جاباما
۸۶۴۶۶۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

نگاهی به خرید جدید رئال مادرید؛ یوویچ کیست؟

یوویچ با ۶۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید خواهد شد.

وبسایت نود: لوکا یوویچ بعد از گذراندن دورانی درخشان در فوتبال آلمان با پیراهن اینتراخت فرانکفورت، فصل آینده فوتبالش را در برنابئو پیگیری خواهد کرد.

طبق گزارش رسانه های معتبر، رئال مادرید برای خرید این مهاجم گلزن ۶۰ میلیون یورو می پردازد و طی روزهای آینده انتقال این بازیکن را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. اما یوویچ کیست و چطور می تواند در ترکیب تیم زیدان در فصل بعد جایی برای خود پیدا کند؟

نگاهی به خرید جدید رئال مادرید؛ یوویچ کیست؟

یوویچ که تنها 21 سال سن دارد، در رئال مادرید با چالشی بس بزرگتر از فرانکفورت روبرو خواهد شد. اما او به فشار و برآوردن ساختن توقعات عادت دارد. یوویچ تنها 17 سال داشت که در ستاره سرخ بلگراد برای خود نامی دست و پا کرد و همانجا بود که مدیرفنی این تیم صرب عنوان کرد؛ یوویچ روزی بهترین مهاجم اروپا خواهد شد.

یوویچ در 18 سالگی صربستان را ترک کرد و راهی پرتغال شد تا در بنفیکا توپ بزند، بعد از حضور جسته و گریخته در تیم ب و تیم اصلی بنفیکا، به طور قرضی راهی فرانکفورت شد. او در تابستان 2017 به فوتبال آلمان رفت. یوویچ در فصل اول حضورش در فوتبال آلمان در 22 بازی فقط 8 گل زد ولی فصل 2018-2019 برای او بسیار خوب پیش رفت. یوویچ در ترکیب این تیم آلمانی تاکنون در 31 بازی 17 گل به ثمر رسانده است.

نگاهی به خرید جدید رئال مادرید؛ یوویچ کیست؟

او به طور متوسط در هر ۹۰ دقیقه، ۴ شوت به سمت دروازه حریفان زده که ۰.۷ آنها به گل بدل شده است. میانگین دریبل های موفق او در هر مسابقه ۱.۱ و ۰.۳ خلق موقعیت در طول ۹۰ دقیقه بوده است. یوویچ در این فصل با زدن ۷۷ شوت و زدن ۱۷ گل از هر دو منظر در رده سوم بوندس لیگا قرار دارد.

آیا حضور یوویچ، تهدیدی برای بنزما محسوب می شود؟

آلکساندر میر مهاجم سابق فرانکفورت مدعی است یوویچ بهترین مهاجمی است که در کنارش بازی کرده است، میر به قدرت شوتزنی یوویچ با هر دو پا و توانایی این بازیکن روی توپ های هوایی اعتقاد زیادی دارد. اما آیا او جای بنزما را می گیرد؟

نگاهی به خرید جدید رئال مادرید؛ یوویچ کیست؟

فعلاً جواب به این سوال سخت است. با وجود فصل سختی که رئال مادرید پشت سر گذاشت ولی بنزما جزو خوب های رئال مادرید بود. او برای اولین بار از فصل 2011-2012 توانست تعداد گل هایش را در کل مسابقات، به عددی بیش از 30 برساند. ضمن این که نباید فراموش کرد بنزما، همیشه جزو مهره های مورد اعتماد زیدان بوده است.

در هر صورت، سیستم مورد علاقه زیدان 4-3-3 بوده و هست، و با این اوصاف، او در فصل آینده برای مهاجم نوک تیمش باید بین بنزما و یوویچ یک نفر را برگزیند. آن نفر کیست؟

مثلث سه نفره هجومی رئال مادرید چه خواهد شد؟

اگر فرض بگیریم بنزما از ترکیب اصلی رئال مادرید خارج شود و اگر فرض بگیریم خرید هازارد هم قطعی است، و باز اگر فرض بگیریم وینیسیوس در فصل آینده در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار می گیرد، آن وقت ترکیب مثلث هجومی رئال مادرید فصل آینده چهره کاملاً دگرگون شده و جدیدی به خود می گیرد.

وینیسیوس فصل گذشته دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، از حضور در تیم دوم تا رسیدن به ترکیب اصلی تحت نظر سولاری. اما بعد از جدایی سولاری، او کمی از ترکیب اصلی دور شد و مصدومیت لیگامنت زانو نیز موجب شد فصل تقریباً برای او به پایان برسد. حتی او در لیست تیم ملی برزیل هم قرار نگرفت.

نگاهی به خرید جدید رئال مادرید؛ یوویچ کیست؟

با وجود زدن ۳ گل در کل فصل قبل، او رگه هایی از نبوغ و استعداد را در زمین مسابقه نشان داد و نوید یک بازیکن آینده دار را به هواداران داد. باید دید زیدان در فصل بعد چقدر به او اعتماد می کند.

اضافه شدن هازارد می تواند به این ترکیب جوان در خط حمله رئال مادرید، تجربه بیفزاید، هر چه باشد او تجربه بیشتری در لیگ قهرمانان و مسابقات بین المللی نسبت به یوویچ ۲۱ ساله و وینیسیوس ۱۸ ساله دارد. اما آیا این سه نفر می‌توانند در کنار هم بار هجومی رئال مادرید را به دوش بکشند؟ انها جایگزین مثلث بزرگ بیل، بنزما و رونالدو می شوند که زمانی به بی بی سی معروف بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم آب نمیخوره .شاید خوب باشه اما در حد اندازه رئال یکی مثل کريس خوبه که بتونه بازی های بزرگ سرنوشت عوض کنه الان حداقل امباپه خوبه

    • amirreza

      سلا به همه انشاالله یوویچ و هازارد تیم رئال رو قوی تر کنند که ما در فصل آینده رئال متفاوت تری رو ببینیم

    • سعید کاشانی

      خوبع

    • بدون نام

      فقط نیمار و امباپه میتونه جای رونالدوی فصل قبل نه این فصلی که تموم شد رو پر کنه چون الان دیگه رونالدویی نیست درضمن رختکن رئال شده چاله میدون .......بنظر دوران راموس دیگه بسر اومده حتی به لحاظ فنی هم راموس دیگه راموس سابق نیست و رئال یک کاپیتان و یک بازیکن که به لحاظ انگیزه و روحیه دادن به تمام بازیکنان چه در رختکن و چه در زمین و تمرین در رئال وجود نداره یا یک الگویه انگیزشی .......مطمئن باشید حتی زمانی که مسی هم از بارسا بره به وضع رئال دچار میشه .... جام جهانی بی کیفیت 2018 روسیه روی تمام ستاره ها تأثیرات منفی داشت ....واقعا اگه به تیم ها نکاه کنید فقط لیگ انگلیس بوده که بواسطه شرایط آماده سازی و بودن بهترین مربیان خوبشون تونستن تو بهترین شرایط بدنی و تاکتیکی بمونن مثل 7 تیم اول انگلیس که عمداتا بیشترین بازیکنان طراز اول جهان و ستاره ها در همین 7 تیم اول خلاصه شده .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج