جاباما
۸۶۵۰۴۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

اشتباهات داوری، نقطه سیاه لیگ هجدهم بود

رییس اسبق فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: داوری ها در هجدهمین دوره لیگ برتر نقطه ای سیاه در فوتبال ایران بود.

ایرنا: رییس اسبق فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: داوری ها در هجدهمین دوره لیگ برتر نقطه ای سیاه در فوتبال ایران بود.

«داریوش مصطفوی» با بیان این مطلب افزود: باید تشکر کرد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که هجدهمین دوره رقابت ها را با وجود نواقص فراوان به پایان رساندند اما در مسیر برگزاری لیگ هجدهم مشکلاتی بود که غیر قابل چشم پوشی است.

وی با نقد عملکرد داوران در لیگ هجدهم گفت: در حالی که پس از برگزاری هجده دوره لیگ حرفه ای، این رقابت ها باید از بُعد کیفی پیشرفت فراوانی داشته باشد اما امسال در بخش داوری بسیار نامطلوب عمل شد و همه تیم ها از اشتباهات داوران ضرر دیدند.

مصطفوی تصریح کرد: نباید بگوییم این اشتباهات عمدی نبود بلکه حتی سهوی بودن آن نیز مشکل آفرین است و نباید از نظارت داوران غافل شویم. هزینه هایی که تیم ها و سازمان لیگ برای هجدهمین دوره مسابقات کردند، با اشتباهات داوری بر باد رفت. داوری لیگ هجدهم لکه سیاه فوتبال ایران بود.

پیشکسوت مدیریت فوتبال ایران با بیان اینکه بسیاری از مربیان و مسئولان تیم ها بر عمدی بودن اشتباهات داوری تاکید دارند، تصریح کرد: مربیان و مدیران باشگاهی از ترس فدراسیون و کمیته انضباطی صحبت نمی کنند، چون می دانند محروم خواهند شد. کمیته انضباطی و فدراسیون باید به این اشتباهات ورود کنند و با کمک از نفرات متخصص، سوت را از دست داوران متخلف بگیرند.

وی گفت: اگر فدراسیون قدرت برخورد با داوران را ندارد، باید مسئولان آن کنار بکشند زیرا امروز صحبت از میلیاردها تومان پول در پشت فوتبال است. کسی را متهم به تاثیرپذیری از این پول ها نمی کنم اما اشتباهات داوری تمام زحمات تیم هایی که ده ها میلیارد تومان هزینه کرده اند را با چند پرچم یا سوت اشتباه بر باد داد.

مصطفوی در پایان در زمینه راهکار برخورد با این اشتباهات گفت: هر کسی که به داور انتقاد کند، محروم می شود یا در نهایت اشتباهات متعدد داوری موجب می شود آن داور چند هفته محروم شود اما این مُسکنی زودگذر است و باید مشکل را از سرچشمه بررسی کرد. این روزها تمام هم و غم فدراسیون نشین ها به انتخاب سرمربی تیم ملی خلاصه شده و مسئولان از امور فوتبال غافل شده اند در حالی که آسان ترین کار ممکن انتخاب سرمربی تیم ملی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      تو یک استقلالی هستی که یکسال هم حق پرسپولیس رو ضایع کردی کوتوله

    • سپاهانی ام

      دمت گرم

    • ضد چرکپولیس

      گل گفتی آقا داریوش

    • اصلان

      کیسه کشی که نامردی رادرحق پرسپولیس کامل کردی,توکه میدونی ونمی ترسی بگوکدام داورعمداسوت اشتباه زده ,
      مرتیکه نیم وجبی

      پاسخ ها

      • hm@

        یعنی نمیدونی کدوم بازی؟

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      لنگ حکومتی رومیگه. ک همگان دیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج