۸۶۴۵۸۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مقصدهای احتمالی آلگری؛ از یونایتد تا PSG

ماسیمیلیانو آلگری در پایان فصل از یوونتوس جدا خواهد شد.

وبسایت نود: با اعلام رسمی باشگاه یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این تیم بعد از ۵ فصل، در پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ این تیم را ترک خواهد کرد و علیرغم باقی ماندن یک سال از قراردادش، قرار نیست در فصل ۲۰-۲۰۱۹ روی نیمکت این تیم بنشیند.

اکنون و با خروج مکس آلگری از یوونتوس می‌توان تیم های زیادی را به عنوان مقصدهای احتمالی او در نظر گرفت. یکی از گزینه های پیش روی آلگری، بازگشت به میلان است؛ تیمی که او در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ آن را هدایت کرد و با این تیم به قهرمانی سری آ در فصل ۱۱-۲۰۱۰ رسید. در حقیقت آخرین تیمی که قبل از یوونتوس طعم قهرمانی سری آ را چشید میلان تحت هدایت آلگری بوده است. اما با وجود این که میلان به احتمال فراوان در پایان فصل با گتوزو قطع همکاری خواهد کرد، آلگری خود تمایلی به این بازگشت نخواهد داشت.

مقصدهای احتمالی آلگری؛ از یونایتد تا PSG

دو گزینه دیگر، دو تیم مطرح پاریسن‌ژرمن و بایرن مونیخ هستند. پاریسن‌ژرمن فصل ناامیدکننده ای را سپری کرده و تنها موفق به فتح لیگ یک فرانسه شده است. آینده نیکو کواچ روی نیمکت بایرن مونیخ نیز به هفته پایانی بوندسلیگا دارد. در صورت لغزش بایرن و از دست رفتن قهرمانی، نمی‌توان شانسی را برای بقای کواچ در آلیانز آرنا متصور بود.

اما نکته ای که می‌تواند آلگری را به نیمکت این دو تیم نزدیک تر کند، عطش بایرن و پی‌اس‌جی برای موفقیت در رقابت های اروپایی باشد. هر دو تیم حذفی زودهنگام در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کردند و به دنبال فردی می‌گردند که آن ها را به قله فوتبال اروپا برساند. آلگری-که در سال های اخیر دو فینال را در سال های 2015 و 2017 تجربه کرده-می‌تواند گزینه ای ایده آل باشد.

منچستریونایتد گزینه بعدی این فهرست است. این تیم در اوایل ماه مارچ قرارداد اوله گونار سولسشائر را تمدید کرد اما روند فاجعه بار شیاطین سرخ در پایان فصل، شاید سران باشگاه را به تجدید نظر در این خصوص وادارد. به خصوص بعد از آن که در آخرین بازی یونایتد در مقابل کاردیف، شعارهایی مبنی بر اخراج از برخی سکوهای اولدترافورد به گوش می‌رسید.

تصمیم دو تیم بعدی مستقیما به تصمیم یوونتوس بستگی خواهد داشت. تاتنهام در این تابستان به دنبال روشن شدن وضعیت مائوریسیو پوچتینو است، فردی که گفته می‌شود یوونتوس نیز یکی از تیم های خواهان اوست. در صورت خروج سرمربی آرژانتینی، آن گاه ممکن است شاهد یک شبه جابه جایی روی نیمکت این دو تیم باشیم.

اینتر نیز وضعیتی نسبتا مشابه دارد. مدتهاست که از آنتونیو کونته به عنوان سرمربی بعدی اینترمیلان یاد می‌شود اما اگر او بخواهد در چرخشی ناگهانی، به یوونتوس بازگردد آن گاه می‌توان آلگری را در مسیر سن‌سیرو تصور کرد.

تیم بعدی اما عجیب ترین گزینه خواهد بود. آندره‌آ مونتاناری خبرنگار حوزه یوونتوس خبر از نزدیک شدن گالاتاسرای ترکیه به آلگری داده است اما بعید به نظر می‌رسد آلگری با وجود داشتن مشتریانی در لیگ های معتبر اروپایی به سوپرلیگ ترکیه کوچ کند. گالاتاسرای تجربه حضور مربیان ایتالیایی را داشته و در سال های گذشته، مربیانی نظیر روبرتو مانچینی و چزاره پراندلی روی نیمکت این تیم نشسته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخاد بره میلان یا اینتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج