جاباما
۸۶۴۳۷۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

لیکنز: باید خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: استادیوم فولاد خوزستان بسیار زیبا بود و بازی کردن در چنین استادیوم‌هایی لذت‌بخش است.

خبرگزاری تسنیم: جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خیلی متأسفم که نتایج دیگر بازی‌های امروز به نفع تمام نشد. بازی تیم پدیده و ماشین‌سازی تبریز امروز برای ما حائز اهمیت بود که پدیده این بازی را پیروز شد.

امروز روز سختی برای ما بود خصوصاٌ مهاجم خارجی‌شان پریرا برای کسب عنوان آقای گلی خیلی با انگیزه بود. از بچه‌هایم خیلی راضی هستم چون خوب توانستیم به بازی برگردیم. نیمه اول را واگذار کردیم اما با تدابیری که اندیشیده‌ایم به بازی به خوبی برگشتیم.

لیکنز: باید خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم

وی ادامه بیان کرد: در طول این هفته ذهنیت تیم‌مان را آماده کردیم که اگر از حریف عقب افتادیم بتوانیم به خوبی بازی را مدیریت کرده و به بازی برگردیم و از این بابت من از بچه‌هایم راضی هستم. استادیوم فولاد خوزستان بسیار زیبا بود و بازی کردن در چنین استادیوم‌هایی لذت‌بخش است که امروز هر دو تیم بازی قشنگی را ارائه دادند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: باید خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم. تمام اتفاقات و بدشانسی‌هایمان از روز بازی سپیدرود شروع شد و امروز در دریافت گل دوم در دقایق پایانی بدشانس بودیم. ما می‌توانستیم به گل‌های زیادی دست پیدا کنیم ولی دروازه‌بان حریف امروز روز خوبی داشت.

لیکنز ادامه داد: خیلی خوشحالم که اشکان دژاگه امروز با اینکه کسالت داشت توانست به بازی برسد و نشان داد که دلش با تیم است و دوست دارد هواداران را خوشحال کند.

وی بیان کرد: از نظر من نتیجه گرفتن تیم مهم است و از همه بازیکنانم در صورتی که نتیجه بگیریم راضی هستم. ما با مجموعه خوبی در ارتباط هستیم و رابطه خوبی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تراکتورتو نیم فصل دوم درواقع اکثرا بدون مهاجم بازی کرد اروین که بعد از افسردگی درشرایط مسابقه نبود و لیکنز بهش بازی نداد استوکس هم که بیشتر مصدوم بود از این بابت هم دست تیم انصافا خالی بود و بازیکن جانشین هم نداشت ازطرفی هم بحث تبانی و شرط بندی بازیکن در بازی سپیدرود پاشنه آشیل تیم شد و تمرکز تیم و کادر فنی رو گرفت ...

    • پیمان

      چقدر پول هزینه کردید برای تراکتور ولی حتی سهمیه هم نگرفت

    • PS

      بیچاره فصل بعد خونه ایی پیش ننه بچه هات علی دایی رو جات گذاشتن خبر نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج