۸۶۴۴۲۰
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کاهش سهمیه گازوئیل کامیون‌ها تا مرداد‌ماه

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تلاش می‌کنیم تا مردادماه امسال موضوع سهمیه پایه گازوئیل کامیون‌ها مدیریت شده و کاهش یابد و برای کامیون‌‌های کمتر فعال به سهمیه پایه کاهش یافته برسد.

خبرگزاری فارس: عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تلاش می‌کنیم تا مردادماه امسال موضوع سهمیه پایه گازوئیل کامیون‌ها مدیریت شده و کاهش یابد و برای کامیون‌‌های کمتر فعال به سهمیه پایه کاهش یافته برسد.

فرامرز مداح اظهار داشت: پروژه اختصاص سوخت براساس پیمایش، از پروژه‌های بزرگ و جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کشور است.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر اینکه همگرایی دستگاه‌ها در این پروژه بسیار زیاد است، گفت: در این حوزه دو مسیر پیش‌ِرو داریم، ابتدا کاهش سهمیه پایه‌ها است که از مردادماه امسال تلاش می‌کنیم پایه‌ها کاهش یابد. ضمن آنکه هر زمان «باربرگ‌» (مخصوص ناوگان درون‌شهری) جا بیفتد سوخت براساس عملکرد اختصاص می‌یابد و سهمیه پایه‌ها کاهش می‌یابد.

وی اظهار داشت: آبان ماه ۹۷ بود که سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانستند سیستم صدور «باربرگ» را برای کامیون‌های درون‌شهری شروع ‌کنند و بدین ترتیب بارنامه و صورت وضعیت برای ناوگان برون‌شهری و باربرگ برای درون‌شهری تهیه شد. از دی ماه ۹۷ کاهش سهمیه‌های پایه گازوئیل کامیون‌ها هم آغاز شد، سهمیه پایه که در دی ماه کاهش یافت ابتدا برای تناژ ۲۰ تن به بالا بود یعنی از تناژهای ۲۰ تن به بالا شروع کردیم، از ۳۰ تن به بالا ۲۰ درصد و از ۲۰ تا ۳۰ تن ۱۵ درصد در دی ماه و بهمن‌ماه ۹۷ پایه‌ها کاهش یافت و این موجب شد صرفه‌جویی سوخت رقمی مناسب‌تر شود.

مداح بیان کرد: بحث «باربرگ» برای آنکه کاملاً برای راننده و ناوگان درون‌شهری شفاف شود، زمان‌بر است و هنوز خوب جا نیفتاده است، هنوز عده‌ای شکایت می‌کنند که نه در سیستم بارنامه و صورت وضعیت هستند و نه می‌توانند باربرگ بگیرند.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: ما هم در بحث ناوگان برون‌شهری و البته ناوگان درون‌شهری و باربرگ منتظر جا افتادن بیشتر موضوع هستیم تا سهمیه پایه را کاهش دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول وده پول زور

    • بدون نام

      پول وده پول زور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • الف

      راست می گویید حتما سهمیه کنید چون ما تولید کننده نیستیم !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می خواهند سهمیه پایه را کم کنند که کامیون دار بقیه مصرف
        سوخت را آزاد بزند

    • بدون نام

      سلام کسانی که طرح را داده اند و احرا می کنند اصلا آشنا به کار کامیونها نیستند بایستی از افراد کار آزموده اتحادیه ها و انجمن های صنفی مربوطه برای اجرای طرح استفاده کرد نه افرادی که اصلا شناختی ندارند وبه عبارتی آقا زاده اند

    • بدون نام

      هی کرم میریزید...هر روز یه مدل تا ملت رو زجر کش کنید....

    • بدون نام

      از مردم ببریددزدی شود

    • بدون نام

      بابا کار گازوئیل را درست کنید ونرخ را آزاد کنید و از این مسخره بازی ها دست بر دارید چطور اقتصاد مقاومتی را شامل این کار می دانید که 5 لیتر گازوئیل بما نمی دهند تا جای گوسفندان را گرم بر پدر ومادر آدم نادان که نمی دانند درد این مردم چه هست لعنت

    • ق

      اقتصاد مقاومتی زمانی خوب می شود که ازاین سهمیه بندی دست بردارید شما در اقتصاد وارد نیستی وآدم ناشی هستی ...

    • بدون نام

      اول گازوئیل بعد بنزین خخخخخ
      اقلیت صداش در نیاد بعد اکثریت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج