۸۶۴۷۷۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

قسمت پایانی «تئوری بیگ بنگ» رکورد زد

آخرین قسمت از مجموعه‌ی کمدی "فرضیه‌ی بیگ بنگ" شبکه‌ی CBS پنجشنبه شب گذشته بینندگان بسیاری را پای تلویزیون نشاند.

ایران آرت: پخش متوالی اپیزودهای پایانی "تئوری بیگ بنگ" در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ریتینگ ۳.۱ را به جای گذاشته و ۱۸ میلیون بیننده را به خود جذب کرده است. اسپین‌آف "بیگ بنگ" که "شلدون جوان" (Young Sheldon) نام دارد نیز پنجشنبه شب ریتینگ ۲.۲ را به ثبت رساند و توسط ۱۳.۷ میلیون مخاطب مشاهده شد. قسمت پایانی فصل "آناتومی گری" هم با نزدیک به ۶ میلیون بیننده در رتبه‌ی بعدی پربیننده‌ترین سریال‌های پنجشنبه شب گذشته قرار گرفت.

قسمت پایانی «تئوری بیگ بنگ» رکورد زد

این آمار اولیه نشان می‌دهد که این اپیزود پربیننده‌ترین اپیزود فصل دوازدهم "فرضیه‌ی بیگ بنگ" بوده و از سال ۲۰۱۵ تاکنون در بالاترین سطح خود است. این رکورد پیش از این به اپیزود ۷ فوریه با ریتینگ ۲.۵۷ اختصاص داشت. این سریال پیش از پخش قسمت پایانی به صورت میانگین ریتینگ ۲.۲ را به جای می‌گذاشت.

ویژه‌برنامه‌ی "فرضیه‌ی بیگ بنگ" نیز که پس از "شلدون جوان" روی ایر رفت در شبکه‌ی CBS پربیننده شد و با ریتینگ ۱.۸ حدود ۱۱.۸ میلیون بیننده را جذب کرد. این سریال بینندگان شوی "استیون کولبر" را هم افزایش داد. مصاحبه‌ی کولبر با عوامل "بینگ بنگ" موجب شد ریتینگ این شو به ۳.۸ برسد.

شبکه‌ی CBS در فصل تلویزیونی اخیر به صورت میانگین ریتینگ ۲.۰ را به جای گذاشت، درحالی که دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا از جمله ABC با ریتینگ ۰.۸ و NBC با ۰.۶ فصل را به پایان بردند.

با پایان یافتن "فرضیه‌ی بیگ بنگ" در قالب دوازده فصل این سؤال مطرح می‌شود که آیا این سریال آخرین کمدی در نوع خودش بود؟ و آیا دوران سیت‌کام‌هایی که بینندگان پرشماری را به دنبال خود می‌کشیدند به پایان رسیده است؟

این سریال با نویسندگی "چاک لوری" و "بیل پرادی" خلق شد و داستانش در مورد گروهی از فیزیکدانان و رابطه‌ی آن‌ها با همسایه‌شان است. "جیم پارسونز"، "جیمی گالکی"، "کیلی کوکو"، "سایمون هلبرگ"، "کونال نایر"، "سارا گیلبرت" و "ملیسا راوش" دیگر بازیگران این مجموعه بودد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج