۸۶۴۵۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فهرست تیم ملی اسپانیا؛ بازگشتی بعد از ۴سال!

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا فهرست ۲۳ نفره بازیکنان دلخواهش جهت حضور در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ و دو بازی مقابل جزایر فارو و سوئد را اعلام کرد.

وبسایت نود: لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا فهرست ۲۳ نفره بازیکنان دلخواهش جهت حضور در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ و دو بازی مقابل جزایر فارو و سوئد را اعلام کرد.

جالب ترین نکته این فهرست، بازگشت سانتی کازورلا هافبک ۳۴ ساله ویارئال به تیم ملی است. کازورلا که آخرین بار در نوامبر ۲۰۱۵ در جریان پیروزی ۲-۰ اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل انگلیس پیراهن لاروخا را به تن کرده بود، بعد از آن دچار مصدومیتی سخت شد که او را تا مرز بازنشستگی هم پیش برد.

با این حال این هافبک سابق آرسنال بازگشت مناسبی به میادین داشت و در فصلی که گذشته، ۷ گل و ۱۱ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده است، هرچند که تیم او، ویارئال، شرایط چندان مناسبی را در جدول تجربه نمی‌کند.

داوید ده‌خیا، دروازه بان منچستریونایتد جایگاه خود را در فهرست حفظ کرده و در این اردو باید با کپا آریزابالاگا و پائو لوپز رقابت کند. میکل اویارزابال و دیگو یورنته، دو بازیکن رئال سوسیه‌داد هستند که توجه انریکه را جلب کرده اند و دنی کارواخال و یاگو آسپاس، بعد از مصدومیت به تیم بازگشته اند. ایسکو هم که در فهرست ماه مارچ اسپانیا غایب بود، دوباره در تیم حضور خواهد داشت.

با وجود ستارگان پرشمار، طبیعی است که این لیست غایبان مطرحی نیز داشته باشد. انریکه دوباره از دعوت دیگو کاستا، کوکه و سائول نیگز، سه بازیکن اتلتیکومادرید اجتناب کرده و از سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو، ستارگان چلسی نیز در این فهرست خبری نبست.

اسپانیا در ادامه رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، روز ۷ ژوئن مهمان جزایر فارو خواهد بود و ۳ روز بعد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف سوئد خواهد رفت. در ادامه نگاهی به بازیکنان دعوت شده خواهیم داشت:

دروازه بان ها:

داوید ده‌خیا (منچستریونایتد)، پائو لوپز (رئال بتیس)، کپا آریزابالاگا (چلسی)

مدافعان:

جوردی آلبا (بارسلونا)، سرخیو راموس (رئال مادرید)، اینیگو مارتینز (اتلتیک بیلبائو)، دیگو یورنته (رئال سوسیه‌داد)، ماریو هرموسو (اسپانیول)، دنی کارواخال (رئال مادرید)، خوزه گایا (والنسیا)، سرخی روبرتو (بارسلونا)

هافبک ها:

سانتی کازورلا (ویارئال)، رودری (اتلتیکومادرید)، ایسکو (رئال مادرید)، دنی پارخو (والنسیا)، خسوس ناواس (سویا)، فابین رویز (ناپولی)، سرخیو بوسکتس (بارسلونا)

مهاجمان:

رودریگو مورنو (والنسیا)، آلوارو موراتا (اتلتیکو مادرید)، یاگو آسپاس (سلتاویگو)، میکل اویارزابال (رئال سوسیه‌داد)، مارکو آسنسیو (رئال مادرید)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج