۸۶۴۴۶۳
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد کمالی از اظهارنظر‌ها در مورد سربازی

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که هرگونه تصمیم گیری در مورد سربازی تنها از طریق ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام می شود و آنچه که دیگر مسئولان در مورد سربازی اعلام می کنند تا زمانی که از سوی نیروهای مسلح تایید نشود، صرفا ایده آنهاست و قابلیت اجرایی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که هرگونه تصمیم گیری در مورد سربازی تنها از طریق ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام می شود و آنچه که دیگر مسئولان در مورد سربازی اعلام می کنند تا زمانی که از سوی نیروهای مسلح تایید نشود، صرفا ایده آنهاست و قابلیت اجرایی ندارد.

سردار موسی کمالی با اشاره به انتشار اخباری در مورد سربازی از سوی برخی مسئولان غیرمرتبط گفت: همانطوری که بارها ذکر شده مساله سربازی و تصمیم گیری در مورد آن مربوط به ستادکل نیروهای مسلح است و هر تصمیمی که در مورد سربازی باشد با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح انجام می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا هرگونه اطلاع رسانی در مورد طول مدت سربازی، تسهیلات، کسر خدمت و ... از سوی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام می شود و آنچه که از سوی دیگر افراد و مسئولان مطرح شود تا زمانی که به تایید ستادکل نیروهای مسلح نرسیده است، صرفا ایده و پیشنهاد خود این افراد است و قابلت اجرایی ندارد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار اخباری در مورد ارائه تسهیلات سربازی به سمن ها و ... گفت: در مورد سربازی جوانان فعال در تشکل ها و سمن ها پیشنهاداتی مطرح شده که این پیشنهادات در حال بررسی است و معلوم نیست که در نهایت اجرایی بشود یا نشود، اما اینجور خبرها باعث می شود تا جوانان ها در برنامه ریزی خود دچار اشتباه شده و خودشان دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تسهیلات سربازی به فعالان سمن ها و تشکل ها ارائه نشده است، گفت: اگر تصمیم گیری در این زمینه انجام شود، موضوع از طریق ستادکل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.

کمالی از مشمولان سربازی و خانواده ها خواست که اخبار سربازی را از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا پیگیری کنند و با اتکا به خبرهای دیگر افراد که صرفا جنبه پیشنهادی دارد، وضعیت سربازی خود را به تاخیر نیندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط بی پولها خدمت سربازی میروند.

    • مهسا

      کار پیدا کنید تا جوانان بیان سربازی.الکی خدمت نکنید جوانان بعدش بیکار باشید فایده نداره بجاش برید تفریح و عشق حال

    • غلام حسن میرزایی

      جناب کمالی در خصوص کسر خدمت جبهه و مناطق عملیاتی ،خواهشمند است عنایت نفرمایید تاریخ های اعزام سربازی را برداشته مشمولین اعزامی بتوانند از این تسهیلات استفاده نمایند

    • م م

      باسلام سردارکمالی چرا قبلا بابت هر درصد جانبازی یکماه کسر خدمت میشد ولی الان‌با قانون جدید فقط نه روز کسر می گردد من که جانباز 20 درصد هستم و پسرم امید داشت بیست ماه کسری خدمت برایش بگیرم الان فقط شش ماه کسری میشود و چرا هر روز قانون جدید بیرون می دهید و خانواده ها را سر درگم می کنید میگه قراره جنگ شود!!!؟؟؟ که اینگونه کسری های خدمت را هر روز کم می کنید !!!!!!! و موجب ناراحتی جوانان را فراهم می کنید

    • بدون نام

      من که بچه ام به خدمت نفرستادم خریدم با۱۳تومان قسطی خدمت برن چه کار

      پاسخ ها

      • بزرگمنش

        پولت حروم شد
        نمیرفت هم هیچ فرقی نداشت
        اون فقط یه کارت بی ارزشه

    • ۰۰۰۰۰۰۰

      برترینها چرا نظرها رو مسدود میکنی ؟ حرف بدی نزدیم که...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج