۸۶۴۳۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

الدحیل قهرمانی جام امیر را به السد نداد

شاگردان روی فاریا با برتری پُر گل برابر السد به قهرمانی در جام امیر قطر رسیدند.

ورزش سه: در مسابقه فینال فصل ۱۹-۲۰۱۸ جام امیر قطر، تیم‌های السد و الدحیل که در لیگ ستارگان به ترتیب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کرده بودند، از ساعت ۲۴ پنج‌شنبه شب در استادیوم تازه تاسیس الوکره، یکی از ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند.

السد بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۶ روی موقعیتی که حسن الهیدوس به وجود آورده بود، با ضربه تمام کننده اکرم عفیف به گل رسید، اما گل ستاره السد در دقیقه ۱۶ توسط علی عفیف، برادر او و با ضربه پای چپ تماشایی این بازیکن پاسخ داده شد تا کار به تساوی کشیده شود.

المعز علی، ستاره الدحیل و آقای گل جام ملت‌ها که امید اول گلزنی تیمش محسوب می‌شد، در دقیقه ۲۴ به دلیل خطای خطرناک روی پای بغداد بونجاح با کارت قرمز داور مواجه شد که این تصمیم او اعتراض شدید بازیکنان الدحیل را نیز به همراه داشت، اما در نهایت تصمیم او تغییر نکرد و در ادامه نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۵۴ طارق سلمان از السد اخراج شد تا دو تیم ۱۰ نفره به کارشان ادامه دهند ولی این الدحیل بود که توانست نبض بازی را در دست بگیرد و در دقیقه ۵۸ روی پاس در عمق یوسف العربی و ضربه پای چپ ادمیلسون جونیور گل دوم را به ثمر رساند.

الدحیل قهرمانی جام امیر را به السد نداد

ادمیلسون جونیور که در دیدار آسیایی اخیر الدحیل مقابل استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشت، امشب هم بهترین بازیکن تیمش بود و پس از گلی که به ثمر رساند، در دقیقه ۶۲ با حرکات تکنیکی چشم‌نواز توپ را به محوطه ۶ قدم ارسال کرد تا یوسف العربی با سینه خود سومین گل الدحیل را به ثمر رساند.

نمایش استثنایی ادمیلسون همچنان ادامه داشت و این بازیکن برزیلی در دقیقه ۸۱ با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل چهارم الدحیل را زد تا در نهایت این تیم به برتری پُر گل ۴ بر یک دست پیدا کند و با انتقام قهرمانی لیگ ستارگان از السد، کاپ قهرمانی جام امیر را بالای سر ببرد.

الدحیل قهرمانی جام امیر را به السد نداد

ژاوی هرناندز، فوق ستاره اسپانیایی السد امیدوار بود امشب در بازی خداحافظی‌اش از فوتبال جام قهرمانی را کسب کند ولی تیم او در حضور ۳۸ هزار و ۶۷۸ تماشاگر ورزشگاه زیبای الوکره مغلوب شد تا نتواند دومین جام را در این فصل به دست آورد و با شکست به استقبال دیدار آسیایی برابر پرسپولیس ایران برود.

الدحیل قهرمانی جام امیر را به السد نداد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج