جاباما
۸۶۴۶۷۴
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

سلیمی: آمریکا برای مذاکره ابتدا به برجام بازگردد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه مذاکره زمانی معنا دارد که دو طرف از آن سود ببرند گفت: اگر آمریکا می‌خواهد مذاکره‌ای با ایران داشته باشد باید ابتدا به برجام بازگردد و به تعهدات خود عمل کند. امروز آمریکا به دنبال تسلیم کامل جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه مذاکره زمانی معنا دارد که دو طرف از آن سود ببرند گفت: اگر آمریکا می‌خواهد مذاکره‌ای با ایران داشته باشد باید ابتدا به برجام بازگردد و به تعهدات خود عمل کند. امروز آمریکا به دنبال تسلیم کامل جمهوری اسلامی است.

اصغر سلیمی در گفت و گویی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در رابطه با مذاکره با آمریکا بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند مذاکره معامله‌ای باید باشد که هر دو طرف از آن سود ببرند. این که یک طرف صرفاً قلدری کند و اهداف خود را پیش ببرد و طرف دیگر مجبور باشد هرچه مدنظر طرف مقابل است انجام دهد، این مذاکره منفعتی نخواهد داشت.

سلیمی: آمریکا برای مذاکره ابتدا به برجام بازگردد

وی اظهار کرد: آمریکا خود را نشان داده است. ما در خصوص برجام حدود دو سال با آمریکا مذاکره انجام دادیم و به نتیجه هم رسیدیم و به تصویب شورای امنیت نیز رسید و شش کشور قدرتمند دنیا پایین آن را امضا کردند اما آمریکا بدون هیچ دلیل موجهی صحنه مذاکره را ترک کرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: کسی که بر روی تعهدات دولت قبلی خود پایبند نیست و به راحتی صحنه مذاکره را ترک می‌کند آیا می‌شود مجدداً با آن مذاکره کرد؟ مذاکره باید با طرفی انجام شود که به قول و تعهد خود متعهد بماند. آمریکا تاکنون نشان داده که اینگونه نیست و ترامپ از تعهدات بین المللی متعددی خارج شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر آمریکا می‌خواهد که مذاکره‌ای با ایران داشته باشد باید ابتدا به برجام بازگردد و به تعهدات خود عمل کند. آنگاه این امکان وجود دارد تا مذاکره انجام شود. امروز آمریکا به دنبال تسلیم کامل جمهوری اسلامی است و قصد دارد گام به گام کشور را از هر لحاظ خلع سلاح کنند تا بتوانند ما را در دست خود بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ حالا تو برو شروع کن بجای حساسس که رسید جواد میاد کمکت ..

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ مسیولیت هیات مذاکره کننده باید با این باشه معلومه خیلی کاربلده ..

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • شانجانی

        امریکا. امریکا. زود برگرد به بر جام ما. !!!!!

    • بدون نام

      آن موقعی که توی برجام بود چرا مذاکره نکردید؟ معلومه که دروغ می گوئید و تنها کشور را گروگان اهداف قدرت خود گرفتید. سرانجام هم تن به مذاکره می دهید اما پس از دست دادن تمامی فرصتها و با ذلت و خواری. شما حاکمان ایران دشمن ایرانید.

    • بدون نام

      خدایش کوتاه نیاین مذاکره است سر شماها را که نمیبره شرا بکنین ملت گناه داره بد بود شمارقبول نکنید دوسال مذاکره کردین حالا با یک بار که شما را به دام نمیکشه

    • قبر

      برید مذاکره کننده هم با آمریکا هم باباقی تا پوز این عربستان سعودی نامر به زمیین بمالد خیلی نامردند

    • بدون نام

      یا جنگ یا مذاکره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج