۸۶۴۵۴۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سباستین استن به فیلم مهیج ۳۵۵پیوست

تولید فیلم ۳۵۵ دوباره از سر گرفته شده است. ۳۵۵ که سال گذشته گران‌ترین فیلم بازار جشنواره کن لقب گرفت وقتی دچار مشکل شد که یکی از بازیگرانش، فن بینگ‌بینگ (Fan Bingbing) در چین متهم به فرار مالیاتی شد.

گیمفا: تولید فیلم ۳۵۵ دوباره از سر گرفته شده است. ۳۵۵ که سال گذشته گران‌ترین فیلم بازار جشنواره کن لقب گرفت وقتی دچار مشکل شد که یکی از بازیگرانش، فن بینگ‌بینگ (Fan Bingbing) در چین متهم به فرار مالیاتی شد. حالا گروه بازیگران فیلم با حضور سباستین استن (Sebastian Stan) و ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) تکمیل شده است.

این دو در این فیلم اکشن به جسیکا چستین (Jessica Chastain)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong'o) و پنلوپه کروز (Penélope Cruz) و فن می‌پیوندند. این فیلم درباره‌ی گروهی از جاسوس‌های زن است که باید برای جلوگیری از اتفاقی که ممکن است دنیا را به آشوب بکشاند با یکدیگر همکاری کنند. آن‌ها انجمنی به نام ۳۵۵ تشکیل می‌دهند، که ادای احترامی به اولین جاسوس زن در انقلاب آمریکا است.

سباستین استن به فیلم مهیج ۳۵۵پیوست

ماریون کوتیار (Marion Cotillard) که سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران فیلم، عضوی از گروه معرفی فیلم بود به دلایل شخصی از این پروژه جدا شده است.

کارگردانی این فیلم که توسط یونیورسال خریداری شده برعهده‌ی سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) خواهد بود و قرار است فیلمبرداری آن از ماه ژوئیه در پاریس، لندن و مراکش آغاز شود.

چستین، کینبرگ و کلی کارمایکل (Kelly Carmichael) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. ترسا ربک (Theresa Rebeck) نویسنده‌ی سریال Smash فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته است.

استن به تازگی در فیلم ابرقهرمانی موفق Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» حضور داشته است. رامیرز هم پیش از این در سریال The Assassination Of Gianni Versace: American Crime Story «ترور جانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی» نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Hollywood Reporter

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج