جاباما
۸۶۴۳۵۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ترامپ سیاست مهاجرتی جدید آمریکا را اعلام کرد

رئیس جمهوری آمریکا بعد از ظهر پنج شنبه، سیاست های جدید مهاجرتی این کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا بعد از ظهر پنج شنبه، سیاست های جدید مهاجرتی این کشور را اعلام کرد.

دونالد ترامپ در تشریح این سیاست ها گفت: ما می خواهیم نظام جدید مهاجرتی را اعمال کنیم که از ارزش های آمریکایی حفاظت کند. این سیاست کاملترین و جامع ترین بسته مهاجرتی است که تاکنون ارائه شده است.

وی تاکید کرد: این طرح از نظر عملیاتی کاملا آماده است.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد این بسته سیاستی به ما اطمینان خواهد داد که گروه های تبهکاری اجازه ورود نمی یابند.

ترامپ طرح خود را برای جلوگیری از جریان مواد مخدر غیر قانونی در مرز دانست و اظهار کرد: در حالی که سرعت حرکت تجارت را افزایش می دهد.

وی می خواهد یک صندوق اعتماد ثابت مرزی ایجاد کند که از طریق درآمد حاصل از هزینه های عبور از مرز تامین می شود.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: برنامه من برای کمک به مشاغل مشروع پناهجویان است. اگر ادعای درستی دارید، به سرعت پذیرفته خواهید شد. اگر این کار را نکنید، به سرعت به خانه بازگردانده می شوید.

رئیس جمهوری آمریکا در انتقاد از سیاست های مهاجرتی دموکرات ها گفت: آنها مرزهای باز، دستمزد پایین و در واقع هرج و مرج را مطرح می کنند در حالی که یک طرح مهاجرتی که شغل، مزد و ایمنی کارگران آمریکایی را در اولویت قرار می دهیم.

ترامپ با بیان اینکه از افرادی که قصد پناهندگی دارند، استقبال می کنیم، افزود: متاسفانه برخی از قوانین ما سوءاستفاده می کنند. بزرگترین تغییری که ایجاد می کنیم، افزایش نسبت مهاجران ماهر از ۱۲ درصد به ۵۷ درصد است و مایلیم حتی بتوانیم آن را بالاتر بریم.

وی تسریع در پاسخ به متقاضیان را ویژگی دیگر این طرح بیان کرد و ادامه داد: آنها با به طور واقعی استحقاق دارند که به کشور ما وارد می شوند یا دروغ می گویند که به کشور خودشان بازگردانده می شوند.

رئیس جمهوری آمریکا که همواره به مهاجرت زنجیره ای خانوادگی انتقاد داشته است، اضافه کرد: در نظام مهاجرتی فعلی ما افراد براساس نسبت فامیلی کارت سبز می گیرند و هیچ فرقی بین افراد نیست اما ما آن را تغییر می دهیم.

ترامپ نظام فعلی مهاجرت را محصول ۵۴ سال پیش دانست که مهلت آن به پایان رسیده است و ادعا کرد می خواهد معیار 'شایستگی و قلب' را برای پذیرش مهاجران در ایالات متحده جایگزین کند.

وی با بیان اینکه میلیون ها مهاجر قانونی در حال حاضر عضو خانواده ملی ما هستند، افزود: در طرح ما، بستگان درجه یک آمریکایی ها همچنان از حق دریافت کارت سبز برخوردارند اما دیگران به تناسب تخصص و امتیازها جذب می شوند. کارت سبز باید به کسانی داده شود که به ارتقای سطح زندگی ما کمک کند.

رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه این طرح مشمول کارت سبزهای صادر شده پیش از آن نخواهد شد، ادامه داد: کسانی که می خواهند کارت سبز ما را دریافت کنند باید آزمون بدهند، فرهنگ و ارزش های ما را بدانند و بتوانند به انگلیسی صحبت کنند.

ترامپ همچنین بر ساخت دیوار مرزی اصرار ورزید و یادآور شد: تا پایان امسال، حدود ۴۰۰ مایل از ساخت این دیوار به پایان می رسد.

وی درباره آسایشگاه های مرزی و سوء استفاده هایی که در آنجا انجام می شود اشاره کرد و گفت: طرح مهاجرتی او تمام این منافذ را خواهد بست و اطمینان می دهد که اعضای باندهای تبهکاری و جنایی از ورود به کشور منع می شوند.

رئیس جمهوری آمریکا درباره طرح موسوم به ویزای لاتاری که به صورت تصادفی انتخاب می شوند اشاره کرد و گفت: انتخاب تصادفی بر خلاف ارزش های آمریکایی است و بسیاری از مهاجران بالقوه واجد شرایط را از سراسر دنیا منع می کند که باید به آنها کمک شود.

رئیس جمهوری آمریکا از دموکرات ها خواست تا مسایل جناحی را کنار بگذارند تا این طرح اجرایی شود و گفت در غیر این صورت، بعد از انتخابات ۲۰۲۰ که به زعم او جمهوریخواهان اکثریت مجلس نمایندگان را به دست می آورند و در مجلس سنا و ریاست جمهوری قرار دارند، این کار را انجام می دهند.

ترامپ با این حال اظهار کرد بهتر است که زودتر این طرح را اجرایی کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hasan Jalil

      سلام و درود
      با وجود تمام صحبت هایی که درباره ترامپ شده و میشه
      ولی نقطه مشتر ک در تمام تصمیماتی که گرفته و میگیره منافع آمریکا کاملا مشخص و موجود هست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج