جاباما
۸۶۴۷۲۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سقوط آزاد محمدرضا فروتن در گیشه سینما

فیلم سینمایی "تولدت مبارک" به کارگردانی "سمیه زارعی نژاد" پس از نزدیک به ۱۰ روز اکران در سینما‌ها با فروشی معادل ۹ میلیون تومان روبرو شده که بدون شک شکستی بزرگ در گیشه محسوب می‌شود.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "تولدت مبارک" به کارگردانی "سمیه زارعی نژاد" پس از نزدیک به ۱۰ روز اکران در سینما‌ها با فروشی معادل ۹ میلیون تومان روبرو شده که بدون شک شکستی بزرگ در گیشه محسوب می‌شود.

سقوط آزاد محمدرضا فروتن در گیشه سینما

این فیلم در حالی به چنین رقم ناچیزی رسیده که در خود بازیگری همچون "محمدرضا فروتن" را می‌بیند. بازیگری که اواخر دهه هفتاد تا دهه هشتاد جزو یکی از ستارگان سینما محسوب می‌شد و مخاطبان بسیاری را به سالن سینما می‌کشاند، اما هم اکنون به نوعی قعرنشنین گیشه سینما‌ها شده است.

فروتن، اما سینما را با درخشش آغاز کرد. هدف و چند فیلم بعدی فروتن مثل آخرین بندر (حسن هدایت، ۱۳۷۳)، فاتح (بهرام ری‌پور، ۱۳۷۴)، براده‌های خورشید (۱۳۷۴) و ماه و خورشید (۱۳۷۵)، هر دو از ساخته‌های محمد حسین حقیقی، نام او را مطرح نکردند، اگرچه در کارنامه بازیگری او مرحله‌ای بودند که باید پشت سر می‌گذاشت.

بازی او در یکی از قسمت‌های سریال سرنخ (قسمت تماشاخانه) به قدری تأثیرگذار بود که چند دقیقه بعد از پخش از تلویزیون، پیشنهاد بازی در فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی به او می‌شود. وی برای بازی درخشان در فیلم قرمز جایزه سیمرغ بلورین هفدهمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۷۷) را دریافت کرد.

فروتن که پیشتر آثاری همچون شب یلدا، سربازان جمعه، زیر پوست شهر، اعتراض، دو زن، قرمز، متولد ماه مهر، به آهستگی، کنعان و چهل سالگی را در کارنامه دارد اکنون به شدت از دوران اوج خود فاصله گرفته و به آثاری همچون خنده‌های آتوسا، مرداد، متروپل و تولدت مبارک اکتفا می‌کند.

البته این روز‌ها فروتن برای جبران عدم موفقیت خود در سینما راهی شبکه نمایش خانگی و بازی در سریال‌های این شبکه شده است. وی هم اکنون مشغول بازی در سریال "مانکن" است. اثری به کارگردانی سعید سهیلی زاده که فروتن در آن نقش یک را بازی می‌کند.

همچنین صحبت‌هایی در خصوص پیوستن وی به سریال "دل" به کارگردانی منوچهر هادی نیز به گوش می‌رسد، اما همچنان اخبار دقیقی از روند ساخت این اثر منتشر نشده و مانکن قطعی‌ترین گزینه فروتن برای بازگشت به سینما است.

البته شکست فیلم تولدت مبارک در گیشه بدون شک تنها به محمدرضا فروتن بر نمی‌گردد، زیرا در این فیلم حتی اکبر عبدی هم به عنوان بازیگر نتوانسته مخاطبی را جذب کند، اما باید دید کیفیت تا چه حد بر عدم فروش مناسب اثر تاثیر گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا خبر محکومیت شوهر مهناز افشارو نمیزارید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج