۸۶۴۵۷۷
۲ نظر
۵۷۷۷
۲ نظر
۵۷۷۷
پ

فهرست تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا ۲۰۱۹

غیبت مارسلو، وینیسیوس، مورا و داوید لوئیز از مهم ترین نکات این فهرست است.

وبسایت نود: تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل فهرست ۲۳ بازیکن مورد نظر خود را جهت حضور در رقابت های کوپا آمریکای ۲۰۱۹ که به میزبانی همین کشور برگزار می‌شود اعلام کرد.

نیمار فوق ستاره پاریسن‌ژرمن که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در مقطع پایانی فصل به میادین بازگشته، به عنوان کاپیتان برزیل را در این رقابت ها همراهی خواهد کرد. ادر میلیتائو مدافع پورتو که در تابستان به رئال مادرید ملحق خواهد شد نیز جوان ترین بازیکن حاضر در این فهرست است.

پیش از اعلام این لیست، گمانه زنی ها حکایت از آن داشت که از بین داوید نرس، وینیسیوس جونیور و لوکاس مورا تنها یک بازیکن به اردوی سلسائو دعوت خواهد شد. این گمانه زنی ها نیز به حقیقت پیوست تا در غیاب وینیسیوس و لوکاس مورا، این داوید نرس باشد که اولین تورنمنت خود را تجربه می‌کند. غیبت لوکاس مورا زمانی عجیب تر به نظر می‌رسد که نگاهی به فرم او در ماه های آپریل و می برای تاتنهام داشته باشیم.

فهرست تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا ۲۰۱۹

عجیب ترین نکته فهرست اما بدون تردید غیبت مارسلو، مدافع چپ با تجربه رئال مادرید است. او که 58 بازی ملی در کارنامه خود دارد تاوان فصل ضعیف خود در رئال را داد و جای خود را در سلسائو به فلیپه لوئیس و آلکس ساندرو واگذار کرد. به این ترتیب بعد از غیبت در کوپا آمریکای 2015 و 2016، مارسلو در سومین کوپا آمریکای متوالی نیز حضور نخواهد داشت.

داوید لوئیز هم بعد از غیبت در جام جهانی 2018، فرصت حضور در کوپا آمریکای 2019 را نیز از دست داد تا کوپا آمریکای 2015، همچنان آخرین رقابتی باشد که لوئیز با پیراهن تیم ملی برزیل به میدان رفته است. او از سال 2017 به این سمت دیگر برای سلسائو بازی نکرده است.

برزیل قبل از آغاز رقابت های کوپا آمریکا در دو مسابقه دوستانه در روزهای 5 و 9 ژوئن به ترتیب با قطر (برازیلیا) و هندوراس (پورتو آلگره) دیدار خواهد داشت. رقابت های کوپا آمریکا برای برزیل از روز 14 ژوئن و با دیدار مقابل بولیوی در سائوپائولو آغاز خواهد شد و این تیم در ادامه در روزهای 18 و 22 ژوئن به ترتیب به مصاف ونزوئلا (سالوادور) و پرو (سائوپائولو) خواهد رفت.

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

دروازه بان ها:

آلیسون بکر (لیورپول)، ادرسون مورائس (منچسترسیتی)، کاسیو (کورینتیانس)

مدافعان:

دنی آلوز (پاریسن‌ژرمن)، تیاگو سیلوا (پاریسن‌ژرمن)، میراندا (اینترمیلان)، فیلیپه لوئیس (اتلتیکومادرید)، مارکینیوش (پاریسن‌ژرمن)، آلکس ساندرو (یوونتوس)، فاگنر (کورینتیانس)، ادر میلیتائو (پورتو)

هافبک ها:

فرناندینیو (منچسترسیتی)، فیلیپه کوتینیو (بارسلونا)، کاسمیرو (رئال مادرید)، آرتور ملو (بارسلونا)، لوکاس پاکتا (میلان)، آلن (ناپولی)

مهاجمان:

نیمار (پاریسن‌ژرمن)، روبرتو فرمینو (لیورپول)، گابریل ژسوس (منچسترسیتی)، ریچارلیسون (اورتون)، اورتون (گرمیو)، داوید نرس (آژاکس)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      کوتینیو ریچاریسون اورتون دنی آلوز و کوتینیو که بدرد نمی خورن
      می تونستن بجاشون مارسلو ونسیوس مورا کاسمیرو و... رو دعوت

    • کاربر قدیمی

      کیروش هم چهل نفر را به اردو دعوت کرد و همان کاری را کرد که در ایران کرد ، تا توانست لژیونر دعوت کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج