۸۶۴۸۴۴
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

مهم‌ترین شایعه قسمت آخر «بازی تاج و تخت»

شمارش معکوس برای قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت شروع شده و بسیاری از افراد معتقدند این سریال با مرگ دنریس تارگرین به پایان می رسد. اما سوال این است که این مرگ به دست چه شخصی رخ می دهد؟ احتمال دارد برخی از شایعات و حدس ها واقعا به وقوع بپیوندند بنابراین اگر قسمت های فصل هشتم را ندیده اید یا نگرانید در دام افشای اطلاعاتی از قسمت پایانی بیفتید، ادامه این مطلب را مطالعه نکنید.

بانی فیلم: شمارش معکوس برای قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت شروع شده و بسیاری از افراد معتقدند این سریال با مرگ دنریس تارگرین به پایان می رسد. اما سوال این است که این مرگ به دست چه شخصی رخ می دهد؟ احتمال دارد برخی از شایعات و حدس ها واقعا به وقوع بپیوندند بنابراین اگر قسمت های فصل هشتم را ندیده اید یا نگرانید در دام افشای اطلاعاتی از قسمت پایانی بیفتید، ادامه این مطلب را مطالعه نکنید.

مهم‌ترین شایعه قسمت آخر «بازی تاج و تخت»

به گزارش انتخاب، همه فصل های سریال تاج و تخت یا به عبارتی همه قسمت های این سریال با حدسیاتی همراه بود که گاهی درست هم بوده اند. برای مثال حدسیات در مورد مرگ سرسی، هویت اشرافی جان اسنو، زنده ماندن تیریون تا فصل آخر و سلحشوری های آریا استارک در اغلب شایعات وجود داشت.

با همه این ها کمتر فردی می توانست حدس بزند زن خشمگین داستان سریال بازی تاج و تخت در طول یک قسمت از سرسی به دنریس تبدیل شود و دنریس دوست داشتنی شهر را به آتش بکشد. به عبارتی دیگر کشتار بی رحمانه مردم بیگناه آخرین چیزی بود که بسیاری از ما در مورد دنریس تصورش را می کردیم.

اکنون در آستانه قسمت نهایی این سریال بسیاری از مخاطبان معتقدند دنریس تارگرین به قتل می رسد و رنگ تا و تخت را نخواهد دید. اگر این شایعه را باور و قبول کنیم باید به دنیال قاتل دنریس باشیم. شاید مهمترین انگیزه قتل دنریس را رقیب او سرسی داشت که اکنون او نیز در این جهان نیست. بنابراین باید به سراغ گزینه های زنده برویم

یکی از گزینه ها آریا استارک است. درواقع برخی معتقدند آریا با کشتن دنریس موج کشتارهای خود را تکمیل کرده و البته خود نیز جان خواهد باخت و نه به تخت آهنین تکیه می کند و نه بانوی دربار می شود. اما برخی معتقدند این تیریون است که مادر اژدها را از صفحه روزگار محو می کند. اما آیا تیریون دلرحم و مهربان با هوش بالای خود راضی به چنین حرکتی می شود؟

گزینه جدی و نهایی جان اسنو است. جان اسنویی که اکنون فهمیده دنریس امروز، دنریس دوران عاشقانه ای که با هم داشتند نیست و روح پدر دیوانه اش در او حلول کرده است. درواقع جان اسنو علاقه شدید خود به دنریس را در صحنه های کشتار مردم در قسمت پیشین از دست داده و آماده کشتن دنریس برای مصلحت مردم است.

اما در مورد همین شایعه نیز اما و اگرهایی وجود دارد. برای مثال اگر جان اسنو چنین کاری انجام دهد چگونه می خواهد بدون کشته شدن دل ارتش جان بر کف دنریس را نرم کند که با وی همراه باشند؟ نظر شما چیست؟ اصلا با کشته شدن دنریس موافقید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله موافقیم.

    • ارتش سرخ

      دنریس با سمی کشته میشه که از خیلی قبل به تدریج تو غذاش ریخته میشد ، توسط مشاوری که به جرم خیانت آتش زده بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حدست خیلی عالی و واقعی به نظر میرسه آفرین به هوشت

    • بدون نام

      قسمت پنج چرند بود

    • اصغر ترقه پدر اژدها

      بابا ول کنید دیگه .... . ایکاش مادر اژدها میامد ایران تا هرچی سرسیون و سرسینیت را نابود میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرسيون و سرسينيت چيه ديگه؟

    • احمدد

      جان دنریس رو میکشه و تبعید میشه برن هم پادشاه هفت اقلیم میشه

    • یه مرد

      نهههههههههه
      دنریس دوس داشتنی

    • بدون نام

      جان اسنو دنریس را می کشد.

    • بدون نام

      سانسا ملکه هفت اقلیم میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی اگر ساشا پادشاه هفت اقلیم بشه باز به مراتب قابل تحمل تره تا سانسا

    • بدون نام

      هنوز امید دارم تیریون اعدام شه و دنریس راهی که آمده را برگرده و به همون اسوس که در آنجا محبوبیت داره مراجعت کنه چون وستروس به دردش نمیخوره و او هم به درد وستروس نمیخوره. اما اگه قرار بر این باشه، متاسفانه جان اسنو به شکل مظلومانه ای قربانی میشه. به هر حال پایان خیلی گندی خواهد داشت. فقط جدّا امیدوارم در هر حال تیریون نابود شه نه چون باهاش مساله ای داشته باشم بلکه چون یک لنیستره

    • bahman kholdi

      سلام به نظر من سانسا این اوخر سریال با دنریس در افتاده حتما سانسا اقدام به قتلش خواهد کرد حالت دومم اینه که مردم در موردش تصمیم میگیرن که این هم میتونه به مرگش منجر بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كدوم مردم؟ مردم كى باشن؟ مردم درباره خودشون نميتونن تصميم بگيرن چه برسه به اينكه درباره بقيه تصميم بگيرن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج