۸۶۴۶۹۹
۲۴ نظر
۵۰۷۹
۲۴ نظر
۵۰۷۹
پ

اتهام مفسد فی‌الارض برای مجرم کودک آزار

پرونده مرد شروری که با ورود به خانه‌ها ۲۰ کودک و زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به اتهام مفسد فی‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

ایران نوشت: پرونده مرد شروری که با ورود به خانه‌ها ۲۰ کودک و زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به اتهام مفسد فی‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

رسیدگی به این پرونده از ۷ دی سال گذشته و با شکایت مرد جوانی به کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد آغاز شد. در نخستین تحقیقات مرد جوان گفت: من و همسرم مثل همیشه به محل کار رفته بودیم و دختر ۸ ساله‌ام در خانه تنها بود.

در زمان نبود ما مرد ناشناسی زنگ خانه را به صدا درآورده و مدعی شده پولی را که از من قرض گرفته بود پس آورده و با این بهانه از دخترم خواسته در خانه را برایش باز کند تا هم پول را تحویل بگیرد و هم رسیدی برای تحویل پول از او بگیرد. دختر ۸ ساله‌ام هم بی‌خبر از همه جا در را برای او باز می‌کند. اما مرد جوان پس از ورود به خانه او را مورد آزار و اذیت قرار داده و علاوه بر آن مقداری پول نیز از خانه به سرقت برده است.

با شکایت مرد جوان، بلافاصله به دستور بازپرس جنایی تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در ادامه شکایت‌های مشابه دیگری نیز به دست پلیس رسید. در نهایت پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته خانه‌هایی که فرزندان آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند و چهره‌نگاری متهم و تطبیق چهره به‌دست آمده با آلبوم متهمان اداره آگاهی، موفق به شناسایی متهم شدند. امیر مرد ۳۲ ساله ساعت ۱۰ شب چهارشنبه ۱۲ دی در مخفیگاهش بازداشت شد.

متهم ۳۲ ساله در تحقیقات به آزار و اذیت ۲۰ پسر و دختر و زن اعتراف کرد و در رابطه با شگردش گفت: زنگ خانه‌ها را می‌زدم و اگر بچه‌ها آیفون را جواب می‌دادند از آنها سراغ خانواده‌شان را می‌گرفتم، وقتی می‌گفتند که در خانه تنها هستند به بهانه اینکه برای پدرشان پول آورده‌ام از آنها می‌خواستم در را برایم باز کنند تا پول را تحویلشان دهم.

وقتی وارد خانه می‌شدم، با تهدید چاقو دست و پای آنها را با طناب یا روسری داخل خانه می‌بستم و در اتاق خواب یا حمام زندانی‌شان می‌کردم. و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد از آن پول و طلاها را سرقت می‌کردم. در روز زنگ صدها خانه را می‌زدم تا یک بچه تنها در خانه پیدا کنم.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت‌های سیاه گفت: ۱۵ سالم بود که به خاطر شکستن شیشه یک خانه به کانون اصلاح و تربیت رفتم. آخرین بار هم سه ماه قبل از زندان آزاد شدم. من معتادم و شیشه می‌کشم هر بار که شیشه می‌کشیدم صدای یک نفر را می‌شنیدم که به من می‌گفت بروم دزدی.با اعتراف امیر، تحقیقات ادامه یافت و درنهایت ۲۰ شاکی این پرونده شناسایی شدند.

از آنجایی که طبق تحقیقات صورت گرفته و اظهارات متهم، تعداد قربانیان او بیش از ۲۰ نفر بودند اما خانواده‌های دیگری شکایت نکرده بودند، بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران به خاطر تعدد جرایم متهم، کیفرخواست امیر را به اتهام مفسد فی‌الارض صادر کرد. پرونده متهم با اتهام افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب ارجاع شد. اما از جنبه آدم‌ربایی، سرقت و ضرب و جرح پرونده در شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران در حال رسیدگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منجزی

      غلط کرد.یه چیزی یاد گرفتن که میگن وقتی شیشه میکیشیدم یه صدای بهم میگفت که برو فلان کار رو بکن .حتمن خوورزوو خان بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجیبه چرا اون صدا نمیگه برو مسجد نماز بخون

    • بدون نام

      این انگل بی ناموس اعدام کنید بره اینهاغده سرطانن برای جامعه.........

    • بدون نام

      اینوباید درملعه عام عدام کرد

    • بدون نام

      این شیطان صفت بی شرف را باید با شکنجه کشت اعدام برای اینها کمه می بینید فرد معتاد بدرد جامعه نمی خورد جز آزار واذیت برای خانواده وجامعه وبه بد بختی کشیدن چندین نفر دیگر پس معتاد جماعت را نباید فرصت داد محاله اینها اصلاح شوند

    • کرامت

      این جنایت به خاطر قطع نکردن دست در چند بار دزدی های قبلی به وجود آمده اگه همون موقع قطع شده بود چنین ظربه ای به خانواده ها و خودش نمیزد

    • بدون نام

      چه آدم کثیف و بیخاصیتی کاش هر چه زودتر نابودش کنن

    • فقط خدا

      فقط زوداین حیوون رواعدام کنن بندازنش پیش لاشخورابخورنش اشغال رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جور حیوونها ... هستن ..آخه کثافت بچه های ۸ سال گناهشون چی بود که گیر تو کثیف افتادن.خجالت بکش ..حقته که قانون حکم اعدام صادر کنه...چرا قانون منتظره چیه ؟ دیگه چیکار باید میکرد که نکرد این جور حیوونها در اولین جلسه دادگاه باید حکم اعدامشون صادر بشه..

    • عشقول

      کثافت آشغال بیشرف خوب یاد گرفتین که اگه دستگیر شدین که بگین شیشه کشیدم یکی تو گوشم گفت برو دزدی لاشی بیشرف عجب حرفی خوبه یکی تو گوشت نگفت برو خودتو حلق آویز کن این بیشرف باید تکه تکه شه حالم بهم خورد بخدا از کار این بیشرف لاشی

    • ( SHERVIN )

      گروه سازش بشتابید و کمک مجرم کنید او پشیمان است.

    • حیات داودی

      فقط اعدام بازجروشکنجه..

      پاسخ ها

      • محسسن

        خیلی.داغون.حیوون.صفت

    • بدون نام

      حبس ابدبهتره.

    • بدون نام

      شیشه میکشیدی و یک نفر میگفت برو دزدی ،به همین راحتی دیگه ،بی ناموس بیشرف خر خودتی ،بخدا باید داخل اسید بخوابوننش ،حیف خاک که برای اینجور کثافتیا بخوای روش بریزی

    • بدون نام

      20بار اعدام

    • رویا

      عجیبه که اون صدا هیچ وقت نمیگه برو خودت رو بکش انگل بی خاصیت
      که همه از دستت راحت بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط
        حبس کنید.

      • بدون نام

        فقط
        حبس کنید.

    • پارسی

      ای کاش به فرزندان آموزش بیشتری داده بشه که انقدر راحت در رو باز نکنن

    • بدون نام

      این چیزا رو وکیلا یادشون میدن.

    • بدون نام

      علت را باید جویا شد ؟؟؟؟ ‌همه اینها ریشه در مدیریت کشور دارد ۰ چون هیچ انسانی از شکم مادر مجرم و منزوی زاده و به دنیا نیامده ( جو جامعه را جویا شد باید ۰ باید ۰ باید ) برو آمو

    • بدون نام

      این بی شرف باید بر الاغ سوارش کنند یک هفته در شهر بگردانند وکلاه کاغذ ی بزارن سرش بعد اورا ببرند در بیا بان سنگ سارش کنند ودر فضای مجازی انتشار بدهند

    • گمنام

      اخه هدفت چی بوده میرفتی یه زن میگرفتی هرروز باهاش حال میکردی نه دختر هش ساله چیزی داشت پرده چیزی........احمق حیوون صفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج