۸۶۴۷۸۳
۲۴ نظر
۵۰۰۱
۲۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پورقاز: فغانی اشتباه نمی‌کرد قهرمان می‌شدیم

عزت پورقاز مدافع میانی تیم سپاهان این فصل ۶ گل برای تیمش در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده است که هیچ کدام ازاین گل ها از روی نقطه پنالتی نبوده است!

ورزش سه: عزت پورقاز که بعد ازمصدومیت شدید در بازی با پرسپولیس در دو فصل گذشته از اردوی تیم ملی خط خورده بود با ارایه بازی های خوب در فصل جاری امیدواری زیادی به حضور دوباره در اردوی تیم ملی دارد به خصوص که سرمربی تیم ملی هم تغییر کرده است. این بهانه ای شد تا دقایقی پای صحبت های مدافع خوب و البته با اخلاق تیم سپاهان بنشینیم:

*فصل برای سپاهان با نایب قهرمانی تمام شد...

ما همه تلاش خود را کردیم که قهرمان شویم اما نشد و فکر می کنم هیچ کس ذره ای کوتاهی نکرده است و همین موجب می شود از عملکرد خود راضی باشیم. کما اینکه اگر قهرمان می شدیم بهتر بود. البته ما می توانستیم قهرمان شویم. در بازی با پرسپولیس علیرضا فغانی با سوت اشتباه خود سه امتیاز حساس از ما گرفت. در بازی با پدیده هم به هیچ وجه توپ ربایی من از حسین مهربان پنالتی نبود به این خاطر که توپ را زدم و حتی در ادامه برخوردی با بازیکن پدیده نداشتم. این چهار امتیاز اگر از ما گرفته نمی شد سپاهان الان قهرمان لیگ برتر بود. با این حال من برای علیرضا فغانی به عنوان یکی از داوران خوب فوتبال کشور احترام قائل هستم و برای او در ادامه مسیر هم آرزوی موفقیت می کنم. فوتبال ادامه دارد و این موقعیت برای ما وجود دارد که در جام حذفی قهرمان شویم.

*6 گل این فصل برای سپاهان زدی که همه گل ها در جریان بازی بود. در برخی از دقایق بازی برای گل زنی پیش روی می کنی در حالی که مدافع هستی و باید در منطقه یک سوم دفاعی بازی کنی!

خب این فضایی است که از سوی سرمربی به من داده می شود و از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که این فضا را به من داد. من گل زدن را دوست دارم و وقتی جلو می کشم یکی از بازیکنان جای من را پر می کند تا در صورت بازگشت توپ در دفاع آسیب نبینیم. البته این حرکات همه در تمرین کار شده است و خوشحالم که این فصل توانستم ۶ گل برای سپاهان بزنم که دو گل سه امتیازی بود و دو گل دیگر هم می توانست سه امتیازی شود.

متاسفانه در بازی با تراکتورسازی در ثانیه های پایانی گل مساوی را دریافت کردیم و در بازی با پرسپولیس هم علیرضا فغانی با اشتباه خود موجب شد تا گل مساوی را دریافت کنیم. این گل حاصل تلاش همه همبازیانم بود و من از آنها تشکر می کنم. من اگر در خط دفاع بازی نمی کردم حتما دوست داشتم در خط حمله بازی کنم.

*در یکی از بازی های تیم ملی در پست دروازه بانی هم به میدان رفتی !

بله، یادش بخیر. کارلوس کی روش بعد از بازی گفت گلر خیلی خوبی هستی!

*صحبت از کارلوس کی روش کردی، با اینکه همیشه به اردوی تیم ملی دعوت می شدی در جام جهانی و جام ملت ها بازی نکردی! آیا از دست او ناراحت نیستی؟

خب خیلی ناراحت شدم از اینکه در جام جهانی در کنار تیم ملی نبودم. همین طور در جام ملت ها. چرا که در بهترین شرایط قرار داشتم و حتی می توانستم در جام ملت ها برای تیم ملی بازی کنم. با این حال کارلوس کی روش بود زمانی که من در ملوان بازی می کردم به اردوی تیم ملی دعوتم کرد و می توانست دعوتم نکند. به همین خاطر در روزهایی که در بهترین شرایط به اردوی تیم ملی دعوت نمی شدم به سلیقه کارلوس کی روش احترام می گذاشتم.

واقعیت این است که بعد از مصدومیت شدید در بازی با پرسپولیس کارلوس کی روش فراموشم کرد در حالی که هر بازیکنی مصدوم می شد حتی تمرینات آسیب دیدگی اش را در کمپ تیم های ملی پشت سر می گذاشت اما این اتفاق برای من صورت نگرفت. شاید کارلوس کی روش تصور می کرد بعد از آن مصدومیت سخت بازگشت نرمال من به زمین بازی امکان پذیر نخواهد بود اما خدا را شکر دوباره به میدان برگشتم.

خب همان طور که می دانید بعد از رفع مصدومیت منصور ابراهیم زاده به من فیکس بازی نمی داد و این موجب شد تا کارلوس کی روش در تصمیمی که گرفته مصر باشد. اما با آمدن امیر قلعه نویی دوباره شرایط فنی ام تغییر کرد و خدا رو شکر با حمایت ایشان و تلاشی که داشته ام یک فصل خوب را پشت سر گذاشته ام و دوباره آمده ام با افتخار در اردوی تیم ملی حاضر شوم.

*فکر می کنی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟

چرا که نه. اکنون در بهترین شرایط فنی ام قرار دارم. اگر ملاک بازی های لیگ برتر باشد حتما به اردوی تیم ملی دعوت خواهم شد و اگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم اینبار سعی خواهم کرد در بازی های ملی همانند بازی های باشگاهی گلزنی کنم.

*و حرف آخر...

از تماشاگران تیم سپاهان به خاطر حمایت های خوبی که از تیم داشته اند به نوبه خودم تشکر می کنم و از سرمربی تیم که روزهای خوبی را برای من رقم زد. امیدوارم که بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی هم زحمات تماشاگران و هم زحمات امیرقلعه نویی را جبران کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بی منطقها فقط اشنباه داوری علیه خودشونو میبینن اما همون روز پرسپولیس میتونست ۲تا پنالتی دیگه داشته باشه تا همون شب پرونده قهرمانی بسته بشه بقیه بازیهاش بماند

    • بدون نام

      بچه جان تو برو غازت رو بچروووون

      پاسخ ها

      • یونس

        غاز تورو بچرونه احمق

    • کامی

      پرسپولیس هم اگه اشتباهات داوری نبود 6هفته مونده به اخر قهرمان میشد تواسیا هم تیم اول توگروهش بود
      اگر،اگر، نکنید

    • بدون نام

      چطوري قهرمان ميشدي؟ مگر اون بازي پديده بيشتر ازسه امتياز داشت؟

      پاسخ ها

      • سعید خدابنده

        فکر کنم بخاطر اینه که میگفتن بازی تیمای بالای جدوله و ۶امتیازیه این غار پورم واقعا فکر کرده ۶امتیاز میدن

    • علی

      میگم سواد داری؟؟؟
      اگه اون بازی رو هم میبردید میشدید 60
      خوبی استاد؟

    • بدون نام

      خفه شو. تا پرسپولیس هست شما ها به فکر قهرمانی نباشید. اگر یه کم عقل وشعور داشته باشید این همه بهانه را سرهم نمیکنید بجاش غیرت داشته باشید. در ضمن تیم شله زرد بیشتر از تمام تیم ها از داوری سود برده.

    • بدون نام

      خفه شو. تا پرسپولیس هست شما ها به فکر قهرمانی نباشید. اگر یه کم عقل وشعور داشته باشید این همه بهانه را سرهم نمیکنید بجاش غیرت داشته باشید. در ضمن تیم شله زرد بیشتر از تمام تیم ها از داوری سود برده.

    • بدون نام

      چطوری قهرمان میشدید بازم یک امتیاز کم داشتید اگر با. این اما واگرها بود این قهرمانی پرسپولیس چهارمیش بود

    • خخخخخخخ

      اشتباه نمیکرد؟فغانی اومده بود ک اشتباه کنه چرا متوجه نمیشین اخه

    • کامران

      پولاتو کی برات میشمره؟! ریاضیت ضعیفه برادر.
      اگه سه امتیاز اون بازی رو هم میگرفتین هنوز یه امتیاز از پرسپولیس کمتر داشتین.

    • بدون نام

      چرا به چندین پنالتی که برای پرسپولیس گرفته نشده اشاره نمیکنی؟؟ اگر ناداوری نبود که قهرمانی پرسپولیس پنج هفته زودتر قطعی میشد

    • احسان

      بخاطر لجاجت یک داور قهرمانی از دست می‌ره

    • ناشناس!

      همه تیم ها از اشتباهات داوری سود و زیان دیده اند ولی شنا فقط این ۲ تا بازی که ضرر کردید یادته! فراموش کردی در برنامه ۹۰ ثابت سد بیشترین سود را از اشتباهات داوری اول سپاهان برده و بعد تیم های دیگر!!! کند حافظه نباشیم!!

    • ضد چرکپولیس

      اشتباه نبود دستور ویژه داشت کارشو انجام داد داداش

    • مسعود. الف

      بقیه داورا هم اشتباه نمیکردن پنجم میشدین.

    • بدون نام

      دیگه کم کم باید عادت کنید با وجود سرورتون شماها برای دومی و فقط کسب سهمیه بجنگید

    • حسین

      غازقولنگ

    • بی انگیزه

      ی زمانی بود ی بنر زده بودن ما سپاهانیم حالا حالاها قهرمانیم حالا لنگ همون توهمو برداشته به قول معروف این نیز بگذرد قهرمانیهای لیگ به هرحال میان ومیرن اما ستارههای اصلی خیلی سخت به دست میان که تاج کبیر دوتاشو داره هروقت لنگ تونست یکیشو بدست بیاره و بزنه جای اون حلبی بالا لوگوش اونوقت شاید بشه ی نیم نگاهیش کرد

    • بدون نام

      واقعا رو که نیست سگ پا قزوینه فکر میکنند داوری ها همش به ضرر تیم خودشون بوده وبقیه تیمها فقط سود بردهاند مطرح کردن این گونه مسائل توجیح کردن اشتباهات خودشونه ببایید منطقی باشید و از روی عقل وفکر حرف بزنید

    • حجت رمضانی

      همیشه تو زندگیت مرد باش بازی با پرسپولیس که کیروش با ارنج زد تو سر سید جلال دوم قبل از که شما گل بزنید فغانی برا پرسپولیس پنالتی نگرفت برو کارشناسی همون بازی رو سرج کن بعد هم پرسپولیس یه باخت داره اون هم به فولاد برو کارشناسی اون هم نگاه کن اینقدر نامرد نباشین تا چیزی میشه میگید خدا ولی تو عمل هیچ خدا رو قبول ندارید همتون با هم متحد شدید علیه پرسپولیس ولی باز هم نتونستید

    • بدون نام

      با مافیا هم نتونستین قهرمان بشین

    • بدون نام

      چقدر ریاضیت ضعیفه پورقاز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج