جاباما
۸۶۴۵۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بخشی و جوادی در یک قدمی سکو، کنار رفتند

امیرمحمد بخشی و پریسا جوادی دو نماینده دیگر کشورمان در ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با شکست مقابل رقبای خود در آستانه کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

خبرگزاری تسنیم: سومین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهانی، امروز(پنجشنبه) با برگزاری دیدار‌های اوزان ۴۹- کیلوگرم و ۵۷- کیلوگرم زنان و ۷۴- کیلوگرم مردان با حذف هر سه نماینده کشورمان پیگیری شد.

در رقابت‌های وزن ۷۴- کیلوگرم مردان، امیرمحمد بخشی ابتدا با نتیجه ۱۶ بر ۷ از سد میگوئل ترجوس سالاس از کلمبیا گذشت . بخشی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی نیز با نتیجه ۱۰ بر ۶ مقابل کریستین مک نیس از انگلیس پیروز شد.

تکواندوکار میانه‌ای کشورمان در سومین دیدار خود و در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز با نتیجه ۲۳ بر ۱۵ مقابل کی رن از چین پیروز شد. بخشی در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی و در راند طلایی با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ مغلوب دانیل باررا از اسپانیا شد تا در آستانه کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار برود.

بخشی و جوادی در یک قدمی سکو، کنار رفتند

همچنین در رقابت‌های وزن 57- کیلوگرم، پریسا جوادی در دور نخست با نتیجه 13 بر 4 مقابل دزیره رولاف از آمریکا به برتری دست یافت. او در مرحله یک‌شانزدهم نهایی نز در راند طلایی و با امتیاز 19 بر 17 مقابل پاتریکا آدامکیویسز از لهستان به برتری دست یافت.

جوادی در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز با نتیجه 17 بر 11 مقابل جولانتا تارویدا از لیتوانی پیروز شد. جید جونز تکواندوکار سرشناس انگلیسی و دارنده مدال طلای المپیک 2012 و 2016 و دارنده دو مدال نقره و برنز جهان در سال 2011 و 2017 حریف بعدی جوادی در مرحله یک‌چهارم نهایی بود که مقابل نماینده کشورمان به برتری 30 بر 3 دست یافت.

اما پیش از این نیز ناهید کیانی نماینده وزن 49- کیلوگرم کشورمان ابتدا در دور نخست با نتیجه 34 بر 7 از سد یونیشا رای از نپال گذشت. او در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز در راند طلایی با نتیجه 6 بر 4 از سد مادینا مانوپوا از ازبکستان گذشت.

نماینده وزن 49- کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه با نتیجه 28 بر 7 مقابل پانیپاک وانگپاتاناکیت از تایلند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2019 با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی منچستر انگلیس از روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج