۸۶۴۵۲۸
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پمپئو: در حال به عقب برگرداندن ایرانیم

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با اشاره به افزایش تنش‌ها میان واشنگتن و تهران اذعان کرد آمریکا برای به عقب برگرداندن ایران، به این کشور فشار وارد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با اشاره به افزایش تنش‌ها میان واشنگتن و تهران اذعان کرد آمریکا برای به عقب برگرداندن ایران، به این کشور فشار وارد می‌کند.

پمپئو در این مصاحبه با اشاره به افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا مدعی شد: در جریان برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ما شاهد افزایش قابلیت‌های موشکی ایران بودیم. ما قابلیت آن‌ها را در توانایی حوثی‌ها در یمن دیدیم. همه این‌ها به این دلیل بود که دولت قبلی (اوباما) در برابر ایران کوتاه آمد؛ ما در حال اعمال فشار برای به عقب برگرداندن ایرانی‌ها هستیم و در نتیجه این اعمال فشار، تنش‌ها افزایش می‌یابند.

پمپئو: در حال به عقب برگرداندن ایرانیم

وزیر خارجه آمریکا افزود: می‌دانیم که از حاکمیت ایران چه می‌خواهیم، کاملا بر دستیابی به آنچه می‌خواهیم، تمرکز داریم و تلاش می‌کنیم که این کار را به شیوه‌ای انجام دهیم تا مطمئن باشیم که هر دیپلمات، سرباز، ملوان و هر فردی در نیروی دریایی و هوایی (آمریکا) خدمت می‌کند در امنیت است.

پمپئو در بخشی دیگر از این مصاحبه در انتقاد از جان کری، وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت: «اینکه وزرای خارجه پیشین به اقداماتی ادامه دهند که زمانی که وزیر بودند به آن‌ها می‌پرداختند، موضوعی تاریخی و کاملا غیرسازنده است.

من متوجه هستم که آن‌ها نظر متفاوتی با ما دارند و در این مورد حق دارند، اما مذاکره با سران جهانی و پیشنهاد دادن به آن‌ها مبنی بر اینکه منتظر ماندن برای پایان دولت کنونی، بهترین اقدام است، کاری بی‌سابقه است و کاملا با آنچه دولت‌های قبلی انجام داده‌اند، تفاوت دارد.آن‌ها باید سیاست خارجی را به ما واگذار کنند و بعد تمامی تلاش خود را در جهت سیاست‌هایی به کار بگیرند که در برابر ایران داشتند و به کیم‌ جونگ اون، رهبر کره‌ شمالی، اجازه داد که در تهدید هسته‌ای خود پیشروی داشته باشد و ما را در سراسر جهان تحقیر کرد. اگر این‌ها سیاست‌هایی هستند که این افراد می‌خواهند، باید در صندوق رای برایشان مبارزه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما خودمون در حال عقبگرد هستیم نیاز نیست شما خودتونو زیاد به زحمت بندازید

    • بدون نام

      ملوان و سرباز امریکایی دقیقا از چی در امان باشند؟؟؟

      تا در امنیت کامل به ایران حمله کنن !!!!زمانی که در جنک ایران و عراق ایران قدرت موشکی نداشت و عراقی ها در امنیت بودند فهمیدیم چی شد

    • بی نام

      اگر قدرت دارید کاری کنید که قیمت ها به عقب برگردد این اولویت نیاز مردم است چون دولت قادر به چنین کاری نبوده و نیست بعد بفرمایید چقدر باید به عقب برگردیم همین الان هم صد سال از دنیا عقب هستیم فقط موشک داریم باقی مسائل در حد سودان و یمن و آفریقا و بنگلادش هستیم

    • بدون نام

      تو که هیچ اون گنده ترازتوهم هیچ غلطی نتوانست بکنه اینقدر واق واق نکنید

    • عل

      جناب وزیر، بجای گیر دادن به ایران فکری بحال بدهی نجومی بیش از000، 000، 000، 000، 25 $ کنید که هر روز بیش از روز قبل در حال غرق شدن هستید، با این شامبورتی بازی ها هر قدر گاو های شیر ده منطقه را هم بدوشید! قادر به پرداخت بهره بدهی ها هم نیستید. بقول رییس جمهور شجاعمان؛ با دم شیر بازی نکنید.

    • بدون نام

      ایران ۸۰سال به عقب‌برگشته‌توکجای کاری

    • .

      نخیر شما میخواهید اگه هر کشری واسه ایران شاخ شد ما قبول کنیم شما از شکست داعش ناراحتید در مورد حوثی ها هم برید مردم یمن رو ببینید

      پاسخ ها

      • وانک علا خلق عظیم

        شما غلط کردی پمپ آب ملت شریف ایران خدایی دارن ولی شما ... جهنم منتظر شماست

    • تندیس

      سلام خیلی دلم میخواهد جنگ بشه تا به آمریکا بهفمونیم که هیچ غلطی نمی توانند بکنند خاورمیانه قبرستان نیروهایی آمریکایی. خواهد. شد

    • بدون نام

      باش تا صبح دولت بدمد

    • سید رسول

      یه قرون بده آش به همین خیال باش

    • کهنه سرباز وطن

      اگر دولت تدبیر و امید یک بار آمد پای میز مذاکره و برجام نافرجام رو امضا کرده است دیگر از خبرها نیست چون هدف اصلی شما صنعت موشکی و نظامی نیروهای مسلح ما است که میخواهید نابود شود تا هر کاری دلتان بخواهد سر کشورمان بیاورید .آزموده رو آزمودن خطاست

    • من

      متاسفانه جنگ خواهد شد، در ان هیچ شکی نیست

    • mohsenkhalili

      یارو خره مگر ما جلو هم رفته بودیم که شما مارو به عقب برگردونید؟!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج