۸۶۴۶۷۱
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سایت‌های اینترنتی بازار خودرو را به هم ریخته‌اند

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو کرج، یکی از علل گرانی خودرو را فعالیت سایت‌های اینترنتی و اعلام قیمت‌های ناعادلانه در این سایت‌ها عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو کرج، یکی از علل گرانی خودرو را فعالیت سایت‌های اینترنتی و اعلام قیمت‌های ناعادلانه در این سایت‌ها عنوان کرد.

حمید کریمی در گفت و گویی یکی از علل گرانی خودرو را سایت‌های خرید و فروش اینترنتی دانست و گفت: این سایت‌ها توازن بازار را به شدت بهم ریخته است و قیمت‌هایی ناعادلانه در آنها اعلام می‌شود.

کریمی افزود: در ضمن ما این هشدار را به مردم می‌دهیم که این سایت‌ها به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند، چطور ممکن است که یک سایت قیمت خودرو را برای هفته آینده آینده اعلام کند؟ یا اینکه یک خودرو را به چهار نفر بفروشد؟

وی اظهار کرد: متولی این سایت‌ها مشخص نیستند و معلوم نیست چه کسی آنها را اداره می‌کند؛ اگر در هرکدام از واحدهای صنفی مجوز دار حقی از مردم پایمال شود من به شخصه برای احقاق حق مردم حتی آن واحد صنفی را پلمب می‌کنم، اما در این سایت‌ها هیچکس پاسخگوی مردم نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو کرج در ادامه به بازار خودرو کیانمهر، اشاره و اظهار کرد: این بازار خودرو که به شیطان بازار هم معروف است توسط شهرداری برای کسب درآمد بیشتر اجاره داده می‌شود به این صورت که هرکس قیمت اجاره ماهانه بالاتری بپردازد، بازار مال اوست.

وی ادامه داد: ارقامی مانند ۷۰ یا ۸۰ میلیون تومان هم اصلاً غیر عادی نیست و خود این بازار هم باعث افزایش قیمت خودرو شده است. اگر قرار است بازاری به این شکل وجود داشته باشد باید زیر نظر اتحادیه باشد نه اینکه بدون وجود کارشناس و یا ناظری در آن بازار خرید و فروش انجام بشود.

کریمی، اپلیکیشن‌های حمل و نقل را هم غیر مطمئن دانست و گفت: این شرکت‌ها به چه صورتی اداره می‌شود؟ این شرکت‌ها فقط با ارائه کارت ملی در گوشه خیابان اقدام به استخدام راننده می‌کنند و باقی ماجرا مشخص نیست، در هر مسئله‌ای ما منتظر این هستیم تا اتفاق ناگواری رخ دهد سپس جبران کنیم ما در این خصوص چرا پیشگیری نمی‌کنیم تا نیاز به درمان نداشته باشم؟

وی اظهار کرد: مردم در سطح شهر بنرهای تبلیغاتی سایت‌های اعلام قیمت خودرو و املاک و شرکت‌های حمل و نقل شهری را می‌بینند و این بنرها را سند اعتبار آنها می‌دانند در صورتی که هیچکدام از آنها مورد تأیید نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقصر خود دولته...

    • مهدی

      به این سادگی هم که میگوید نیست.
      خودرو سازان و قطعه سازان نقش پر رنگ دارند.
      عدم تولید و کمبود بعضی از قطعات تکمیل خودرو را بهانه کردن و با احتکار و گران فروشی بازار سیاه بوجود اوردن تا دلال های سنتی خودشان از درآمد محروم نگرداند.صمت هم از سال گذشته زمینه آن را ساخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلالها با قیمتهای جعلی و کاذب در کانالها و سایتهای اینترنتی قیمتها رو بالا بردند ، عرضه کم خودرو هم با هماهنگی دلالهاست

    • بدون نام

      عزيزم پارسال كسي سانتافه نميداد يه تومن؟
      مگه همين سايتا و همه اينا هم نبودن؟
      خريدار هست قيمت هم بالا ميره

    • بدون نام

      دارند دست‌وپا میزنند سودجویان ودلالا ن خودروها را به قیمتهای بالا به مردم قالب کنند ولی به امید خدا سکته خواهند نمود همچون سقوط دلار

    • نااشنا

      باید شیپور دیوار وسایت باما مسئولینشون توبیخ شده و برنامه شون فیلتر بشه

    • بدون نام

      این برنامه ها همه از بی مسوولیتی و هرج و مرج در ایرانخودرو و سایپا است
      اگر مدیران واقعا دلسوز باشند و خواهان تثبت قیمت باشند به راحتی میتوان دست دلالان را کوتاه کرد
      ولی مدیران و مسوولان نمیخواهند

    • احمدزارعی

      بابا جمع کنید این کاسه وکوزه هاتون. دست همتون داخل یه کاسه است برای اینکه مردم را سر کیسه کنید.هیچ اعتمادی از جانب مردم به شما ندارند.چون واقعا عرضه اینکه جلوی این دو خودروساز زالو صفت را بگیرید را ندارید و خودتان همراه با آنها همکاری میکنید.

    • ساسان

      حالا تازه فهمیدید که قیمت ها سر به فلک کشیده.....کلا تو خواب به سر میبرید

    • بدون نام

      خودرو سازان هم کشور رو به ریختند ازادانه هر کاری میکنند کیفیت رو پایین میارند قیمت روبالا می برند

    • محمد سلطان

      تمام سایتها متعلق به دولت وزیر نظر دولت است.اگر سایتی ویا نهادی باشر که خودسرانه کاری کند که دولت در جریان نباشد باید به استقلال جمهوری اسلامی شک کرد.

    • بدون نام

      مملکت دزد شده ...

    • ایرانی

      بازار خرید و فروش و اجاره ملک رو هم گند زدن بهش . چرا باید آپارتمان 65 متری توی پونک 100 تومن پیش و 3 اجاره باشه؟ چرا کسی رسیدگی نمی کنه؟ یه سیاستی هم سریعا در مورد گرفتن جلوی این بنگاهی ها و صاحبخونه ها ی از خدابیخبر که خونه ها رو به چند برابر اجاره میدن و خون مردمو میمکن اتخاذ بکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج