۸۶۴۴۲۴
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

بطحائی: با تعویق زمان کنکور موافق هستم

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که با تعویق زمان آزمون سراسری به دلیل رعایت شرایط خاص دانش ‌آموزان مناطق سیل زده موافق است.

خبرگزاری ایرنا: سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در توئیتی نوشت: درخصوص تعویق زمان آزمون سراسری اگرچه نظر آموزش و پرورش به دلیل رعایت شرایط خاص دانش‌آموزان مناطق سیل زده مثبت است ولی کارشناسان وزارت علوم اجرای این پیشنهاد را موجب اختلال در شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها می‌دانند.

وی افزود: اما با وزیر علوم برای اختصاص سهمیه خاص بدون آنکه ظرفیت پذیرش برای سایرین کاهش یابد، مجددا صحبت کردم. امیدوارم به زودی این تصمیم اطلاع رسانی شود و این نگرانی هم از فرزندان عزیزم در مناطق سیل زده مرتفع شود.

آغاز سال ۱۳۹۸ با سیل ویرانگر در بسیاری از نقاط کشور همراه شد. سیل گسترده در استان های گلستان، لرستان، مرکزی و خوزستان خسارت های مالی و عمرانی فراوانی به هموطنان ساکن در روستا و شهرهای این مناطق وارد ساخت.

برخی داوطلبان مناطق سیل زده با ایجاد کمپین و ارسال پیام هایی در فضای رسانه ای و مجازی کشور، خطاب به مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می خواهند که زمان برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.

اما به رغم اعلام مسئولان ارشد سازمان سنجش مبنی بر عدم تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری کنکور ۹۸، برخی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از لزوم توجه وزارت علوم و سازمان سنجش به شرایط ویژه داوطلبان آزمون کنکور در مناطق سیل زده سخن گفته اند و خواستار بازنگری در زمان و نحوه برگزاری آن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزارت علوم زمان بررسی پاسخنامه های کنکور رو ۲۴ ساعته کند

      پاسخ ها

      • غمکده

        چرا بچهای شین آباد رو راه ندادی حداقل یه حالی بهشون میدادی مگه چقدر پول عملشون میشد حالا اون پول میره تو جیب امثال خاوری

    • سلام

      حالاآخره تیرم برگزاربشه بازم خوبه سه هفته هرچند واسه این عزیزانی که ازنظرروحی درشرایط بدی هستن خوبه،توروخدااین تصمیم گیری که دیگ ربطی به تحریم نداره!خودون بفکرجوونامون نیستیم!

    • سلام

      حالاآخره تیرم برگزاربشه بازم خوبه سه هفته هرچند واسه این عزیزانی که ازنظرروحی درشرایط بدی هستن خوبه،توروخدااین تصمیم گیری که دیگ ربطی به تحریم نداره!خودون بفکرجوونامون نیستیم!

    • بدون نام

      تو رو خدا برامون کاری کنید
      نمایندگان خواهش می کنم به فکر آینده ما جوونا باشید
      به خدا خونه زندگی سیل زده ها نابود شده نه کتابی مونده نه اتاقی نه اعصابی نه آرامشی
      کمک مون کنید ، برترین ها صدای ما رو به جایی برسون خواهش می کنم ازت

      پاسخ ها

      • بی نام

        دولت نباید با دادن سهمیه به زلزله زدگان و سیل زدگان و شهدا و غیره از زیر بار مسولیت شانه خالی کنه و از سهم دیگران کم کنه باید خیلی سریع با درآمدهای نفتی فراوانی که در اختیار داره خونه هاشون را درست کنه به معیشتشون برسه نه این که چندین سال گذشته هنوز کار خاصی نکرده و فقط بلد هستند سهمیه بدند

    • بدون نام

      اقای وزیر محترم یکم جربزه داشته باش مساله همسان سازی مابازنشستگان را حل کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج