۸۶۴۳۷۵
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

منتظری: مردم باید بدانند در استقلال چه خبر است

مدافع استقلال می‌گوید پولی که به حساب هم تیمی‌هایش ریخته شده، باید ۴۰ روز پیش به آن‌ها داده می‌شد.

ایسنا: پژمان منتظری، کاپیتان استقلال بعد از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت درباره خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال گفت: خسرو کسی بود که من قلبا او را دوست داشتم و او فوتبال را با مسئولیت بازی می‌کرد. من به او اعتقاد داشتم و همیشه با تمام وجود بازی می‌کرد و استقلال را دوست داشت.

امروز واقعاً دل خود من هم گرفته بود. به او تبریک می‌گویم که این تصمیم را با شجاعت گرفت. این افتخار نصیب هرکسی نمی‌شود که مقابل هواداران خودی از فوتبال خداحافظی کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و برایش خوشحال هستم. امیدوارم زود برگردد و به زودی او را ببینیم.

منتظری: مردم باید بدانند در استقلال چه خبر است

او افزود: اما درباره اتفاقات اخیر باید بگویم که بازیکنان شرمنده و ناراحت هستند. یک ماه است که می‌خواهد این اتفاق رخ دهد و ما جلویش را گرفتیم. به جایی رسیدیم که داخل تیم داشت اختلاف می‌افتد. سه چهار نفر مقابل این قضیه را گرفته بودم. من روبروی بازیکنان نیستم و نبوده‌ام و کنار آن‌ها بوده‌ام.

بحث بازیکنان مالی نبوده است. پولی که باید ۴۰ روز پیش به تیم تزریق می‌شد، این اتفاق نیافتاد. الان به آن پول نیازی نداریم. چهل روز پیش باید این پول تزریق می‌شد. ما با ۳۲ درصد دریافتی در کورس قهرمانی بودیم. مگر می‌شود چنین چیزی؟ چه چیزی باید گفت؟ چه کسی مقصر است؟ الان پول را دادید، به چه دردی می‌خورد؟ حرف برای گفتن زیاد است. من زیاد به فضای مجازی نمی‌روم. من نیازی به این پول ندارم ولی مردم باید بدانند در تیمشان چه اتفاقی می‌افتد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که اگر پول به استقلال زودتر تزریق می‌شد، تیمش امکان قهرمانی را داشت، گفت: من می‌گویم اگر یک درصد بازیکن انگیزه می‌گرفت و می‌توانست به تیم کمک کند، می‌شد این اتفاق رخ دهد. چرا این اتفاق رخ نداد؟ چرا همه ۶۰-۷۰ درصد گرفته باشند ولی بازیکنان استقلال ۳۲ درصد گرفته باشند.

او در واکنش به این سوال که آیا درست است که معاون باشگاه استقلال در گروه بازیکنان به صورت دستوری به آن‌ها گفته به هتل بیایند، اظهار کرد: به این صحبت‌ها برنگردید. این چیزها مسائل خصوصی است. نباید اینجا باز شود. این اتفاق افتاد و بازیکنان دوست نداشتند این اتفاق رخ دهد.

باید هواداران این چیزها را بدانند. خود آقا فرهاد هم حرفی برای گفتن نداشت. او چقدر ضمانت کند؟ چقدر من ضمانت کنم؟ چقدر بگوییم مردم را ببینید؟ الان بحث مالی نیست. بحث احترام است. احترامی که باید گذاشته شود. مگر بازیکن برده است؟ نه اینکه بگویید پول می‌آید و نیاید؟ الان با این پول چه کار کنیم؟ به چند نفر مثل من هم نداده‌اند که مهم نیست. برای من زشت است که بحث مالی کنم. بازیکنانی هستند ۴۰ روز است که دو میلیون، دو میلیون از هم قرض می‌گیرند.

منتظری در پایان افزود: یک عده دشمن استقلال هستند و در مورد آنها صحبت می‌کنم. از آنها نمی‌ترسم و "آتو" هم دست کسی ندارم. درباره آنها حرف می‌زنم. کسانی که جرأت نمی‌کنند درباره آنها صحبتی شود، من یقه آنها را گرفته‌ام. چرا استقلال باید آخر فصل‌ها، بازیکنانش را از دست بدهد؟ چرا استقلال باید آخر فصل بازیکنانش را از دست بدهد؟ هر مشکلی دارید، ایرادی ندارد. چرا می‌گذارید آخر فصل شود و زنگ بزنید و اگر بازیکن تلفنتان را جواب نداد، بگویید او جواب ما را نداد. آن قدر بازیکن را جلوی مردم قرار ندهید. این بازیکنان به عشق مردم بازی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      از اعتصاب کردنتون معلومه عشق به پول خیلی بیشتر از عشق به مردمه! این چیزی است که ثابت کردید!

    • بدون نام

      بگو ما هم بدونیم

      پاسخ ها

      • آرش

        باشه

    • سمیه سنجیده

      خدا می بیند . غم مخور .

    • علللللی

      خبر که فراوونه از کم فروشی و زیر اب زنی بگو
      از باند بازی و دوپینگ پ لاپوشانی بگو
      از فرناز و یه شبه سرمربی شدنش بگو
      از فوتبال کثیفتون بگو وو...

    • بدون نام

      یعنی فقط چندروزدیرترپولشونو گرفتن ازعالم وآدم طلب کارن دقیقان منظورش سود پولشونه که چهل روزدیرکردداشته بخاطراون میگه الان پولوچکارکنیم خب اگه لازم ندارید کمک کنید به سیل زدها

    • ناشناس

      اول میگه پول دیر رسید بچه ها انگیزه شون کم شد بعد میگه بچه ها به عشق هواداران فقط بازی میکنن.بازیکن پولکی نمیخوایم نمیخوایم.....

    • تنها

      دمت گرم سالار حرف حق رو زدی

    • ناشناس!

      خبری نیست! فقط فرهاد مجیدی و همه پیشکسوتا میخواهند مربی استقلال بشند! مگه جرمه؟!!

    • بدون نام

      این لنگیهای آویزون یادشون رفته باچه کثافت کاریهایی بازیکنان تیم ملی می گرفتند چه باندبازیهایی که نمی کردند اگراون بازیکنان نگرفته بودید حالا حالاها قهرمان نمیشدید بالنگ آویزون کردناتون به این قهرمانی رسیدید توی این چهلسال ازهرکثافتکاری برای قهرمانی استفاده کردید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میدانید جرم پرسپولیس سرورتان چی است؟آینه که محبوب ترین وپرطرفدارترین تیم آسیایت وهمه بازیکنان آرزو دارند در آن بازی کنند. به همین خاطر است که اکثر بازیکنان وآنهایی که ملی پوش هستند با عشق به پرسپولیس میان. ولی تیم کیسه این محبوبیت را ندارد .پس خفه شو وتهمت نزن که خداوند بر همه چیز آگاه است وشما راهمیشه سرافکنده میکند.

    • بدون نام

      چه خبر بگو چرا میترسی تو که فوتبالت دیگه تمام شده اگر امثال تو مهدی رحمتی از این تیم برند وضع بهتر میشه

    • بدون نام

      تو خودت اول از استقلال برو که بدرد هیچی نمیخوره

    • بدون نام

      اون موقع که با پرسپولیس و استقلال قرارداد می بستن باید میدونستن اینجا خوش قولی در کار نیست.الان این حرفا بیهودس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج