جاباما
۸۶۵۱۴۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال

این روزها باشگاه استقلال کانون اخبار و شایعاتی است که همین‌طور در فضای مجازی مطرح می‌شوند و شایعات و اخبار بیشتری را تولید می‌کنند.

این روزها باشگاه استقلال کانون اخبار و شایعاتی است که همین‌طور در فضای مجازی مطرح می‌شوند و شایعات و اخبار بیشتری را تولید می‌کنند. استقلال هنوز برای فصل آینده سرمربی ندارد و شایعات زیادی درمورد جنگ قدرت بین حامیان مربی داخلی با حامیان مربی خارجی در باشگاه شنیده می‌شود.

همچنین درمورد مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل و فهرست خرید فصل بعد هم شایعات زیادی به گوش می‌رسد. به‌عنوان مثال از دیروز صبح بحث خرید مجدد مامه تیام سنگالی از طرف مدیران فعلی استقلال به‌شدت به گوش می‌رسد. آنچه می‌خوانید آخرین اخبار باشگاه استقلال درمورد فصل نقل‌وانتقالات است که با هم می‌خوانیم.

امیر قلعه‌نویی مد نظر باشگاه نیست

باشگاه استقلال همچنان دنبال سرمربی خارجی است و هیچ‌کدام از شایعاتی که درمورد مذاکره با مربیان داخلی مطرح شده، صحت ندارد. امیر قلعه‌نویی و هیچ سرمربی ایرانی دیگری ازجمله فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری نیستند. باشگاه سرمربی خارجی می‌خواهد و مشغول مذاکره با گزینه‌های موردنظر است.

اسمی نمی‌بریم

مشابه روندی که تیم ملی طی کرد تا به ویلموتس رسید، از هیچ‌کدام از مربیان خارجی طرف مذاکره استقلال هم اسمی برده نمی‌شود، دلیل مشخصی هم دارد؛ باشگاه نمی‌خواهد دستش رو شود. آنها خیلی برای جذب مربی عجله دارند و می‌خواهند تمرینات این فصل را زودتر آغاز کنند منتها فعلا با کسی به توافق نرسیده‌اند. تنها همین خبر درز کرده که مربیان موردنظر باشگاه حرفه‌ای و کارنامه‌دار هستند.

با تیام مذاکره‌ای نشده

صحبت‌های مطرح‌شده درمورد بازگشت تیام، تایید نشده است. طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده، باشگاه استقلال فعلا قصدی برای جذب بازیکن خارجی ندارد. آنها اول سرمربی خارجی را جذب می‌کنند، ضمن اینکه تمرکز آنها روی قصه تمدید قرارداد بازیکنان خوب داخلی است.

فهرست اولیه تمدید

همان‌طور که اعلام هم شده، از سوی مدیران باشگاه با وریا غفوری مذاکره شد تا قراردادش را تمدید کند. او یک هفته فرصت دارد تا به پیشنهاد باشگاه پاسخ بدهد. سیدحسین حسینی و علی کریمی نفرات بعدی حاضر در فهرست هستند.

مذاکره با شفر

فتحی، مدیرعامل استقلال این روزها همزمان با پیگیری دیگر مسائل استقلال مشغول چانه‌زنی با شفر هم هست. آبی‌ها امیدوارند بتوانند این مربی آلمانی را که تا پایان فصل بعد با استقلال قرارداد دارد، راضی کنند تا با کمترین غرامت ممکن باشگاه را ترک کند. شفر برخلاف برخی شایعات هنوز ایران را ترک نکرده است. دستیارش کولی هم فعلا به تمرینات می‌رود اما ظاهرا نقش چندانی در تصمیم‌گیری‌ها ندارد.

مشکلات مالی ادامه دارد

خبر تکمیلی هم این است که بی‌پولی‌های آبی‌پوشان ادامه دارد و استقلالی‌ها همچنان دچار مشکلات مالی شدید هستند. مشکلاتی که دست و بال آنها را برای مذاکرات در فصل نقل‌وانتقالات بسته نگه می‌دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      کیسه که طی ی سال حداقل ۲۴ بازیکن خریده !!!! این حیف و میلها را کسی جوابگو نیست.؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این گزارش تا حدودی شاید 50درصد امیدوار کننده بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج