتد چند بازیکن هستند که حاضر نیستند به آن جدیتی که من دوست دارم، مسئولیت بازی به عنوان یک عضو منچستریونایتد را بپذیرند. برای من این یک معضل شرم‌آور است.

اشمایکل با اشاره به ۳ شکست متوالی تیمش و فاصله گرفتن آن از جمع ۴ تیم بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر، افزود: در این فصل و حتی فصل قبل چند بازیکن بوده‌اند که در حد خودشان ظاهر نشده‌اند. سرمربی تیم در یک مقطع زمانی باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد این بازیکنان را نگه دارد یا خیر. شاید او چند بازیکن جوان‌تر را به تیم بیاورد تا به آنهایی که انگیزه‌شان را از دست داده‌اند، هشدار دهد. اگر شما یکی از بازیکنان باسابقه تیم‌تان باشید و واقعاً بخواهید که بر رختکن تیم‌تان تاثیر بگذارید کارتان سخت خواهد بود زمانی که دیگر بازیکنان تیم که در یک جایگاه مشخص قرار دارند، نخواهند مانند شما نسبت به تیم احساس مسئولیت کنند.

سنگربان دانمارکی پیشین شیاطین سرخ در خصوص راه‌حل‌هایی که می‌تواند به یونایتد کمک کند، عنوان کرد: شاید بشود در فصل نقل‌وانتقالات کارهایی انجام داد، مثلاً اینکه چند بازیکن را رها کرد تا بروند. اگر این کار صورت بگیرد یونایتد شانس بیشتری برای کمک به خودش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج