۸۶۴۵۴۲
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

افت دلار، قیمت طلا را کاهشی کرد

یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: ارزش طلا و سکه در بازار داخلی برخلاف بازار جهانی روند نزولی به خود گرفته که این موضوع متاثر از افت ارزش دلار و کاهش داد و ستد در بازار داخلی است.

ایسنا: محمدرضا کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا و سکه در رابطه با وضعیت بازار طلا و سکه طی هفته گذشته اظهار کرد: بررسی‌ها نشان از آن دارد که روند قیمت‌گذاری طلا و سکه در بازار داخلی برخلاف بازارهای جهانی روند کاهشی به خود گرفته است.

این کارشناس بازار طلا و سکه یادآور شد: به طور متوسط قیمت طلا در بازارهای جهانی هشت دلار رشد داشته و هر اونس دلار از قیمت ۱۲۸۶ دلار در ابتدای هفته به قیمت ۱۲۹۴ دلار در انتهای هفته رسیده است.

وی یادآور شد: طی هفته گذشته میزان دادوستد و تقاضا به شدت افت کرد و افت تقاضا عاملی شد تا حباب سکه تمام از حدود ۵۷۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان کاهش یابد.

افت دلار، قیمت طلا را کاهشی کرد

کشتی‌آرای خاطرنشان کرد: قیمت دلار آمریکا طی هفته گذشته به طور متوسط با کاهش ۸۵۰ تومانی مواجه شد و در کنار کاهش تقاضا، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی برخلاف بازار جهانی روند نزولی به خود گرفته است.

این کارشناس بازار طلا و سکه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان عموماً سطح دادوستد و تقاضا افت می‌کند و در روزهای اخیر به واسطه کاهش میل سرمایه‌گذاری در بازار طلا به واسطه نوسانات آن در ماه‌های اخیر، ارزش طلا و حباب سکه کاهش قابل توجهی را به ثبت رسانده است.

وی اظهار کرد: بررسی آخرین نرخ‌های طلا و سکه نشان از آن دارد که سکه تمام با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت در هفته گذشته به ارزش چهار میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسیده و در کنار آن هر قطعه نیم سکه دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی یک میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند و همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار با کاهش ۸۳ هزار تومانی به ارزش یک میلیون و ۹۷۵ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۸ هزار تومانی ۴۵۵ هزار و ۹۰۰ تومانی ارزش‌گذاری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل رز

      یاخدا تو کمک کن بیان سر قیمت قبلیشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد حسابی دلار و طلا قیمتش بشه ۱ ریال ولی باقی اجناس هر روز داره گرون میشه به چه درد ملت میخوره مردم طلا که نمیخورن اگه راست میگی قیمت ماشین و بقیه اجناس پایین بیارن الان دلار اجناس داره با قیمت ۳۰ هزار تومن به مردم میدن میفهمی

    • مینو

      ارزویه تیکه طلابه دلم مونده

    • سید رسول

      اگر همه مردم همت کنن، و دلار و طلا را تا مدتی نخرند،خود به خود قیمت پایین می آید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج