جاباما
۸۶۴۵۵۵
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

ماندن یا رفتن؟ پاسخ ترابی به یک سوال مهم

ستاره پرسپولیس با حضور در این تیم و قهرمانی به آروزی خود رسیده ولی ادامه همکاری‌اش با قرمزها نامشخص است.

ورزش سه: مهدی ترابی در سایپا ستاره شد و خود را به فوتبال ایران معرفی کرد که استمرار درخشش او پیشنهاد پرسپولیس را برای او به همراه داشت؛ این وینگر خوش تکنیک و ملی‌پوش که در نیم‌فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه شد، در نخستین بازی دور برگشت محروم بود ولی پس از آن در هر ۱۴ مسابقه به میدان رفت که توانست عملکرد خوبی داشته باشد و در قهرمانی سرخ پوشان ایفای نقش کند.

ترابی با وجود اینکه تنها یک گل برابر سایپا برای پرسپولیس به ثمر رساند، اما نمایش تاثیرگذاری در ترکیب تیمش داشت که ازجمله آن می‌توان به پاس گل ارزشمندی که شب گذشته مقابل پارس جنوبی داد تا قهرمانی سرخ‌ها قطعی شود.

به بهانه نیم‌فصل حضور مهدی ترابی در جمع شاگردان برانکو و قهرمانی او به همراه پرسپولیس، گفت‌وگویی با این ستاره آینده‌دار فوتبال ایران داشتیم که مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

* اولین قهرمانی و برآورده شدن آرزو

اولین تجربه قهرمانی‌ام در فوتبال با پرسپولیس اتفاق افتاد که خیلی هم شیرین بود؛ از بچگی آرزو داشتم پیراهن پرسپولیس را بپوشم که خدا را شکر توانستم به این هدفم برسم.

* تماشاگران انتظار دارند همیشه خوب باشید

بازی در پرسپولیس نیاز به تمرکز خیلی بالایی دارد چون تماشاگران قبول نمی‌کنند یک بازی خوب و هفته دیگر بد باشید؛ نباید چنین شرایطی پیدا کنید؛ باید در این تیم با تمرکز بالا وارد زمین شوید و در همه مسابقات بیش از ۸۰-۷۰ درصد خوب کار کنید؛ من هم همه تلاشم را کردم تا برای پرسپولیس خوب و مثمر ثمر باشم. باز هم تلاش می‌کنم تا در سال‌های آینده بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دهم.

ماندن یا رفتن؟ پاسخ ترابی به یک سوال مهم

* دفاع اتوبوسی همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس!

امسال کاملا این موضوع را فهمیدم که همه تیم‌ها برابر پرسپولیس عقب بازی می‌کنند و مدافعان‌شان را اتوبوسی می‌چینند؛ همین بازی اخیرمان با ماشین سازی را نگاه کنید؛ تیم‌های آقای مهاجری که همیشه خوب فوتبال بازی می‌کنند، در بازی با پرسپولیس کاملا عقب نشسته بودند و غیر از گلی که زدند، هیچ حمله دیگری نداشتند؛ چنین شرایطی بازی در پرسپولیس را سخت‌تر از سایر تیم‌ها می‌کند و باید تمرکز بالایی داشته باشید؛ خدا را شکر توانستم در نیم‌فصل حضورم در پرسپولیس باب میل تماشاگران و کادر فنی بوده باشم و امیدوار هستم بتوانم از این به بعد بهتر کار کنم.

* می‌دانستم محروم نیستم

بعد از بازی با ماشین‌سازی به آقای خلیلی گفتم فکر نمی‌کنم با کارت زردی که گرفتم، محروم شوم چون قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم، می‌دانستم که با ۴ کارته شدن محروم می‌شوم و با این قانون محروم نمی‌شدم؛ خدا را شکر توانستم برابر پارس جنوبی هم بازی کنم و تاثیر کوچکی روی گل داشته باشم؛ این گل و برد تلاش همه بازیکنان بود؛ قهرمانی ثمره تلاش کادر فنی، بازیکنان، حمایت هواداران و .... بود.

* بودیمیر کیفیت بالایی دارد

بودیمیر بازیکن خیلی خوب و باکیفیتی است؛ اگر از ابتدای فصل با پرسپولیس بود و بدن‌اش آماده‌تر می‌شد، قطعا می‌توانست بیش از این به تیم کمک کند؛ برای بودیمیر خیلی خوشحال شدم که گلزنی کرد و از زیر فشار و هجمه‌های نادرستی که علیه او بود، خارج شد.

* به نتایج دیگر بازی‌ها توجهی نداشتیم

قبل از بازی دیروز مقابل پارس جنوبی هم‌قسم شدیم تا به نتایج سایر مسابقات توجهی نداشته باشیم چون فقط و فقط به برد فکر می‌کردیم. شرایط زمین ورزشگاه تختی جم، بازی را برای پرسپولیس خیلی سخت کرد چون بازی در هوا را اصلا بلد نیستیم؛ به همین خاطر دچار مشکل شدیم و در ۲۰ دقیقه اول تحت فشار قرار گرفتیم، اما خدا را شکر توانستیم در ادامه یک گل بزنیم و خیلی خوب از آن دفاع کنیم.

* چشم ۴۰ میلیون هوادار به ما بود

بازی هفته آخر تکلیف قهرمان را مشخص می‌کرد و قطعا استرس آن بالا بود؛ ۴۰ میلیون هوادار چشم به نتیجه این بازی داشتند؛ خدا را شکر شرمنده تماشاگران نشدیم و توانستیم هت‌تریک قهرمانی را داشته باشیم.

* تمرکزم روی قهرمانی حذفی است

فعلا برای فصل آینده تصمیم‌گیری نکردم؛ قطعا همه تمرکزم روی جام حذفی است تا بتوانم یک قهرمانی دیگر با پرسپولیس کسب کنم؛ ان‌شاالله امسال در گرفتن جام دبل کنیم؛ فعلا هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارم و تمام تمرکزم روی یک قهرمانی دیگر با پرسپولیس است.

ماندن یا رفتن؟ پاسخ ترابی به یک سوال مهم

* بدون مشورت برانکو کاری نمی‌کنم

هر کاری بخواهم انجام دهم، با آقای برانکو مشورت می‌کنم چون می‌تواند کمک زیادی کند و بدون مشورت ایشان هیچ کاری نخواهم کرد.

* ویلموتس راه کی‌روش را ادامه دهد

اول اینکه کی‌روش خدمت بزرگی به تیم ملی ایران کرد؛ امیدوار هستم آقای ویلموتس نیز بتواند راه آقای کی‌روش را ادامه دهد و با ادامه همان روند جوانان بیشتری به تیم ملی معرفی کند؛ من هم تلاش می‌کنم در دوره آقای ویلموتس نیز به تیم ملی دعوت شوم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

* باشگاه با برانکو تمدید قرارداد کند

هیچ اطلاعی از ادامه کار آقای برانکو با پرسپولیس نداریم و باشگاه باید پیگیر این موضوع باشد؛ اگر باشگاه زرنگ باشد باید با آقای برانکو قرارداد طولانی مدت امضاء کند و امیدوار هستم این اتفاق بیفتد چون از زمان حضور برانکو، پرسپولیس سه قهرمانی پیاپی و یک نایب قهرمانی داشته و قطعا با ماندن‌اش می‌تواند جام‌های بیشتری در پرسپولیس بگیرد.

* سوختن پنالتی مقابل پاختاکور

قطعا آن صحنه‌ی خطا روی من در بازی با پاختاکور پنالتی بود؛ صحنه واضحی بود ولی نمی‌دانم داور چطور آن خطا را اعلام نکرد.

* داوری علیه ماست ولی هوچی‌گری نمی‌کنیم

بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم ولی در سه مسابقه از داوری لطمه خوردیم؛ در قطر مقابل السد که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی از آنها بهره نبردیم و در آخر با یک گل آفساید بازنده شدیم؛ بازی رفت در ورزشگاه آزادی مقابل پاختاکور نیز همین اتفاق افتاد و اگر داوری‌ها عادلانه بود، الان صدر جدول مرحله گروهی بودیم؛ ما مثل خیلی‌های دیگر هوچی‌گری نمی‌کنیم و فقط مشغول تمرین کردن هستیم؛ کارمان را می‌کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری در زمین داشته باشیم و هیچ بهانه‌ای هم نمی‌آوریم.

* منتظر قهرمانی جام حذفی هستیم

ما هر سه جام را می‌خواستیم ولی متاسفانه آسیا را از دست دادیم؛ قهرمانی لیگ برتر برای هواداران و همه ما خیلی شیرین بود؛ الان هم منتظر جام حذفی هستیم تا در این مسابقات هم به قهرمانی برسیم.

* اگر از اول فصل با برانکو باشم...

بخاطر اینکه اوایل فصل در پرسپولیس نبودم و با این تیم بدنسازی نکردم، نمره متوسطی در این فصل به خودم می‌دهم؛ اگر از ابتدای فصل با آقای برانکو کار کنم، قطعا می‌توانم نمایش خیلی بهتری داشته باشم و عملکرد خود را ارتقا دهم.

* بازیکنان علاقه‌مند به ماندن هستند

امیدوار هستم نفرات پرسپولیس حفظ شوند؛ بازیکنان علاقه دارند در این تیم بمانند و تیم همدل و یک دستی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای نرابی شما بازیکن خوش اخلاقی بودین و هستین لطفا از اینکه اومدین پرسپولیس مکتب دورغ رو مثل سید بلال و شجاع حیوان زاده و دیگر بازیکنان کثیف سرخ را پیشه نکنید . داور . وزارت . فدراسیون . همه و همه با شما بودن که سومین قهرمانی کثیف فوتبال رقم لخوره. لطفا احترام خودت رو نگهدار و گر نه سری بعد شما هم از دم تیغ میگذرونم .

      پاسخ ها

      • خودشه

        عددی نیستی بخوای بازیکنهای سرورت را تهدید کنی
        عوضی

      • بدون نام

        تو چی میگی بابا.مگه فراستی هستی که از دم تیغ بگذرونی!

    • azi perspolis

      مرسی ازاینکه قهرمان شدین تلاش خودتو کردی

    • azi perspolis

      مرسی ازاینکه قهرمان شدین تلاش خودتو کردی

    • بهزاد

      این بچه زیقی هم ادم شده من نمیدونم چهل میلیون از کجا اومده خودش رفته شمارش کرده

    • مرتضی قرمز

      درودبه شرف تک تکتون باعث افتخارهمه ماطرفداران پرسپولیس هستین بااین همه مشکلات فقط شما بودین که باعث شادی شدین خداعمرتون بده

    • بدون نام

      هوچی گری در ذات شما هست در هفته بییست ونهم بازیها را برای شما وزارت وفدارسیون کثیف در آوردند

    • علی مقدسی

      مردکه چرا حرف مفت میزنی کجا پنالتی بود بازی با ماشین سازی اون توپ پنالتی بود که داور گرفت گل دیروز اقساسد بود بازی رفت با تراگتور گل سالمو مردود اعلام کردن بازی با سپاهان دقایق اخر پنالتی مفت گرفتن چرا میگی داور ها به ضررتون گرفتن وبازهم هست

    • بدون نام

      مهدی جان خیلی عزیزی . بازیکنی خوش اخلاق و مودب و با مرام که با مکتب پرسپولیس جور جوره . امیدواریم که سالهای سال در پرس بمونی ولی اگر موقعیت بهتری برات پیش بیاد برات آرزوی موفقیت میکنیم . آقا مهدی واقعا لیاقت بهترینها را داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج